![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Dit bedoel ik dus
|
|
#362 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
vreemd, want als de daders blank waren en het slachtoffer getint dan was huidskleur ineens wel heel belangrijk.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 13 april 2006 om 23:22. |
|
|
|
|
#363 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
[SIZE=3]Aan Khonnor[/SIZE] 1) U bent een heel erg onbeleefd persoon die niet bekwaam is om op een forum te schrijven. U bent blijkbaar aan uw eind der latijn en laat blijk van onverschilligheid. Een voorteken van shizofreen. 2) Uw postings hebben weinig met de topics te maken. U leidt graag de aandacht af van de werkelijke problemen/onderwerpen door er dingen tussen te mengen die niet ter zake doen. 3) Door uw reactie van ongenoegen te uiten op een ludieke manier van doen laat u luid bemerken dat u zelf graag discriminerend te werk gaat. Juist datgene dat u zelf wil bestrijden tegenover de anderen. HAHAHA !! hoe belachelijk u zich hier aanstelt wil u waarschijnlijk niet onder ogen zien ? |
|
|
|
|
|
#364 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Europese Marokkanen terug naar Marokko halen
Marokkaanse migranten moeten worden overgehaald terug te keren naar hun moederland, omdat ze belangrijk zijn voor de opbouw van het Noord-Afrikaanse land. Dat is niet de mening van een of andere extreem-rechtse politicus, maar die van minister Nezha Chekrouni uit Marokko. Zij gaat over de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland. Op een conferentie in de Spaanse stad Granada liet Chekrouni weten dat de migranten ''een verlies'' zijn voor Marokko. De minister onderhandelt met de Europese Unie om de komende vijf jaar gezamenlijk te investeren in de levensstandaard van Marokko. Op deze wijze kan het land aantrekkelijker worden voor Europese Marokkanen om terug te keren. ''Wij hebben geen petroleum of gas, en dus zijn mensen ons grootste kapitaal'', aldus de Marokkaanse bewindsvrouw. In Europa leven naar schatting zo'n 2,6 miljoen mensen met Marokkaanse roots. In België zijn dat er 500.000 en in Nederland ruim 300.000. De meeste Marokkaanse migranten wonen in Spanje. Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/61124 |
|
|
|
|
#365 | |||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1) omdat ik zelf woedend ben om wat hier is gebeurd 2) omdat ik woedend ben op mensen die dit voorval gebruiken voor hun eigen politieke agenda Elke moord is er een te veel, dus zie ik niet in waarom men dit voorval zo uit de context moet rukken en het linken aan de eigen persoonlijke afkeer voor vreemdelingen.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 13 april 2006 om 23:31. |
|||
|
|
|
|
#366 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
ja al die domme mensen die gingen zeiken over de dood van Louis Sévèke
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
|
|
|
#367 |
|
|
Aan Khonnor
Fijn dat u uw excuses aanbied, excuses aanvaard. |
|
|
|
|
#368 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat mensen schrik voor hun leven moeten hebben als ze zich op straat of in een station bevinden. Wij hebben hier tientallen nationaliteiten waar praktisch geen last mee is,en waar de meeste Belgen geen enkel teken van discriminatie of racisme tegen tonen,hoe komt het toch dat er meestal last is met een deel van dezelfde groep mensen. Op de duur worden we dat beu hoor,en veralgemenen mag niet daar ben ik het volledig mee eens,maar je kan de slechte toestand in Molenbeek en omgeving toch niet loochenen nietwaar. En neem van mij aan dat Hier geen racisme zou zijn als iedereen alles zijn gewone gang liet gaan,maar we leven wel in ons land,met onze waarden en onze wetten,en onze cultuur,en daar hebben ze zich aan te houden!
|
|
|
#369 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bobke : 13 april 2006 om 23:53. |
|
|
|
|
|
#370 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat een Marokkaanse lichaam zo opeens vanzelf beslist van: 'ho, ik ben een marokkaans organisme, laat ik eens geweld op een ander plegen". Nee eh. Het zijn MENSEN die geweld plegen. Geen nationaliteit, geen godsdiensten. Mensen. Het heeft dus ook geen enkele zin om de verantwoordelijkheid voor geweld af te schuiven op nationaliteiten of op godsdiensten. Volgens mij geloven de marokkanen het ondertussen zelf ook al, dat ze geweldadig zijn omdat ze marokkaans zijn. Als ik iets doe dat nogal dom is, dan durf ik ook wel eens zeggen: 'ja, want ik ben blond'. Het lijkt me geen toffe evolutie als criminele marokkanen zeggen dat ze crimineel zijn omdat ze marokkaan zijn. Het wordt zeer moeilijk om iemand tot verantwoording te roepen wanneer iedereen de verantwoordelijkheid afschuift op iets dat geen verantwoordelijkheid draagt.
|
|
|
#371 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
het is nie gezegd dat die kerel zich niet schuldig voelt nu. het gebeurt weleens dat mensen zich schuldig voelen voor iets dat ze zelf veroorzaakt hebben.
|
|
|
#372 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat ze gewoon allen terug naar huis gaan,en zelf hun land "aantrekkelijk" maken.Stroop jullie hemdsmouwen op, luiaards, en aan het werk!Het vaderland heeft jullie nodig! |
|
|
|
|
|
#373 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat fameuze vluchtmisdrijf waarover Khonnor het heeft is inderdaad erg laakbaar. Je rijdt iemand per ongeluk aan en soms is het ook je fout (haantjesgedrag in het verkeer, dronkenschap). Bang voor de gevolgen ga je vluchten. Dat is erg laakbaar want in eerste instantie is dat niet enkel vluchten maar vooral : het weigeren van hulp aan personen in nood, zelfs levensgevaar. Het feit dat iemand anders pas een kwartier later de bewuste "verkreukte" fietser/voetganger en soms zelfs automobilist gaat terugvinden, kan al genoeg tijdverlies betekenen om het verschil tussen leven en dood te betekenen. Dat is dus zonder meer erg.
Maar iemand aanrijden doe je doorgaans niet met opzet. Er is een verschil tussen wat te snel rijden en iemand doelbewust en nuchter een mes in het hart rammen. Dat is het verschil tussen onvrijwillige doodslag en moord. Kunnen we nu dus die manke vergelijking laten vallen ? Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 april 2006 om 00:02. |
|
|
|
|
#374 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
#375 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
*zucht* beetje teveel van je verwacht, blijkbaar.
|
|
#376 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#377 |
|
|
Als dat het respect is dat u voor slachtoffers van een overval, toevallig gepleegd door moslims, kunt opbrengen, vind ik dat zielig.
Men kan het ook omdraaien, misschien hebben de moslims wel meer problemen met ons dan omgekeerd. |
|
|
|
|
#378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om oplossingen te zoeken, kunnen we misschien eens bij de Amerikanen ons oor te luisteren leggen. Maar denk ook niet dat ze er daar al volledig uit zijn, zeker niet wat de Noord-Afrikanen betreft. Laatst gewijzigd door Bob : 14 april 2006 om 00:43. |
|
|
|
|
|
#379 |
|
|
Over de dingen omdraaien: in St-Petersburg is deze al aan de gang. Daar zijn het niet meer de allochtonen die de autochtonen domineren. De stad is overgenomen door een extreme groep van ongeveer 15 000 skinheads, die al verschillende allochtonen in groep hebben doodgetrapt. Deze groep is sterk georganiseerd en hun aantal stijgt. Allochtonen kunnen er niet meer veilig de straat op en politie en leger zijn machteloos. Ik vind die 15 000 skinheads en aangroeiende aanhang tenminste gasten met ballen aan hun lijf.
Laatst gewijzigd door Boadicea : 14 april 2006 om 00:38. |
|
|
|
|
#380 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|