![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Net zoals we, ik zeg maar iets, nog steeds niet weten wat de objectieve waarheid is achter de gebeurtenissen van 9/11. De golf van tonkin. De moord op kennedy. Pearl harbor. De rijksdagbrand. De bende van nijvel. De moord op lumumba. Biden die “wint.” Voor de bomma. Enz. Kom mij niet af met “ik weet” want gij weet just niks. En ik evenmin. En een vn rapport verandert daar just niks aan. Wij weten wat we mogen weten.
|
|
|
|
#82 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En heeft Dutroux meisjes vermoord? Ik probeer gewoon in te schatten welke bewijslast nodig is voor jou Interessante vaststelling overigens dat je zo’n hoge bewijslast eist maar in deze casus dan wel sterk vermoedt (?) dat de schuld bij Oekraine ligt.
|
|
|
|
#83 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Occam's scheermesje is voor zoiets ook altidj handig hoe zijn de lijken op de straten terechtgekomen het ingewikkelde oekraiense verhaal of het eenvoudige verhaal van de russische soldaat |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Minister
|
Hoe bedoel je? Wat is er onduidelijk?
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat heeft de VN ooit onderzocht over de chemische aanvallen in Syrie? Niets, wat vage zaken van de OPCW. Information obtained and analysed by the FFM on the incident that occurred on 3 September 2015 in Marea was not sufficient to allow the FFM to establish with reasonable grounds whether chemicals were or were not used as a weapon. https://www.opcw.org/media-centre/ne...use-allegation |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
1. Bewijs satellietbeelden is waardeloos want *kan* ge-antidateerd zijn. Geen indicatie dat dat ook effectief is gebeurd. 2. Een onderzoek vanuit de VN *zal wel* waardeloos zijn. Opnieuw geen enkele bewijs daarvoor, enkel de mogelijkheid. 3. De lijken zijn verser dan 3w want ze zien er veel te proper. Dat de kou er mogelijk voor iets tussenzit, daar heb ik precies nog geen reactie op gezien. Dat is het dus tot nu. Heb je nog iets? Want dit vind ik maar mager.
|
|
|
|
#87 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zijn die al eens forensisch onderzocht op manupilatie? Citaat:
Citaat:
Maar goed, onafhankelijke onderzoekers gaan die lijken ook wel forensisch onderzoeken en alles openbaar maken, ooit, misschien. Een paar foto's van de CIA is nog magerder hoor, ze zijn verdorie onderdeel van de strijdende partijen. |
|||
|
|
|
|
|
#88 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat is nog een grote afstand van van zelf beelden nemen, met eigen satellieten en enkel vrijgeven wat je wilt. Zo werkt het niet bij Maxar. Merk op dat IEDEREEN routering van satellieten kan kopen bij Maxar. Er zijn heel wat particulieren die geld samenleggen om zo specifieke beelden te kunnen kopen. Bon, ik heb u die link naar Maxar methode & pricing + informatie of eigenaarschap al bezorgd; uw reactie was naast de kwestie. Ik vrees opnieuw dat je al wat ik hierboven schrijf gewoon gaat negeren... Citaat:
bon, het is een lost cause als je gratuit een VN-onderzoek op voorhand al parkeert als partijdig... Citaat:
Maxar is dus niet CIA, zie eerder. soit
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 29 oktober 2022 om 16:40. |
|||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Mondsnoerwetten zijn eerder nodig om de leugen te beschermen dan om de waarheid te beschermen. De waarheid heeft tijd nodig om boven te komen drijven. Ghandi geloofde dat ze dat uiteindelijk wel zal doen.
Zijn we echt zo ver gekomen reeds? Laatst gewijzigd door Bach : 30 oktober 2022 om 06:12. |
|
|
|
|
|
#90 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Galgenhumor Citaat:
Historici are a bitch.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 oktober 2022 om 06:19. |
||
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan heeft de cliënt toch alles in handen? MAXAR is maar de fotograaf. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Om in de analogie te blijven: Maxar is de fotograaf en bezit de beelden Klant betaalt fotograaf om op tijdstip X op locatie Y een foto te maken Maxar verkoopt dat beeld niet enkel aan die klant maar ook -voor een prijsje- aan derden. Merk op dat klant helemaal niet altijd cia/leger is. Die hebben eigen satellieten he. Wsk kopen die soms ook Maxar omdat het goedkoper is.
|
|
|
|
#93 |
|
Minister
|
Het onderzoek van Zweden naar NS is nog niet eens afgerond. Uiteraard worden er tijdens het misdaadonderzoek geen bevindingen gedeeld, al zeker niet met de mogelijke dader.
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Och, wanneer je Gunter5148 zijn avatar rustig bekijkt en je daarna zijn boodschappen inhoudelijk leest dan kom je vanzelf tot de conclusie dat beide perfect op elkaar afgestemd zijn. Het zou mij zelfs niet verbazen mocht die avatar een zelfportret zijn. Een beeld kan soms meer vertellen dan een uitgebreide tekst.
|
|
|
#95 | |
|
Minister
|
Citaat:
Beweren dat MAXAR, een prive bedrijf met een internationale reputatie en clienteel, beelden bewust gaat manipuleren is echter aluminiumfolie hoedjes territorium. Zij hebben ook buiten de US belangrijke klanten, waaronder overheden. Zij gaan hun ganse business niet te grabbel gooien gewoon maar om wat extra bewijs te produceren, dat niet eens doorslaggevend is. Als hun satellietfoto gebruikt gaat worden in een officieel onderzoek en men ontdekt dat er mee geprutst werd (bvb. door onderzoek schaduwen) dan heeft MAXAR als bedrijf afgedaan.
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maak hieronder kennis met de diepere gedachten van die 'zelfbeeltenis' door middel van een lichtdrukmaal met lawijt. Guenther gaat zijn gangen. Geen dank.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 oktober 2022 om 09:42. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als het Amerikaanse leger satelliet beelden openbaar maakt dan mag je zeker zijn dat tactische informatie gewist wordt, het zou erg dom zijn om dat niet te doen, het is standard practise. Op die satellietfoto’s staan geen mensen of voertuigen, geen enkele. De beelden worden niet onderzocht omdat ze altijd bijgewerkt worden, het zou dus niets bewijzen behalve wat we al wisten. Dat is dat het propaganda is en als zodanig moet behandeld worden. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er staat ook een voorbeeld in over een andere firma die belastende beelden had genomen en het leger heeft die rechten dan compleet opgekocht en de foto’s geheim gemaakt. De cliënt heeft totale controle, ze betalen er ook voor. |
|
|
|
|
|
|
#99 | |||||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#100 |
|
Europees Commissaris
|
Er moet van al de oorlogsmisdaden van de Russen wel een pak waar zijn als ze ZELF bevestigen dat ze de Oekraïense kinderen die ze vastkrijgen ontvoeren naar Rusland om ze op te voeden in de Communistische doctrine. En dat ze ook zelf zeggen dat ze jongere computerfreaks aanmoedigen en steunen en hen de middelen geven om telegeleide springtuigen te besturen op voorwaarde dat ze op speelpleinen terecht komen.
Voor de rest ...Iedere oorlog is vuil. |
|
|
|