![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en het is nu niet dat ik nooit in contact kom met vreemdelingen, verre van ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
of mogen emigreren of hier studeren uit de relatief welvarende steden met speciaal statuut komen (lees kapitalistische eilanden om het land overeind te houden) en zo al vertrouwd zijn met de westerse gewoonten. Over Indië kan ik me niet zo zeker uitspreken, ik ben niet zo vertrouwd met dit land.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Even de oorspronkelijke post erbijhalen:
Citaat: Oorspronkelijk bericht door Distel [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG] ... zegt de forummer die het VB en haar stemmers collectief aan het kruis wilt nagelen. Citaat:
en "iemand aan het kruis nagelen". Ik ben heel benieuwd of je het nog zal kunnen inhouden te schelden, mij persoonlijk aan te vallen met irrelevante zaken, of je inhoudelijk iets deftig weet te produceren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Europees Commissaris
|
![]() dus je heeft toe dat het vuilB mede verantwoordelij is voor dit beleid.
Dit wou ik aantonen, u gaat ermee akkoord, ik wens u proficiat, Uw opmerking dat ik mijn eigen schrijfsels begrijp is niet meer dan ech ... beetje kinderlijk, niet ? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hongersnood, dictaturen, genocides, politieke vervolgingen, eigenlijk maar gewoon verzinsels om ons westerlingen te entertainen zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige die ge ooit geprovoceerd hebt, zullen dan ook wel wittekes geweest zijn. Wat wilt ge nu weeral bewijzen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Baarle leest de spamberichten van PFE niet (=> negeerlijst) en wist dus niet dat PFE hulp nodig had. Een mens kan nu eenmaal niet alles lezen. PFE kan het maar moeilijk verkroppen als iemand geen aandacht aan hem besteedt.
Laatst gewijzigd door baarle : 23 april 2006 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is daar dat de hulp moet terecht komen (democratische verkiezingen, ontwikkelingshulp...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() Er wordt vrolijk om uw vraag heengefietst. Ik geloof dat ze daarmee geen duidelijker antwoord kan krijgen.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 april 2006 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Europees Commissaris
|
![]() Ale gij
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en dit maak ik duidelijk. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Erw ![]() Scheldwoorden: 0% Inhoud: 0% Anderen "jouw" waarheid opdringen is dictatoriaal. U laat hier verkeerdelijk uitschijnen dat ik de rest niet lees. Nogtans heb ik voor deze repliek gereageerd op dit andere deel, en wil in deze post: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=175 In tegenstelling tot wat u beweert, heb ik wel aangetoond hoe het vuilB medeverantwoordelijk is aan het huidige "asielbeleid". Ik verwijs naar posts: 121 (een speciale opmerking aan u gericht, ik zal hem nog even herhalen, die was zo leuk) Citaat:
130, 132 163 Die posts bestaan niet voor u ? Of begrijpt u ze niet ? Of wil u met alle macht dit alles blijven ontkennen ? Uw reactie zijn niet meer dan persoonlijke aanvallen en malle vergelijkingen. De staat is geen privé onderneming die, zoals geweten, in de eerste plaats winst nastreeft en naar believen mensen aanneemt en buitengooit naargelang de economische situtie. Is dat wat u wil ? Amaai. Verder bent u zelfs nog niet bekend (zo laat u toch uitschijnen) met de universele rechten van de mens. Zo'n zware uitlatingen aan mij gericht van iemand die ofwel niet goed is geinformeerd, ofwel doet alsof om de aandacht af te leiden. Ernstig blijven Erw, a.u.b.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
u denkt inderdaad dat men gediend is met uw ongepaste opmerkingen die je rondstrooit en persoonlijke aanvallen die u blijft lanceren. De eerlijkheid en eerbaarheid om je mond te houden over zaken waar je geen verstand van hebt, laat staan het toegeven dat je van iets niet op de hoogte zou zijn, dat gaat je ook wel ver te boven veronderstel ik. Mag ik u vragen waar uw obsessie met mijn persoon vandaan komt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Burger
|
![]() Citaat:
vind ik U maar een dikke knuppel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En misschien wil je ook nog Sinterklaas en de Kerstman 24 keer per jaar laten langskomen? Hier en in het buitenland ? Is dat de samenvatting van je "werkelijkheidszin" ?
Laatst gewijzigd door andev : 23 april 2006 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat ik nu heb aan stempelgeld, en de 40% nog niet haalde, en dit als gewone bediende, dus zonder wat voor achterpootjes dan ook, dan moeten 60% van de werkenden inderdaad verschrikkelijk veel verdienen. Nu moet ik u wel op iets wijzen: in een discussie, het is een tijdje terug, waren alle tegenstanders unaniem (tegenover enkelingen zoals ondergetekende en enkel anderen die het (meer dan ik) afgaven op de werkgevers) dat de werkgeversbijdragen GEEN onderdeel van het loon uitmaakten. (Deze discussies werden gevoerd naar aanleiding van de stakingen die toen aan de hand waren en voor nogal wat beroering zorgden) En mja, dat waren mensen die nu net als u ook zo fel tegen mij tekeer gaan staan nu gelijk met u het weeral eens af te geven tegen iemand die het durft op te nemen tegen het vuilB. Weeral zo'n gigantische inconsequentie ... Lees uw loonbriefjes er nog eens op na, hoeveel u ontvangt, en hoeveel er reeds naar vadertje staat is doorgesluisd, en reken dat eens procentueel uit. Als u nu voet bij stuk wilt houden dat de werkgeversbijdragen toch echt wel deel uitmaken van een loon, dan moeten we echt eens die bewuste discussie terug naar boven halen. Ach, die inconsequentie altijd he, er zijn er nogal wat die er last van hebben hier op het forum ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En u wil wel eens de arrogante opmerking aan iemand geven "he Einstein" (deed u toen u nog Cashflow heete, doet u, al veel minder, nog altijd) Toon misschien eens uw intelligentie, en uw wil om een positieve bijdrage te leveren. Wat zou uw plan zijn om de werkloosheid (ik herhaal nogmaals, uw grote obsessie van het laatste jaar op het forum) op te lossen ? Na een jaar lang obsessief met dit probleem bezig te zijn zou u toch wel al heel wat uitgedokterd moeten hebben. Of ... niet ? ![]() Liever toch maar weer een stalkbericht ? Liever toch maar weer een honende persoonlijke aanval ? Ik ben benieuwd, maar zelfs na een jaar lang gestalkt te zijn door uw haatberichten, ben ik nog steeds hoopvol, tegen beter weten in ![]()
|
![]() |
![]() |