![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1001 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#1002 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Volgens mijn versie van de koran is dat de 8ste sura (een vrij lang). Die handelt over de oorlogsbuit van de slag bij Badr waarbij Mohammed een karavaan buit maakte.
|
|
|
|
|
#1003 | |
|
Banneling
|
Citaat:
-de oorlogsbuit behoort aan Allah en zijn boodschapper -en bestrijdt hen (de ongelovigen) totdat er geen vervolging meer isen de godsdienst geheel voor allah wordt |
|
|
|
|
|
#1004 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1005 |
|
Vreemdeling
|
Die zal zich nooit of te nimmer zelf aangeven, net zoals de voorbeelden in Nederland zullen zijn vrienden en familie de dader verdedigen. Simpelweg omdat hun cultuur geen schuld of boete (er)kent, enkel eer & eerwraak. En dat is voor mij één van de redenen waarom deze soort nooit in het Westen kan thuishoren.
|
|
|
|
|
#1006 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Er is een verschil tussen het christendom en de islam en het is fundamenteel, onoverbrugbaar. Geen idee wat moslims bedoelen als ze het hebben over de islam als een godsdienst van vrede, maar het is mijn bekommernis niet. Ik weet dat de islam geen godsdienst van liefde is, en dat is voor mij voldoende om er afkerig van te zijn. Of de dader, een jongen van een jaar of 16 als ik de kranten mag geloven, een gelovige moslim is? Neen, natuurlijk niet. Maar het doet er niet toe. Het gaat er niet om wat hij zelf gelooft, het gaat om de omgeving waarin zo’n jongen opgroeit tot moordenaar. Als de multiculturele samenleving bestaat, dan is de dader van deze moord een product van die multicultuur. Islamitische en kapitalistische liefdeloosheid hebben gepaard en de kinderen zijn ijskoude moordende monstertjes van 16.
|
|
|
#1007 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1008 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Om de smeer lijkt de kat de kandeleer en het doet er niet toe welke kleur de kat heeft, als ze maar muizen vangt. Niet? En zo is de cirkel van machtswellust en geldhonger rond. Paars noemen ze dat dan. De kleur van het in zinloosheid stikkende Europa. Wat een geluk dat de Amerikanen nog slechter zijn.
|
|
|
#1009 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Joe is er vet mee, en zijn familie zal lachen als ze dit hoort. Wie weet precies waar Joe werd vermoord, en kunnen we op dit forum niet afspreken om in groep bloemen te gaan neerleggen op de plaats van de moord? We kunnen zelfs de moderators van Politics.be pers inlichten over ons initiatief. Zij zullen er dan de media wel van op de hoogte brengen. Op die manier wordt er tenminste bekend dat we genoeg hebben van deze hypocrisie.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 april 2006 om 06:46. |
|
|
|
|
|
#1010 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#1011 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als de hele wereldbevolking moslim is zal er idd 'vrede' zijn.... |
|
|
|
|
|
#1012 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door rookie : 15 april 2006 om 07:05. |
|
|
|
|
|
#1013 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet als jij en ik dat niet zomaar toelaten.
|
|
#1014 | |
|
|
Citaat:
(Alleen heb ik maar bijster weinig gezien van de interviews die afgenomen werden, heb de hele avond tv aangelaten). |
|
|
|
|
|
#1015 |
|
|
Heeft iemand trouwens al die fameuze robotfoto's gezien??
In het Centraal station hangen oproepen voor getuigen maar géén foto erbij. www.vtm.be " Mp3-moord: daders nog spoorloos De Brusselse politie zoekt nog altijd naar de 2 Noord-Afrikaanse daders van de roofmoord van woensdag in het Brusselse Centraal Station. De 2 probeerden de mp3-speler van een jongen van 17 uit Haren te stelen. Toen die zich verzette, stak 1 van de daders hem dood. De politie verzamelde al een 20-tal nuttige tips, enkele getuigen zijn gehoord. De kans bestaat dat de politie de 2 Noord-Afrikanen in de buurt van het station al een keer controleerde, en als agenten toen een pv opmaakten, kan dat de zoektocht naar de daders versnellen. Ze riskeren levenslang. Brussels Spirit-kamerlid Ahidar roept Marokkanen en Vlamingen intussen op tot een grote protestmars in Brussel tegen zinloos geweld." Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 15 april 2006 om 07:35. |
|
|
|
|
#1016 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu even de moderatie van Politics.be hierop attent maken bij de 'suggesties en medelingen'.
|
|
|
#1017 |
|
Banneling
|
Wanneer een protestmars om ze terug te sturen waar ze horen,dan zal Brussel eindelijk weer rust kennen.
Die vent zou beter eens de moslims alleen oproepen inplaats van de slijmer uit te hangen.Dat hij volgende 11 september eens oproept voor zoiets,moord op duizenden onschuldigen. Laatst gewijzigd door Gargamel : 15 april 2006 om 08:00. |
|
|
|
|
#1018 |
|
|
|
|
|
|
|
#1019 | |
|
|
Citaat:
Ben benieuwd wat de mods gaan voorstellen. Nu ga ik sowiezo (en desnoods een paar keer achter elkaar) om mijn steun en medeleven te betuigen (met of zonder politics.be). |
|
|
|
|
|
#1020 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door athena : 15 april 2006 om 08:24. |
|