![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() Van sommigen kan ik bijna niet geloven dat ze echt bestaan Volgens mij zitter er bots russen.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 april 2006 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs afgezien daarvan betaalt ge zelf 13 % RSZ bijdrage Op de rest betaalt ge minsten 25 % tot 50 % directe belastingen. Voor een doorsnee loon van een arbeider is dat ruim 30% In de praktijk is dat: Van mijn riant loon van 2.500 € betaal ik dus 325 rsz, blijft 2175 Hierop betaal ik min 30 % belastingen dat is -652 € = 1523 Dat geld besteed ik voor mijn levensonderhoud en betaal 20% BTW = 304 €, blijft over 1219 Dan hou ik nog geen rekening met boetes, allerlei andere belastingen of het feit dat iemand rookt, drinkt of autorijdt. Dan kunt ge er nog een pak accijns aftrekken. En wat uw gigantische consequentie betreft, zelfs in een discussie over belastingen kunt ge het niet laten er het VB bij te betrekken. Laatst gewijzigd door Bobke : 23 april 2006 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw titel luidt "Zomaar als crimineel behandel" proficiat VuilB “ Daar zie in helemaal geen medeverantwoordelijkheid in. Trouwens, het VB heeft weinig te zien met de manier waarop ze uitgewezen worden denk ik. Als het aan hen lag moesten ze waarschijnlijk zolang niet wachten op de afhandeling van hun dossier. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl nu zijn kinderen zich met alle geweld tegen democratische verkiezingen verzetten, uit schrik van hun machtspositie, bron van hun corrupte handel, te moeten opgeven. Laatst gewijzigd door Bob : 24 april 2006 om 07:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wie stemt er dan op ? die Turken en Marokkanen misleid door een foto ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is het de staat die 2/3 van de loonlast afschuimt (de resterende 1/3 is voor mij) en dit mi slecht besteed. Nu, om het eenvoudig te houden. Als er één statistiek is, waar Belgie hoge toppen bijlft scheren (dacht zelfs den absolute koploper) dan is het wel deze van de lasten op arbeid. En om het verhaal volledig te maken. Van die 1/3 van de loonlasten, die ik mag houden, betaal ik dan nog mijn btw, onr. vhf., accijnsen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mis. Je wijst naar de verkeerde. De verantwoordelijkheid ligt elders. En d�*t is wel iemand proberen te kruisigen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
niet kritikeren ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
behalve als het over hun eigen inkomsten gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Europees Commissaris
|
![]() Vertel dat aan Bob
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je komt er niet, dus sleur je er nog maar eens de btw erbij ![]() Niemand verplicht je trouwens iets te kopen de basisbehoeften zijn aan 6% ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
voor vrede en economie toewijzen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De point was uiteraard dat het westen dictators in het zadel houdt om hun eigen macht te kunnen behouden, wat ik je vooral niet zie weerleggen. Metteen weerleg je op geen enkele manier de overduidelijke verantwoordelijkheid van het westen in de wantoestanden in de 3e wereld.
|
![]() |
![]() |