![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat klopt volkomen. Als Belgie, op grond van die eeuwige communautaire conflicten, bezig is te veranderen in twee andere naties is dat domweg evolutie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Foreigner;1589467][quote=labyrinth;1589444][quote=Foreigner;1589420]
Citaat:
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mensen verenigen, vrede en toekomst heet voor mij evolutie....... voor u is evolutie mensen scheiden. Twee totaal verschillende wereldvisies. Enfin, u hebt recht op de uwe en ik de mijne.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn land werd me ontnomen en ik wil het terug.
![]() |
![]() |
#586 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Foreigner;1589483][quote=labyrinth;1589436]
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=labyrinth;1589472][quote=Foreigner;1589467][quote=labyrinth;1589444]Ik ben wel veilig. En met dat hokje bedoel ik datgene waar jij me in plaatst. Niet mijn status als legaal verblijvend vreemdeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat je er in dat verband helem�*�*l niet voor pleit om de oorspronkelijke bewoners te her-enigen. Integendeel!
![]() |
![]() |
#590 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=labyrinth;1589492][quote=Foreigner;1589483]Kortom, je gaat dus nog niet slapen maar neemt de gelegenheid te baat om posts van anderen te leren lezen, interpreteren en behoorlijk te beantwoorden zonder daar allerlei suggesties aan toe te voegen. Gefeliciteerd. Ik zal daaraan meewerken door geen tomaten meer te gooien. Het schijnt dat je blik nogal vertroebeld is door al dat tomatensap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je maakt geen stevig Europa door het in stukken te scheuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het WERD in stukken gescheurd in 1830.
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik wil herenigd worden met mijn échte volk inplaats van met vreemde bloedzuigers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Foreigner;1589505][quote=labyrinth;1589492]
Citaat:
Voor het overige zou het niet misstaan moesten we allen wat respectvoller ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Vergeet echter niet om, overal waar je predikt, na afloop de mensen weer wakker te maken want anders verglijden ze in coma en sterven de hongerdood. Nou ja, De dood brengt in elk geval eeuwige vrede. Misschien een nieuwe visie voor je? Laatst gewijzigd door Foreigner : 21 maart 2006 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En voor de zoveelste maal, VN soldaten kunnen vredelievende mensen best gebruiken. Dat maakt hun taak minder gevaarlijk. Toch raar dat u mij niet als bondgenoot ervaart. ps. En uw insinuaties beginnen mij te vervelen. Slaapwel !
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 20 maart 2006 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=labyrinth;1589511][quote=Foreigner;1589505]
Citaat:
![]() 2: Een blijk van respect voor een gesprekspartner is goed luisteren en open staan voor argumenten, correct en volledig ingaan op wat hij of zij zegt of schrijft en daarbij niet uit te gaan van het door jezelf bedachte hokje waarin je hem geplaatst hebt. Dit forum is niet saai en als je er doorheen scharrelt zie je steeds weer vertrouwde namen staan. Je leert ook waar die namen voor staan en uiteindelijk leer je ze zelfs, ondanks de verschillen van opvattingen, wel waarderen. Jij schijnt die moeite, ondanks de door jou geprojecteerde opvattingen, om de forumleden op juiste waarde te leren schatten helemaal niet te willen nemen. Dat wordt, en is, snel genoeg onderkend door een aantal forumleden met als resultaat dat je het respect, al dan niet verdiend, weer kwijt raakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2: VN soldaten hebben per definitie nooit te maken met vredelievende mensen maar uitsluitend met fanatici 3: Hier heeft Knuppel in een vorige post al op geantwoord. PS. Ik insinueer niets. Ik hekel je zinloze gepraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Je weet dat je hier in België niet mag discrimineren op niet-objectiveerbaar verantwoordbare criteria........ Jozef De Witte zal er niet kunnen mee lachen, mocht hij deze posting ontdekken. Het getuigt overigens niet van veel universele liefde om vreemdelingen (whatever that may be) het recht om zich in een discussie uit te spreken, te willen ontzeggen.... Ligt er echt zo een kloof tussen jouw preken over liefde en je daadwerkelijke opvattingen en daden?
![]() |
![]() |