![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stein : 16 augustus 2006 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is triestig vast te stellen dat jij a) het moslimterrorisme ontkent en b) dit als een oorlog tegen moslims bestempeld. Mensen zoals jij zijn helaas een deel van het probleem.
![]() |
#103 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
kun je wat uitleggen ?? en boevendien ik ben ni de enige mens die da zegt .. lees eerst dat document, dat zijn geen moslims hoor .. Lees eerst: Citaat:
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 16 augustus 2006 om 18:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik bovenstaande lees, dan lijkt het me toe dat je een jonge puber bent die een beetje in de war is en die (te) graag SMS-taal gebruikt. Jammer. Lyot bedoelde uiteraard dat als je ontkent dat moslim-terrorisme bestaat en dat fanatieke moslims de 911-aanslagen hebben gepleegd (samen met nog honderden andere aanslagen de laatste decennia zoals bvb. Londen, Madrid, Bali, Istanboel, Moskou, Casablanca, Sharm El Sheikh, Cairo, etc.. ) dat je dan het probleem laat voortduren omdat je de SCHULD perse in de schoenen van een ander wil schuiven. Dat is een zware vorm van slachtoffer-mentaliteit en paranoia. En dat is een zeer triestige zaak. Je verdoezelt de waarheid omdat je de waarheid blijkbaar niet aankan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() heb jij wat bewijzen dat 911-aanslage door moslim-terrorisme is gepleegd? geeft zij dan door .. en de andere aanslagen london, madrid hebben te maken met de oorlog in irak .. mischien zijn die daders de vaders van die kinderen in irak .. wie weet ?? en de andere aanslagen in moslim landen .. begrijp ik ook niet .. jammer .. wat ik wel zeggen.. islam is geloof van vrede .. in islam mag je geen onschuldige burgers doden ... in islam mag je geen land veroeveren om olie .. etc.. is dat duidelijk ?? 9/11 is een grote bedrog van deze eeuw : http://webdisk.planet.nl/houck006/pu...erkenbosch.doc http://webdisk.planet.nl/houck006/pu...erkenbosch.doc minder haat , en wat respect .. en behandel de anderen zoals je zelf wilt behandeld worden ... ![]()
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 16 augustus 2006 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ach, Yahya , dat is allemaal een oeverloos herkauwen van steeds dezelfde complottheorieën. Er zit geen enkele nieuwe informatie in met betrekking tot de feiten op 9.11 . En al evenmin wordt er door deze theorieën ook maar een spatje bewijs geleverd voor het feit dat 9.11 door andere personen dan door moslimterroristen zou zijn gerealiseerd. Geen enkele van die mooie conspiracy theorieën licht ook maar een tipje van de sluier op wie dan wel de werkelijke opdrachtgevers én uitvoerders van deze hoax van de eeuw zijn. En dit terwijl er honderden aanwijzingen en bewijzen zijn dat het AQ netwerk achter deze aanslagen zat. Er is een voldoende scherp beeld over wie verantwoordelijk is voor deze aanslagen en wel omdat de financiële stromen zijn aangetoond, omdat er voldoende communicaties zijn vastgesteld tussen de betrokken spelers, omdat alle daders zich hebben voorbereid op het nemen van vliegcursusse, omdat bepaalde daders trainingen kregen in Afghaanse trainingskampen, omdat er bekentenissen zijn enz enz.. Laat je niet misleiden door initiële berichten over paspoorten en vervalste identiteiten; Het vaststellen van identiteiten gaat altijd gepaard met vergissingen. Identiteitsfraude is in die kringen schering en inslag. Kijk als voorbeeld gewoon naar wat er hier in Brussel in het GICM proces terzake werd vastgesteld. Voor de rest bedank ik Parcifal voor de klare uiteenzetting die ontbrak in mijn eerste post en waarin ik stelde dat jij deel van het probleem bent. Zoals ik al gezegd heb, ik neem aan dat jij moslim bent, dus je MOET derhalve wel opmerken dat er in België en bij uitbreiding in de rest van de wereld een zwaar probleem bestaat met een bepaalde fractie moslimextremisten die terrorisme als de te volgen weg zien. Wil je dat niet erkennen dan verspil ik verder geen energie meer aan discussie met jou.
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Aan je reactie yahya, merk ik dat je me niet begrijpt.
We praten blijkbaar niet helemaal dezelfde taal, jammer, ik wil je nochtans helpen maar als jij niet geholpen wil worden, is dat puur jouw probleem. Begin eens met een paar threads door te lezen. Om te beginnen deze en dan deze en uiteraard de thread gestart door onze vriend DemocratSteve : deze dus. Dan ga je merken dat alle opmerkingen die jij maakt, al lang besproken zijn en weerlegd. Kan je de waarheid aan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Met deze topic wou ik eigenlijk meer over waarom horen en niet over wie ..
want jij zegt dat het door moslim-extrimisten gepleegd wordt .. daar heb jij geen bewijzen voor en anderen zeggen door CIA en anderen zeggen van CIA and Al-Qaida ![]() ![]()
![]() |
#113 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Onnozelaar! De Taliban en Al-Qaida zijn pas na de terugtrekking van de Sovjetunie uit Afghanistan opgericht. Ze zijn geen seconde beste vrienden van de VS geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ZE HEBBEN DE AANSLAGEN OPGEËIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zeg allerminst dat de VS werd aangevallen omdat het een symbool van kapitalisme is. De VS werd aangevallen omdat deze aanval in de ogen van Al Qaeda & Co de hefboom was om het machtsevenwicht in het Midden-Oosten in hun richting te doen uitslaan. De VS uit hun kot lokken was in de ogen van Al Qaeda de enige manier om op termijn te komen tot een werkelijke ondermijning van de dictaturen in het Midden Oosten. Twintig jaar strijd tegen de interne vijand heeft de moslimextremisten (lees : de extreme fracties binnen de Moslimbroeders en de Salafiya Jihadia) zo goed als niets opgeleverd. Het geweer van schouder veranderen was de enige optie die hen nog overbleef. In principe was Abdullah Azzam de eerste die in een dergelijke richting begon te denken. Maar de concretisatie van deze ideeën zag pas het licht in het midden van de jaren negentig. De Islam heeft overigens geen problemen met de grote lijnen van het kapitalisme. De VS heeft evenmin problemen met de grote lijnen van de Islam. Mocht je met een zelfde ferveur de boeken en artikels lezen over de banden tussen Al Qaeda en terreuraanslagen, je zou vanzelf zien hoe de vork in de steel zat. Maar één vraag voor jou : ontken je werkelijk dat er zoiets als moslimterrorisme bestaat ? Dat er een bepaalde fractie islamisten het als een individuele plicht ziet om tot gewapende acties over te gaan in het land van de 'onderdrukker' (het Westen) ?
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De Koran (waarin ik geloof) heeft als maatschappelijk en sociale doel een rechtvaardige samenleving tot stand te brengen. "Wij hebben onze gezanten met de duidelijke bewijzen gezonden en Wij hebben het boek en de weegschaal met hen neergezonden, opdat de mensen de rechtvaardigheid in stand zouden houden..." (Koran 57:25) hier een paar links voor meer infor: Link 1 >> Terrorisme, voor of tegen God? Link 2 >> De Islam Veroordeelt het Terrorisme Link 3 >> Forum .. ... etc groet
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 16 augustus 2006 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
...de plegers zijn geen moslims
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Die grotbewoner KAN dit logistiek NIET op poten hebben gezet.
![]() |