![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maja met zekerheid weten we niks we kunnen ook alleen maar vermoeden dat Hitler pedofiel was omdat hij de dames steeds jonger ging opzoeken en omdat hij nogal goed met kinderen kon opschieten ....daarom is het nog niet waar maar het zou wel leuk zijn dat de weten heh
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop dat het een pedofiel was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en zou ik mogen vragen waarom?
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Ge moogt dat altijd aan Bhairav vragen, of je een zinnig antwoord gaat krijgen laat ik in het midden...
![]()
![]() |
#46 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dus als er wordt beweerd dat Chopin met George Sand verkeerde, dan kan hij in theorie toch homo zijn. Dus die lijst hoeft om reden van George Sand niet waardeloos te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb verwezen naar bronnen. Die lijst heb ik immers zelf niet samengesteld. En welke vragen heeft u zoal met betrekking tot die lijst?
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het over de geciteerde personen uit de Oudheid. Nergens zie ik staan op welke gronden men die personen tot homoseksuelen bombardeert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Om te bewijzen dat er iemand homosexueel is, zou je ar bij moeten geweest zijn bij de daad; In het geval van de oude Grieken is dat nogal moeilijk..
Homosexualiteit naar het domein van de perversies verwijzen met de bewering dat er geen bekende of beroemde personen ooit homoisexueel geweest zijn is ook flauwe kul.. Recent is er een boek verschenen met de volledig correcte bewering dat men het bestaan van Abraham en Mozes niet kan bewijzen evenmin als de beoemde exodus van de Joden doorheen de Rode Zee en en de Sinai & de verovering van het land van Kanaan met genocide van de Kanaänieten. Het schijnt trouwens dat ondanks alle bijbelse inspiratie dat de wereld ouder is dan zo'n 8000 jaar... Soms is zelfs de perceptie van de geschiedenis belangrijker dan de dikwijls niet volgens de regels van de kunst te bewijzen feiten. Zelfs indien Jezus van Nazareth geen aantoonbaar historische figuur is blijft het Christendom een feit. Zelfs indien wij niet kunnen aantonen dat er enige beroemde, bekwame figuur uit het verleden h blijft homosexueel en/of lesbisch was blijft het een feit dat mensen met een dergelijke geaardheid bekwaam zijn en de toelating moeten krijgen om kinderen te adopteren. Heel de historische discussie die daaraan momenteel vastgeknoopt wordt is onzin. Als je 100 bronnen vindt volgens dewelke Alexander minstens bi- was, zal je er altijd een 10 vinden die met klem het tegendeel beweren EN DAN ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() en Maria Magdalena dan?Naar het schijnt was dat zijn lief!Blijkbaar was Jezus nogal een heet mannekke.Dat zou ergens geschreven staan...waar zou ik u niet kunnen zeggen, maar gij kunt ook niet wijzen waar dat staat dat Jezus een janet was, hé?We staan dus op gelijke voet...8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() hihi
ja das waar zijn moeder was joods hij dan een pedofiel en als hij ook nog es homo zou geweest zijn.... ![]()