![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Gouverneur
|
![]() In heel de discussie hier mis ik ( enkele posters doen het min of meer) het onderscheid dat er is tussen ouder zijn of vriend(in) zijn.
Indien je dezelfde vragen stelt over het roken van joints ipv over het hebben van sex met ouderlijke toestemming tegen de geldende wetgeving in,wordt dat onderscheid mss duidelijker. Ik vind nog steeds dat je als ouder niet gezellig samen met je kinderen een jointje in je living kan roken . De verwarring tussen wat kan/mag vergroot daardoor alleen maar. Als ouder heb je aan je kinderen houvasten aan te bieden, een grote structuur waarbinnen zij de vrijheid hebben om zelf te experimenteren en te rebelleren. Je kan hen wel duidelijk maken dat je eventueel geen problemen hebt met het roken van joints maar het stimuleren doe je niet. Je leert je kinderen ook niet direct hoe ze banken moeten overvallen, valse handtekeningen zetten, door het rood licht kunnen rijden, winkeldiefstallen plegen, bommen maken of andere door de wet verboden dingen? Je voedt je kinderen op om te kunnen leven en functioneren in de maatschappij van morgen.
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
PS heb al eens een familiefeestje meegemaakt ( van mijn ex ) waar jointjes gepaft werden en dat was zowat het enige familiefeest dat ik ooit meemaakte dat tenminste gezellig was. soit ik vind dat je je kinderen niet perse moet leren dat de wet en de alg geldende norm altijd gelijk heeft integendeel je moet ze leren om de wetten en normen in vraag te stellen en niet zomaar klakkeloos over te nemen zonder na te denken. Je moedigt bij je kinderen toch niet aan dat het kuddedieren worden zeker he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Net zoals Desiderius weigert gij eens buiten de lijntjes te denken.
Uit volle borst en met volle overtuiging dogmas als doodnormaal beschouwen maakt het nogaltijd niet dat het aan iedereen opgedrongen moet worden, andersdenkenden incluis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [SIZE=1]Iemand die het ver geschopt heeft, is dat een verschoppeling?[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn avatar zegt genoeg.
![]() |
![]() |
#111 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() da vind ik ook waar bemoeit de staat zich mee , dat ze bezorgd zijn dat er 14 jarige meisjes zwanger worden ok dat kan ik begrijpen maar er zijn genoeg campagnes en gratis condooms.
![]() |
#112 |
Vreemdeling
|
![]() Op uw veertiende weet je toch al lang hoe babykes worden gemaakt zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai nog ni.
![]() |
![]() |
#114 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
nu vraag ik u : voorlichting in engeland waar is het???
![]() |
![]() |
#115 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mentaal in ieder geval mijlen verder als jij.
![]() |
#118 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
voordat je kan een eigen mening vormen en eventueel ergens tegen reageren moet je wel de kans krijgen om te leren wat de 'norm' is. als ouder heb je een specifieke rol in het aanleren van de spelregels van de 'kudde'. ik heb me ook nooit zat gedronken in bijzijn van mijn kinderen.
![]() |
![]() |
#119 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Heel verantwoordelijk.
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() verdoeme je mag nu al niet meer met uw lief vrijen in het huis van uw ouders.
De wereld is naar de kloten jong. Ik zeg het u. Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 5 april 2006 om 23:07. |
![]() |
![]() |