![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... we kunnen u niet echt veel geld geven als we al die migranten moeten betalen, he. Dat is een keuze die je maakt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je denkt en gelooft ervan wat je wil, maar ik zie geen reden waarom je laster over mij uit je duim zou zuigen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
mijn volk is een bende loosers, die zal ik te koop aanbieden op de slavenmarkt. Mijn economie stelt ook niets voor, ik hou een uitverkoop aan het westen. En omdat het volk democratisch de voorvaderen van Mobutu heeft verkozen, zijn ze dus inderdaad schuldig aan hun eigen ellende. Driewerf hip hip hoera voor Bob ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door PelgrimForever ![]() Toon mij een artikel van mijn hand waar ik ze aan het kruis wil nagelen. Citaat: Oorspronkelijk bericht door PelgrimForever ![]() Alle kiezers die het VuilB steunen en vanuit de opositie zoveel drukkingskracht geven zijn, samen met de regeringspartijen die dit blijkbaar uit wat voor overwegingen dan ook hebben laten opdringen (een gebrek aan ruggegraat op dat punt alvast) zijn medeverantwoordelijk voor dit beleid. Mijn afkeer tegenover het VuilB is binnen en buiten het forum gekend. Maar toon nu a.u.b. eens aan dat ik het VuilB aan het kruis zou willen nagelen ... (dat beweert u toch, maar omdat ik dit nergens heb geschreven, kunt u natuurlijk uw leugen niet aantonen). Blijven proberen Distel ...
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb beweerd dat ze medeverantwoordelijk zijn. Zoals jij steld dat ik ze verantwoordelijk zou achten is laten uitschijnen dat ze alleen verantwoordelijk zijn, wat ik nergens schrijf. Je blijft de leugens maar opstapelen, triestig ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ze de nederlandse taal kennen en niet blind zijn en toch beweren dat die lap zwart is ? Ofwel liegen ze (met welke motivatie dan ook) dat de rook uit hun oren stoomt, ofwel scheelt er iets aan de bovenkamer ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
kunnen gebruiken lijkt me een iets haalbaarder gegeven ![]() Gefrustreerd ? Wat versta jij onder frustratie ? Haatvoelend ? Niet op z'n minst, dit is slechts een leugen die Distel over mij verspreid. Het toont trouwens aan hoe zijn meningsuiting, die eigenlijk al een lichte vorm van laster is, wel degelijk invloed heeft op mensen. Je bent er het levende bewijs van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik toon enkel maar aan dat wie 2/3 van z'n loon aan belastingen betaald er heel royaal loon verdiend. Nu ja, "Jazeker" doet even leuk mee met iemands woorden uit de context nemen ... We weten metteen ook hoe serieus we u moeten nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() 2/3 van mijn loon dumpen in een put zou tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel zijn. En ik vind dat ik een royaal loon verdien, maar niet om een vermulmde staat mee in leven te houden of om de halve wereld hier van een uitkering te voorzien.
En als solidariteit geef ik dan wel aan wie het echt nodig heeft en waarvan ik weet dat ze niet in mijn hand bijten. Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 april 2006 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
u beweerd dat Belgiië 3 miljard mensen (de halve wereld) van een uitkering voorziet. Dit is waarlijk een economisch wonder dat we dit kunnen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() de zelfstandigen werken met het mes op de keel, iets te veel personeel tewerkstellen is zelfmoord vanwege de belachelijke belastingen die moeten dienen om het systeem draaiende te houden (op korte termijn) en geld te stoppen in al die uitgestoken handen van al diegenen die denken er aanspraak op te kunnen maken.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 april 2006 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die afgewezen asielzoekers worden opgesloten om gerepatrieerd te worden. Terecht ! Gun ze tenminste de gelegenheid om te zorgen voor hervormingen in hun thuislanden. Welke egoist ben jij om hun sociale en politieke emancipatie tegen te houden? ![]() Wij kunnen en moeten niet voor de hele wereld zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan toch niet verwachten dat ik hier serieus ga reageren in een thread met een beginpost als die van jou ? Komaan zeg... morgen gaat ge sneeuwlawines nog op het VB steken. Droom je 's nachts trouwens ook van het VB ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik wordt wakker en het sneeuwt, en m'n eerste gedacht: shit, een vuilB'er die sneeuw op m'n venster gooit ![]() Zoetje, ik beschuldig het vuilB ervan hun fascistisch programma te willen doordrukken, nergens beschuldig ik ze van alle zonden die in politiek België zijn begaan, nergens. Toon het me anders maar eens aan, hup ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
iemand op zijn verantwoordelijkheid wijzen is kruisigen volgens u. I will remember that one ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() kankeren, kappen, kakken, kloppen, kielhalen, kritikeren... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |