![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dus eens meerderjarig ben je wel vrijwillig Belg.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laten we ook maar eens democratisch beslissen wat de normen zijn voor de volksgezondheid en voeding. Niet verschieten als er hier en daar dan wat "democratische" doden vallen ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vrijheid, zie je het staan ? Vrijheid betekent o.a. ook vrijheid van godsdienst. Gelijkheid, zie je het staan ? Gelijkheid betekent ook gelijkwaardigheid van de godsdiensten. Leg jij misschien eens uit hoe je de waarden vrijheid en gelijkheid kunt aanhouden als kerk en staat niet meer gescheiden zouden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je bij meerderheid een bepaald deel van de bevolking bv gaat uitsluiten om aan datzelfde democratisch bestel nog langer deel te nemen is dat aldus jou : 1) een democratische beslissing 2) na het uitvoeren van die beslissing nog steeds een democratie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#48 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In hun heimat zijn ze immers veelal opgegroeid in, op z'n zachtst gezegd niet-democratische omstandigheden, eerder religieus gedogmatiseerd. Als puntje bij paaltje komt, blijken tevens veel van de hier reeds lang aanwezige immigranten, lees gerust moslims, en zelfs hun hiergeboren kroost, een pak moeite te hebben met de volledige aanvaarding van wat heet democratie en de humanitaire voortbrengsels hieruit of vice versa, dat ben ik even kwijt... Deze voorlichtingscampagne dient mi. dan ook met een akkoordverklaring van de kandidaat-immigrant ondertekend te worden, desnoods met een voorafgaand en vrij eenvoudig toelatingsexamen, over deze door witze wijzen opgestelde humanitaire principes én een verplichte taal- en inburgeringscursus, in de afwachtende periode van hun verblijfsvergunning, because what else to do ? Voor het Europees-Win for Life-burgerschap en alle gratuite voortbrengsels hiervan is dit toch niet te veel gevraagd zeker... of toch ?? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik stel eerst de vraag: [SIZE=3]Wat is het economische nut van die immigrant voor onze maatschappij! [/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Het zal hun nog niet opgevallen zijn dat dit geen moslimland is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus gij en ik en alle andere belastingsbetalers, de goedgelovigen en de simple minds van links en ook al de malcontenten ! het nut ??? euh... euh... euhhh... de geldstroom naar wallonie en zo ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de valse vlaamse platbroeken stemmen maar mee... de idioten zien hun stupiditeit niet in ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 4 mei 2006 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die vijf pijlers dus... een poging... bovenop het zuivere binnen de wettelijke lijntjes lopen.. om dat te bewerkstelligen de reacties van mij ( en PelgrimForever ) hier, beperkten zich tot de insinuatie gemaakt in de openingspost als ware er sprake dat het hanteren van die nieuwe richtlijn zou includeren dat er plots geen nood meer is democratische basisbeginselen bij te brengen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Je blatende onwetendheid over Marokkanen blijkt weer eens: de meerderheid zijn Berbers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |