![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 61,11% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Minister
|
![]() U bedoeld dus dat er veel coalities mogelijk zijn die de duidelijke keuze van mensen die leven op Vlaamse bodem negeren.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet wééral gaan lopen hee... Op de duur begint het een vast patroon te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als men deze unieke formatiemogelijkheid niet torpedeert via ideologisch geïnspireerde splitsingsverhalen kan een federale regering + waalse regering hier een gigantische stap voorwaarts zetten die het parasitair consumptiegedrag van de gezondheidszorg eindelijk aanpakt en aan banden legt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Luierproducent Ontex wil bijna 500 banen schrappen in Eeklo en Buggenhout: "Productiekosten in België zijn te hoog"
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die denkfout maken de Communisten en de anderen die een miljonairstaks willen invoeren. Natuurlijk gaan die rijken zich niet laten pluimen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het heel vaak oneens met haar, maar ze slaat ook dikwijls nagels met koppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De OVLD heeft het zeer goed gedaan, een paar stemmen meer en ze hadden de absolute meerderheid in ...... ...Herstappe. Laatst gewijzigd door reservespeler : 14 juni 2024 om 07:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op enkele jaren tijd zou dit neerkomen op een groei van 150 miljard naar 200 miljard euro. Gewoon onbetaalbaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Engels, Engels en Engels zijn de drie internationale handelstalen. Ruim 20 jaar geleden was ik in Finland voor een Europees project i.v.m. kans armoede. Kinderen leerden daar drie talen Fins, Deens en Engels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ging hij toch serieus op z'n bek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was trouwens niet de eerste keer dat ie iets in die zin gezegd heeft. Herinner u Molenbeek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontwijking is gewoon de wet toepassen. Indien je wilt dat dit niet meer kan, moet je de wet aanpassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik hen (Vooruit) echter nooit zie goedkeuren, is daarbovenop nog een echt lineaire besparing. Met de PS en Groen-Ecolo zou een aftopping van de groeinorm totaal onhaalbaar zijn, daarom hoop ik dat deze formatie lukt. Met MR en Les Engagés in franstalige meerderheid en zonder de luis in de pels PS ontstaat er een heel andere realiteit. |
|
![]() |
![]() |