![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() och... Haspengouw moet niet onafhankelijk....
de inwoners van Haspengouw en La Hesbaye zijn te nauw met mekaar verbonden....
![]() |
#262 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Havel was ook tegen de splitsing van Tsjechoslovakije. Die man was echter niet zo kinderachtig om dan te zeggen: "Ik ga in Oostenrijk wonen als het land gesplitst wordt" of "nu ga ik naar Slovakije"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Burger
|
![]() Nu montenegro. Wanneer Brabant ? Wanneer Limburg ? Wanneer Luik ? Wanneer Luxemburg ?
Man ga op u eigen eiland wonen he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man, ontwaak eens uit uw droom. We leven niet meer in feodale tijden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Minister-President
|
![]() Het wordt nu eindelijk eens tijd dat West-Vlaanderen onafhankelijk wordt van (Groot-)Antwerpen. West-Vlaanderen telt immers meer inwoners dan Montenegro, en de verschillen tussen West-Vlamingen en Antwerpenaars zijn groter dan die tussen Montenegrijnen en Serviërs. Een onafhankelijk West-Vlaanderen binnen de Europese Unie! 8)
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Burger
|
![]() Eeeeuh ? Sinds wanneer is naar Jacques Brel luisteren , propaganda maken ? Als ik aan de lesse ga wonen , hoeft dat persé een poging schrikwekkende daad te betekenen ? Ik weet dat schrikwekkende daden stellen een van jullie specialiteiten is , maar alstublieft niet veralgemenen, hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vertel me eens, ik wil dat ook wel weten: hoe voelt het om gefrustreerd te zijn wegens gebrek aan argumenten?
![]() |
![]() |
#270 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoon A stelt dat hij het hier aftrapt en naar elders verhuist als Vlaanderen onafhankelijkheid wordt. U antwoordt daarop met te zeggen "ik ook..." Waarom wilt u dan per se verhuizen als Vlaanderen onafhankelijk wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
What's you fucking problem?
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() awel ik ben een antwerpenaar en toch voel ik me ook ... Vlaming
![]()
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zat u al die eeuwen ergens in een grot diep onder de grond... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() Sticht maar uw partijen en verwerf genoeg aanhang. Of blijft het bij een grote mond?
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geschiedenis is u blijkbaar onbekend. De stad Antwerpen en het markizanaat maakte een hele tijd deel uit van het graafschap Vlaanderen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Minister-President
|
![]() Dat is je goed recht. Maar wat mij betreft ben je geen Vlaming maar een Brabander.
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de Westhoek dat wil, mag dat gerust. Alleen zie ik op dit ogenblik geen partijen, geen drukkingsgroepen, geen verenigingen, geen werkgroepen... die dit nastreven. Wel een wat zielig individu dat, als het eens een berichtje plaatst, bijna steeds over "Westhoek onafhankelijk" heeft. |
|
![]() |
![]() |