![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door piazzolla : 30 december 2024 om 17:45. |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Minister
|
Een reden ondertussen waarom israel recht zou hebben op palestijnse grond:
Pandareus: 'israel is de vaart der volkeren" Laatst gewijzigd door piazzolla : 30 december 2024 om 18:01. |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Minister
|
Mijn these : israel heeft geen enkel bestaansrecht op palestijnse grond
noem mij 1 reden ! Laatst gewijzigd door piazzolla : 30 december 2024 om 18:02. |
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat mag u. Net zoals Atmosphere, veel plezier in uw eigen realiteit.
|
|
|
|
#265 |
|
Minister
|
maar maddox toch, ik vraag u 1 reden waarom israel bestaansrecht zou hebben op palestijnse grond, pandadinges heeft zijn reden gegeven, ken jij een zinnige reden ?
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Minister
|
maddox, laat mij toe uw antwoord "Het recht van de sterkste" toe te voegen aan mijn vraag
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Minister
|
noem mij 1 reden ! pbe ontkrachting van de these: -Pandareus: 'israel is de vaart der volkeren" -maddox:: "Het recht van de sterkste" Laatst gewijzigd door piazzolla : 30 december 2024 om 19:16. |
|
|
|
|
|
#268 |
|
Minister
|
Mijn these blijft: israel heeft geen enkel bestaansrecht op palestijnse grond
noem mij 1 reden ! |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een staatkundige en politieke fictie, net zoals Koerdistan dat is.
Het verschil is dat zowat de hele wereld zijn zak veegt aan het concept Koerdistan, terwijl het Palestijns verhaal voor de arabische sponsor landen een blijvend robbertje vechten is met Israël. Geen van die sponsors steekt een poot uit voor Koerdistan, maar allemaal staan ze te jengelen in de UN over 'Palestina'. Dat Turkije van de chaos in Syrië profiteert om nog wat Koerden uit te moorden , dat interesseert hen niet. Maar alle dagen Pallywood huilie-huilie over die arme gazanen, staat op het dagelijks menu. Het resultaat zal in de twee gevallen hetzelfde zijn : het komt er nooit. |
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En Israël heeft geen territoriale aanspraak op dat stuk ex-Egypte dat we kennen als Gaza waar die andere Palestijnen wonen. Ben je nu blij ? |
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Minister
|
Citaat:
koerdistan, arabische sponsors, turkije, syrie, pallywood, ... maar jongen toch, hoe scheef kunt ge nog verder rijden ? de these is nochtans heel duidelijk, |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Minister
|
onnozele vragen bestaan niet, alleen onnozele antwoorden bestaan
Laatst gewijzigd door piazzolla : 30 december 2024 om 19:38. |
|
|
|
|
|
#273 |
|
Minister
|
noem mij 1 reden ! pbe ontkrachting van de these: -Pandareus: 'israel is de vaart der volkeren" -maddox:: "Het recht van de sterkste" |
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#275 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Minister
|
boh,... basken, ieren, .... nu, het MO is wel een grootte order groter, als je ziet wat israel doet ...
Laatst gewijzigd door piazzolla : 30 december 2024 om 20:27. |
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#279 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De hele tent ligt plat , en u noemt het zo . Erg naïef te denken dat hamas verwijderen het enigste doel is van Israel trouwens.
|
|
|
|
#280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Irrelevante feiten uit een ver verleden aanvaard bijna niemand als reden of rechtvaardiging van wat er nu gebeurd. Its crazy
|