![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand dwingt me in dit land te blijven, maar ik ben wel gebonden aan een "nationaliteit" - en het verwisselen daarvan is niet zo eenvoudig.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan die rechten nooit afschaffen - 99,99% van de bevolking mag nooit de anderen dwingen schatplichtig te worden aan een monarch, bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun (Vlaamse) eisen zijn blijkbaar verwezenlijkt en ze vinden het niet langer nodig om zich vol heimwee vast te klampen aan de oude flamingantische kaakslagretoriek. Ze voelen feilloos aan dat het communautaire de burger niet langer beroerd, en ze profileren zich op belangrijker thema's. Wat is daar mis mee?
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je bent hier een pleidooi aan het houden voor de faciliteiten zou ik zo zeggen. Hier en daar is het zelfs communisme. Waarom zou die 0.01% die z'n vrijheid geschonden voelt moeten winnen tegen 99.99% die net hetzelfde zeggen? Of geloof je niet dat een meerderheid van de bevolking zich beperkt kan voelen door een minderheid? Als één persoon zegt dat hij onheus behandeld wordt en 10 personen zeggen dat ze onheus behandeld worden door de éne, dan is uw democratische oplossing dus te kiezen voor die éne? ![]() Dat is een potentiële oplossing voor het migrantenprobleem denk ik. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 5 mei 2006 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er niet om gevraagd geboren te worden, en ik leef slechts één keer. Niemand kan dus bepalen dat mijn rechten geschonden worden. Het is juist om deze reden dat de democratie zoals ze nu bestaat, bespottelijk is - dat lach je toch vierkant uit? Hoe kunnen zes mensen nu de portefeuille van vier anderen pikken, juist omdat ze in de meerderheid zijn? Ik zeg niet dat een minderheid primeert over een meerderheid - ik zeg dat een meerderheid geen beslissingen kan nemen die de rechten van die tegenstemmers kan ontnemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het ging 'm hier over het veranderen van de basisregels... die basisregels mogen, mijn inziens conform gelijkheidsprincipe, slechts in die zin veranderd worden dat zowel meerderheid als minderheid weer precies dezelfde rechten heeft .... wat die dan ook moge wezen een ontzetting van de minderheid uit bepaalde bestaande rechten kan dus niet, strikt genomen een ontzetting van de minderheid uit het verdere beslissingsrecht is al helemaal uit den boze de invoering van een monarchie is daarom een zeer slecht gekozen voorbeeldje... men beslist daar met een meerderheid een einde te stellen aan de democratie en dat te vervangen door de monarchie... dat is zowel voor die minderheid maar ook voor die meerderheid zo praktijk is natuurlijk volledig anders... maar zelfs hier zie je dat men werkt met een bepaalde voldoende ruime marche aan meerderheid naargelang hoe indringend de wet die gestemd moet worden is Laatst gewijzigd door praha : 5 mei 2006 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Betekent dit dat priesters zeggenschap hebben in onze regering ? Bij mijn weten hebben ze zoals iedereen hun stem in het stemhokje, en niet meer dan dat.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het over terrorisme gaat, dan zijn alle moslims potentiële daders, gewoon omdat dit in hun geloof ingebakken zou zitten. Nu gaat het over migratie, en hup, nu is het dan toch weer de schuld van hun regering die de bevolking onder de knoet houdt ... (Zo is het inderdaad) Consequentie, het is zooooo'n moeilijk begrip ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en alle menselijke waarden weglaat, dan kom je inderdaad bij zo'n irrelevante vraagstelling terecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
is het WEERAL nie goe ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hier gaan we weer ![]() 3 milj kiesgerechtigde vlamingen zijn achterlijke domkoppen verklaard ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De islamitische dreiging van 5 procent Marokkanen en Turken: BANGELIJK! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door ericferemans ![]() Weeral zever: De grootste groep immigranten in België waren de Nederlanders. Dus dank zij de immigratie vernederlandst Belgie.... Citaat:
Dat je bijvoorbeeld irrelevante cijfers naar boven haalt ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U komt uit een welvarend land met een van de beste schoolnetwerken ter wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 5 mei 2006 om 19:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar de wil van de democratische meerderheid staat wel boven de wil van het individu.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 5 mei 2006 om 19:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als het donker is. Het zullen verdorie turken en marokkanen zijn. Zou ik mij nu dringend een jachtgeweer moeten aanschaffen ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Ik wens mij tot Zuid-Afrikaan te laten nationaliseren
![]() |
![]() |