![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als Amerikaans bedrijf gaan ze evenwel de Russen en Chinezen niet van beelden voorzien, er zijn dus altijd militaire beperkingen van wie en wat er gefotografeerd mag worden. Net zoals bedrijven zelfs geen simpele computer mag uitvoeren zonder toestemming vanwege nationale belangen. Citaat:
Ah toch, het is forensisch onderzocht door de (hun woorden) "open source intelligence community", aka Twitter. https://news.sky.com/story/ukraine-w...weeks-12582832 Ik bedoel maar, we zijn in oorlog, natuurlijk worden die beelden bewerkt. Er is niets militair te zien, zelfs nauwelijks iets van burgers. Enkel auto's die nodig zijn voor herkenning van de foto's. Citaat:
Het gaat trouwens ook niet over enkele lijken in de straten, ze hebben honderden lijken gevonden die daar al weken zouden liggen. Geen enkele foto toont aan dat ze daar al weken zouden liggen. https://www.businessinsider.com/uk-i...22-4?r=US&IR=T |
|||
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#104 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het zijn ERG zware beschuldigingen, met weinig overtuigend bewijs. Herinner U "het lijk dat even vanuit zijn body-bag opkeek, om te zien of het filmen al gedaan was." Met andere woorden, er worden wel degelijk zaken in scène gezet.
|
|
|
|
#105 |
|
|
Ik heb geen reden om daar aan te twijfelen. Vandaar dat het ook niet tussen mijn opsomming stond.
Er zijn mensen die denken dat dutroux "leverancier" was van jonge meisjes, voor hooggeplaatsten. Zoals Epstein en zijn madam, die (terecht) in de bak zit voor wat ze deed. Waar is haar "klantenlijst" eigenlijk? Of verkocht ze kinderen aan "niemand?"
|
|
|
#106 | |
|
|
Citaat:
Kijk hé, wat mij tegen de borst stoot is de absolute hypocrisie die in dit conflict wordt gehanteerd. Neen, de geschiedenis begon niet in februari 2022. En neen, ik heb geen ene procent vertrouwen in het feit dat dezelfde beleidsmakers die ons 2 jaar van ons leven afpakten, en op bepaalde plaatsen ons hebben VERPLICHT ons te laten injecteren met chemische troep, nu ineens wél eerlijk, intelligent en vooruitziend zijn, en het effectief "voor de mensen" doen. Niet 1 procent.
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als Google al verplicht is om je huis te blurren als je dat vraagt, zal een satelliet firma ook aan heel wat regeltjes moeten voldoen. Anders zou je gewoon beelden van amerikaanse basissen kunnen kopen en dat kun je niet. En ja hoor Planet Federal equips US Federal Civilian Agencies, the Department of Defense, and Intelligence Community with real-time satellite data and intelligence required to monitor and respond to global changes. https://www.planet.com/markets/federal/ . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 31 oktober 2022 om 17:32. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Europees Commissaris
|
Hier nog fragmenten van bewijs voor de misdaden: https://www.youtube.com/watch?v=WW8YYhUIK0s
Ge moet dit dus allemaal, stuk voor stuk, kunnen weerleggen als onbetrouwbaar bewijs: 1. de onderschepte telefoongesprekken 2. de beelden van bewakingscamera's 3. de getuigenissen van de burgers Soit, ik koester weinig hoop dat ook dit filmpje twijfelaars zal overtuigen. Intriest...
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op 9 minuten is er een grappige scène, ze tonen soldaten in een huis die hun kleren wassen en met de hond spelen om dan erg dramatisch te zeggen dat de camera’s werden geëxecuteerd. Ik ga uiteraard niet ontkennen dat er burgers werden neergeschoten en dat ze verdachte burgerwachten executeerden, dat is in elke oorlog het geval. Die lijken in die filmpjes liggen daar echter geen 3 weken, de enige andere verklaring is dat het represaille slachtoffers waren waarbij je niet kan beweren dat dit niet zou kunnen gebeuren. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
|
Citaat:
Ik twijfel er in ieder geval niet aan dat daar dode mensen op de grond liggen. Hoe dat zo is gekomen, dat wordt in het filmpje in ieder geval niet bewezen. Ik heb uw "bewijzen" aandachtig bekeken daarvoor. Over die 50 (gok, want het exacte cijfer weet ik niet) mensen die in dat gebouw in Oost-Oekraïne levend werden verbrand, bestaat toch ook nog twijfel hoe dat gebeurde. Of is dat wél een uitgemaakte zaak? Was DAT een oorlogsmisdaad van het Oekraïens regime dan?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 november 2022 om 11:28. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.peoplesworld.org/article...nion-building/ |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De straf was groter dan bij de weigering van polio, een vaccin die effectief verplicht is. |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik had ook niet veel hoop hoor...
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 4 november 2022 om 12:37. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar bon, ik vermoed dat je wacht op het volledige dossier van 50.000 pagina's en dan wsk nog altijd over de versheid van de lijken zal spreken. Dus ja, ik heb geen hoop.
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb je al twee keer eerder de link naar de adviezen gegeven, met quotering van de artikelen die jouw bewering tegenspreken. Toch blijf je die leugen herhalen...
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is helemaal niet onwaarschijnlijk dat een terugtrekkende bezetter nog snel wat burgers neerschiet uit frustratie/wraak/... Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 4 november 2022 om 14:04. |
|
|
|
|