![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door piazzolla : 30 december 2024 om 03:40. |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Minister
|
Mijn these blijft : israel heeft geen enkel bestaansrecht op palestijnse grond
noem mij 1 reden ! |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Israël bestaat. Da's een feit.
Ik noem dat een reden. Dat u, en de ploeg van 2 000 000 000 dat niet leuk vinden, da's dan jammer.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt Laatst gewijzigd door maddox : 30 december 2024 om 06:46. |
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Minister
|
Citaat:
israel 'bestaat' artificieel sinds kort, onterecht en ten koste van een volk dat er al eeuwen leefde Laatst gewijzigd door piazzolla : 30 december 2024 om 07:36. |
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Minister
|
ik heb het niet over bestaan van joden als volk... , wel over de palestijnen en hun eigen cultuur sinds het jaar 0, waar ze het arm land geleefd hebben
Laatst gewijzigd door piazzolla : 30 december 2024 om 07:48. |
|
|
|
|
|
#246 |
|
Minister
|
Mijn these blijft : israel heeft geen enkel bestaansrecht op palestijnse grond
noem mij 1 reden ! |
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, ik ben bang dat de cultuur waar ik in opgegroeid ben kompleet verkracht gaat worden door die zelfverklaarde ploeg van 2 000 000 000
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Israël is een goeie oplossing, de Druzen, Alawieten, Shia, Bedoeïenen en Koerden hadden ook beter een stuk gekregen bij de verdeling. Bepaalde landen hebben ze belachelijk groot gemaakt zonder rekening te houden met de bevolkingsdemografie. Al was dat natuurlijk niet zo makkelijk omdat ze niet altijd in handige klusters woonden. Die 2.000.000.000 waren 100 jaar geleden nog maar met 200.000.000, ze zijn effectief de aardbol aan het overspoelen dus ja, we zouden daar zeker bang voor moeten zijn. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 30 december 2024 om 08:43. |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Minister
|
als ik het nie verkeerd voorheb, uwe cultuur is vlaanderen, uwe grond waar je geboren en getogen bent is vlaanderen (zelfs als je wil noem het maar belgisch) Ik zie vlaanderen en zijn cultuur nog niet direct uitgeroeid worden.
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Minister
|
palestina en zijn grond is wel iets anders
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Minister
|
Citaat:
die miljoen joden zijn toen vertrokken naar hun 'beloofde land', nooit met het geweer tegen het hoofd verdreven geweest "Die 2.000.000.000" ... allah tegen jahweh tegen buddah ... who's gonna win ? ..aha ! its a game Laatst gewijzigd door piazzolla : 30 december 2024 om 16:40. |
|
|
|
|
|
|
#252 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Aan de andere kant een filosofie bedacht door een gedesillusioneerde stinkend rijke prins die in essentie geweldloosheid en zorg voorop stelt....
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|||
|
|
|
|
|
#253 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zelfs als grondstof voor glas werkt dat zand niet. Da's nu eenmaal het resultaat van gezegend door Allah te zijn.
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Minister
|
maddox zijn defintie van van de gosdienst islam :
Citaat:
![]() (kweetwel, onze maddox zijn definitie) Laatst gewijzigd door piazzolla : 30 december 2024 om 17:00. |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Minister
|
Noem mij 1 reden waarom israel bestaansrecht op palestijnse grond zou hebben !
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En waar ga ik ergens in de fout? Gewoon de escapades van Mohammed, de profeet, die in geur en kleur beschreven zijn.
We hebben het pedofiele deel, Aïsha. En als we de andere "huwelijken" van deze perfecte man gaan bekijken. Woha, zelfs een veroverde joodse rijke schoonheid zat prima op de profeets schoot. Dat ik Siddarta, de "proto"Budda een gedesillusioneerde prins noem, is gewoon een kurkdroge vaststelling.
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Minister
|
Citaat:
noem mij 1 reden waarom israel bestaansrecht op palestijnse grond zou hebben ! Laatst gewijzigd door piazzolla : 30 december 2024 om 17:14. |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat ik niet mee geloof, maakt van mij een gevaarlijk iemand. Maar wat ik wel constant bewezen zie. Het recht van de sterkste. Het enige menselijke recht dat na de wetten van de fysica echt werkt.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt Laatst gewijzigd door maddox : 30 december 2024 om 17:10. |
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
By the way, het begint wel tijd te worden dat ze eens wat stappen zetten om hun staat Gaza te laten erkennen. Blijven leuteren over de Jordaan tot de zee, over 'terugkeer' en over de westbank e.a. heeft geen zin. |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Minister
|
|
|