Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2006, 11:09   #41
ekskimo
Provinciaal Statenlid

ekskimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Er was eens een man. Die man trok de ganse dag op met een groep van twaalf mannen. Ge gaat me toch niet wijsmaken dat die niet aan elkaar zaten te prutsen. Den Olijfberg of Brokeback Mountain....Wat is het verschil?
daar zit iets in !
Maja met zekerheid weten we niks we kunnen ook alleen maar vermoeden dat Hitler pedofiel was omdat hij de dames steeds jonger ging opzoeken en omdat hij nogal goed met kinderen kon opschieten ....daarom is het nog niet waar
maar het zou wel leuk zijn dat de weten heh

ekskimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2006, 11:15   #42
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ekskimo Bekijk bericht
daar zit iets in !
Maja met zekerheid weten we niks we kunnen ook alleen maar vermoeden dat Hitler pedofiel was omdat hij de dames steeds jonger ging opzoeken en omdat hij nogal goed met kinderen kon opschieten ....daarom is het nog niet waar
maar het zou wel leuk zijn dat de weten heh
Hij kon iederdaad goed schieten op kinderen...
Oud 11 maart 2006, 11:29   #43
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop dat het een pedofiel was.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2006, 11:35   #44
ekskimo
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik hoop dat het een pedofiel was.
en zou ik mogen vragen waarom?

Oud 11 maart 2006, 11:37   #45
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ge moogt dat altijd aan Bhairav vragen, of je een zinnig antwoord gaat krijgen laat ik in het midden...
Oud 12 maart 2006, 16:50   #46
oeps
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waaruit moet blijken dat Chopin dan een homoseksueel was?
Nee het gaat er niet om dat Chopin wel of niet homo was. Ik zeg alleen dat het enkele feit dat iemand met een vrouw verkeert, niet automatisch uitsluit dat hij toch homo is.

Dus als er wordt beweerd dat Chopin met George Sand verkeerde, dan kan hij in theorie toch homo zijn. Dus die lijst hoeft om reden van George Sand niet waardeloos te zijn.
oeps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2006, 16:59   #47
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oeps Bekijk bericht
Dus als er wordt beweerd dat Chopin met George Sand verkeerde, dan kan hij in theorie toch homo zijn. Dus die lijst hoeft om reden van George Sand niet waardeloos te zijn.
Ik kijk naar de namen die betrekking hebben op het oude Griekenland en het wemelt al van de fouten.

http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=27
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2006, 17:03   #48
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kijk naar de namen die betrekking hebben op het oude Griekenland en het wemelt al van de fouten.

http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=27
En u wéét dat, omdat...?

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2006, 17:04   #49
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
En u wéét dat, omdat...?
Omdat ik de bronnen ken. U mag echter altijd het tegendeel stellen DOOR TE VERWIJZEN NAAR BRONNEN EN DE DOOR MIJ OPGEWORPEN VRAGEN TE BEANTWOORDEN.
Oud 12 maart 2006, 17:08   #50
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Omdat ik de bronnen ken. U mag echter altijd het tegendeel stellen DOOR TE VERWIJZEN NAAR BRONNEN EN DE DOOR MIJ OPGEWORPEN VRAGEN TE BEANTWOORDEN.
Ik heb verwezen naar bronnen. Die lijst heb ik immers zelf niet samengesteld. En welke vragen heeft u zoal met betrekking tot die lijst?

Oud 12 maart 2006, 17:34   #51
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb verwezen naar bronnen. Die lijst heb ik immers zelf niet samengesteld. En welke vragen heeft u zoal met betrekking tot die lijst?
Ik heb het over de geciteerde personen uit de Oudheid. Nergens zie ik staan op welke gronden men die personen tot homoseksuelen bombardeert.
Oud 12 maart 2006, 17:58   #52
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Om te bewijzen dat er iemand homosexueel is, zou je ar bij moeten geweest zijn bij de daad; In het geval van de oude Grieken is dat nogal moeilijk..

Homosexualiteit naar het domein van de perversies verwijzen met de bewering dat er geen bekende of beroemde personen ooit homoisexueel geweest zijn is ook flauwe kul..

Recent is er een boek verschenen met de volledig correcte bewering dat men het bestaan van Abraham en Mozes niet kan bewijzen evenmin als de beoemde exodus van de Joden doorheen de Rode Zee en en de Sinai & de verovering van het land van Kanaan met genocide van de Kanaänieten.
Het schijnt trouwens dat ondanks alle bijbelse inspiratie dat de wereld ouder is dan zo'n 8000 jaar...

Soms is zelfs de perceptie van de geschiedenis belangrijker dan de dikwijls niet volgens de regels van de kunst te bewijzen feiten. Zelfs indien Jezus van Nazareth geen aantoonbaar historische figuur is blijft het Christendom een feit.
Zelfs indien wij niet kunnen aantonen dat er enige beroemde, bekwame figuur uit het verleden h blijft homosexueel en/of lesbisch was blijft het een feit dat
mensen met een dergelijke geaardheid bekwaam zijn en de toelating moeten krijgen om kinderen te adopteren. Heel de historische discussie die daaraan momenteel vastgeknoopt wordt is onzin. Als je 100 bronnen vindt volgens dewelke Alexander minstens bi- was, zal je er altijd een 10 vinden die met klem het tegendeel beweren EN DAN ?
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2006, 18:41   #53
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Ge moogt dat altijd aan Bhairav vragen, of je een zinnig antwoord gaat krijgen laat ik in het midden...
Omdat het lekker schandalig is, tiens...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2006, 22:14   #54
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik heb het over de geciteerde personen uit de Oudheid. Nergens zie ik staan op welke gronden men die personen tot homoseksuelen bombardeert.
References and Resources:
  1. Boswell, John. Christianity, Social Tolerance & Homosexuality, U. of Chicago Press, 1980.
  2. Cowan, Thomas. Gay Men & Women Who Enriched the World, Wm. Mulvey, Inc., CT, 1988.
  3. D'Emilio, John. Sexual Politics, Sexual Community, University of Chicago Press, Chicago, 1983.
  4. Demystifying Homosexuality: A Teaching Guide About Lesbians and Gay Men, Irvington Publishers, NY, 1984.
  5. Duberman, Vincinus, Chauncey, eds. Hidden From History: Reclaiming the Gay and Lesbian Past, Penguin, NY, 1990.
  6. Grahn, Judy. Another Mother Tongue, Beacon Press, Boston, 1984.
  7. Harbeck, Karen. Coming Out of the Classroom Closet, Haworth Press, Binghamton 1992.
  8. Homophobia: Discrimination Based on Sexual Orientation (a high school curriculum), 1991/94; GLAAD/LA, 8455 Beverly Blvd. #305, Los Angeles, CA 90048; 213-658-6775.
  9. Katz, Jonathan. Gay American History, Avon Books, NY, 1976.
  10. Russo, Vito. The Celluloid Closet, Harper & Row, 1987.
  11. Rutledge, Leigh. The Gay Book of Lists, Alyson Publications, Boston, 1987.
  12. Wallace, Wallace, and Wallechnisky. The People's Almanac Presents The Book of Lists, William Morrow, NY, 1977.
  13. Williams, Walter. The Spirit and the Flesh: Sexual Diversity in American Indian Culture, Beacon Press, Boston, 1986.

Oud 12 maart 2006, 22:16   #55
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
8)
Oud 13 maart 2006, 00:32   #56
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bhairav hoopt altijd het ergste
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2006, 00:44   #57
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Ik heb ooit eens cijfers gezien van een onderzoek naar homoseksualiteit in katholieke kringen. Ik zou eens moeten zoeken of ik het terug vind. Maar daaruit bleek dat veel priesters en godsdienstleraars homoseksueel waren maar uit schaamte deze seksuele voorkeur kost wat kost wilden verbergen en zich daarom net heel hard in hun christelijk geloof verdiepten. Dat verklaart ook waarom ze zo hard tegen homo's gekant zijn.
volgens deze gedachtengang ben je dus in feite steeds dat waar je in het openbaar tegenzijt: anti-fascisten zijn in feite (verborgen) fascisten, als je bij de dierenbescherming bent lig je eigenlijk te dromen om beesten dood te martelen, als je pompier bent, is dat omdat je eigenlijk pyromaan bent( een ouwe mop, deze), en als je zegt dat je homos niet mag, is dat...omdat je er zelf één bent.Lalala, alles wat je zegt ben je zelf.Doet me aan de speelkoer terugdenken...
Oud 13 maart 2006, 00:54   #58
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Blijkbaar was Jezus ook homoseksueel. Er zouden verschillende passages in de bijbel zijn die daarnaar verwijzen.
en Maria Magdalena dan?Naar het schijnt was dat zijn lief!Blijkbaar was Jezus nogal een heet mannekke.Dat zou ergens geschreven staan...waar zou ik u niet kunnen zeggen, maar gij kunt ook niet wijzen waar dat staat dat Jezus een janet was, hé?We staan dus op gelijke voet...8)
Oud 13 maart 2006, 01:03   #59
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
References and Resources:
  1. Boswell, John. Christianity, Social Tolerance & Homosexuality, U. of Chicago Press, 1980.
  2. Cowan, Thomas. Gay Men & Women Who Enriched the World, Wm. Mulvey, Inc., CT, 1988.
  3. D'Emilio, John. Sexual Politics, Sexual Community, University of Chicago Press, Chicago, 1983.
  4. Demystifying Homosexuality: A Teaching Guide About Lesbians and Gay Men, Irvington Publishers, NY, 1984.
  5. Duberman, Vincinus, Chauncey, eds. Hidden From History: Reclaiming the Gay and Lesbian Past, Penguin, NY, 1990.
  6. Grahn, Judy. Another Mother Tongue, Beacon Press, Boston, 1984.
  7. Harbeck, Karen. Coming Out of the Classroom Closet, Haworth Press, Binghamton 1992.
  8. Homophobia: Discrimination Based on Sexual Orientation (a high school curriculum), 1991/94; GLAAD/LA, 8455 Beverly Blvd. #305, Los Angeles, CA 90048; 213-658-6775.
  9. Katz, Jonathan. Gay American History, Avon Books, NY, 1976.
  10. Russo, Vito. The Celluloid Closet, Harper & Row, 1987.
  11. Rutledge, Leigh. The Gay Book of Lists, Alyson Publications, Boston, 1987.
  12. Wallace, Wallace, and Wallechnisky. The People's Almanac Presents The Book of Lists, William Morrow, NY, 1977.
  13. Williams, Walter. The Spirit and the Flesh: Sexual Diversity in American Indian Culture, Beacon Press, Boston, 1986.
en alles wat in die boekskes staat moet ik maar gewoon als de volle waarheid geloven?Wie weet zijn dat allemaal pure leugens?Het is niet omdat er iemand een boek schrijft, dat alles wat er in staat waar is!Vooral dan nog als de schrijvers zelf janetten zijn:dan gaan die daar vollen bak beroemde mensen in opnoemen, liefst dode, die zich niet meer kunnen verdedigen...
Oud 13 maart 2006, 06:57   #60
ekskimo
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
hihi
ja das waar
zijn moeder was joods
hij dan een pedofiel
en als hij ook nog es homo zou geweest zijn....

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be