![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Ook newsmonkey laat zich niet onbetuigd.
Citaat:
Hoe Siegfried Bracke zichzelf lelijk in de voet schiet en uiteindelijk ontslag moet nemen bij Telenet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, het was vooral niet slim van Bracke om daar zo onnozel over te doen. Hij had beter gewoon het voorbeeld van zijn voorzitter gevolgd. Head on, no nonense, gevolgd door een "et alors". Maar goed, van zo een parvenu als Bracke moet je natuurlijk niet veel verwachten. Ik snap nog altijd niet wat BDW daarin ziet. Ik kan begrijpen dat hij hem een paar jaar geleden enigszins nodig had, maar nu toch al lang niet meer.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 15 februari 2017 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je iets veranderen omdat je voor je overtuiging gaat dan moet je opklimmen... Maar je kunt niet opklimmen (de partijtop houdt je tegen) indien je niet knikt en buigt voor hun maffiabelangen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemd niet als je de verhouding tussen het rijke Vlaanderen en het arme Wallonië in rekening brengt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pure maffiapraktijken, met het geld van de bevolking. Hoe ze elkaar de nek afbijten spreekt voor zich. Als het toch zo een rot job is vraag ik me af waar het nepotisme in de politiek vandaan komt. De mijnwerker van vroeger, ook een rot job, wou toch ook iets beter voor zijn kinderen? Laatst gewijzigd door Skobelev : 15 februari 2017 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Peroonlijk denk ik dat je bezig bent je overstap naar een andere partij, vermoedelijk de sossen, voor te bereiden. Je herhaalde aanvallen naar de N-VA en je dreiging naar BDW in een andere draad sterken me in mijn mening. Wees dan ook zo moedig om dit toe te geven i.p.v. rond de pot te draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Neen, Marie, dat wist ik niet. Misschien dat Bracke er in Wallonië mee wegkomt, maar als u spreekt over de normen van fatsoen van Bracke, zal het erg gesteld zijn met Vlaanderen, eens België verdampt in de droomwereld van de N-VA.
Laatst gewijzigd door Jakko : 15 februari 2017 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lol naar de sossen nog wel! ![]() ik voel me vrij gewoon genoeg om normvervaging aan te kaarten, ongeacht in welke partij dat is! dreiging naar BDW? bedoel je mijn voornemen om niet voor hem te stemmen als hij poenpakker Bracke in Gent als kandidaat burgemeester behoudt? laat dat gewoon een goedbedoelde tip voor hem zijn, aan hem om daar iets mee te doen of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() +1 (edit : verwijzing naar fox zijn post dat Bracke uit de NVA moet gezet worden)
Laatst gewijzigd door PORSCHE : 15 februari 2017 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als kiezers zich van jullie afkeren zijn het sossen of communisten en daarna volgt de drek. Er zijn heel veel redenen waarom kiezers weglopen bij de N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit:
http://newsmonkey.be/article/72062 Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit:
http://newsmonkey.be/article/72062 Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |