![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De romp van dat vliegtuig heeft een diameter van 3.7 meter en een verdieping van het Penatgon heeft een hoogte van 3.81 meter. Nogmaals ... WAAR zit de leugen?
![]() |
![]() |
#242 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
|
![]() ...en God zag dat het goed was...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
|
![]() Clip over de ontmoeting van George Bush senoir met de broer van Bin Laden, en de top van de Carlyle groep op de ochtend van 9/11. Nederlands ondertiteld.
http://www.prisonplanet.com/articles...806Carlyle.htm
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
Wat ben je ermee? Het gedeelte over "there were watching together how the events took place" vind ik persoonlijk een topper... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
|
![]() Vind je dat niet verdacht?
![]() |
![]() |
#248 |
|
![]() Wapen handel? Dat is zeer verdacht maar kan niet worden afgeschaft!
Wapenhandel in de handen van de ex-president van Amerika dat is zeer verdacht( in the way dat er zeker gelobied is achter de schermen; spijitg maar zo werkt macht...). Maar dat ze samen aan tafel zitten om zaken te bespreken dat is maar normaal... |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Klopt het dat ze de vliegtuigen dan alsnog met radar kunnen localiseren?
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
Wat heeft de broer van Osama Bin Laden daar nu mee te zien... Hij is waarschijnlijk een klant als een ander... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je bovendien weet dat papa Bush op het ogenblik van de aanslagen in een vliegtuig zat ...
![]() |
![]() |
#253 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is waar.
Het was in de vroege ochtend. Daarna nam papa Bush een vliegtuig. Ze zaten dus niet samen te kijken "how the events took place". Dat is gewoon de zoveelste zielige stemmingmakerij van conspiracy-sites. We zijn het inmiddels gewoon.
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
Gun is ook plots heel stil geworden...LOL Nu ja een foute bron kan gebeuren he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zo in de zin van: "Ja, ja, onze Osama is altijd al nen eigenzinnige geweest. Ma ja, we gaan hem nu niet mee kunnen veranderen hé." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Alhoewel, er is wel een verschil. Jij toont nooit bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl onze vriend Largo hierop reageert in de zin van 'hé, een leuk filmpje', heeft het mij door en door geschokt. Ik word mij ook meer en meer bewust van het feit dat ik (als zoveel mensen) totaal niet geïnformeerd bent over deze zaken. Hoe komt het dat ik dit filmpje niet eerder heb gezien ? Waarom ben ik niet op het idee gekomen om deze informatie zélf te gaan opzoeken alhoewel ik mij wel heel wat vragen stelde rond 11.9, rond de regering Bush, rond de macht van de Amerikaanse olie- en wapenindustrie, rond de zogenaamde Golf-War, rond de bezetting van Irak en de oorlog in Afghanistan, rond de hallucinante manipulatie door middel van de massa-media, over de betrokkenheid van de VS bij het bombarderen van Libanon, enzoverder. Ik volgde wel de discussies op dit forum die ik soms zeer abstract en bijwijlen zeer verwarrend vond omdat er allerlei beschuldigingen bij te pas kwamen maar sinds ik het video-filmpje heb gezien waarop vader Bush en zijn clan het voortdurend over de 'Nieuwe Wereldorde' hadden, lijken mijn ogen wel te zijn opengegaan. Voor mij zijn het meer dan alleen maar 'leuke filmpjes'. Ik ben er werkelijk door geschokt. Er zijn massa's mensen die nooit op het idee komen om van achter hun TV-scherm weg te kruipen om zich degelijk te informeren. Zij geloven alleen maar wat hen wordt voorgeschoteld en worden kwaad als men hun vertrouwde wereldje waarin alles in elkaar past, in vraag stelt. Ik sta niet alleen versteld van de videofilmpjes die ik gisteren en vandaag bekeken heb maar ook van mijn eigen onwetendheid. ![]() Gezellig samen in het salon op het ogenblik dat Libanon werd gebombardeerd Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 28 augustus 2006 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Believers beweren echter zonder enig argument dat ze "vals" zijn.
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
WOW!!! Hier doen we het voor!!!Ik ieder geval wel. Ik heb weer energie om door te gaan!!! Dank dank dank dank dank voor je objectieve houding! Ik dank je niet omdat je nu naar ónze' kant overhelt, ik dank je omdat je het echt eerlijk hebt willen bekijken en je conclusies getrokken hebt Dat er meer mensen mogen schrikken!!! da's in mijn ogen de enige 'juiste' reactie. Het is doodeng wat er aan komt!!!! Voor mij ben je een verademing tussen al die mensen die je alleen maar komen aanvallen!!! THANX Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 augustus 2006 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |