![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Allicht Bush Sr.
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met andere woorden : zonder actieve feedback kom je er niet, akkoord of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Twee conclusies: - De FAA verantwoordelijken zijn blijkbaar trisomie-21 gediagnosticeerden - Als de transponder wordt uitgeschakeld is het vliegtuug onzichtbaar (volgens het officiële discours) Door wat ik zei probeerde ik dit (deze laatste conclusie althans) in twijfel te trekken. Ik denk niet dat het radicaal is om te beweren dat het leger nog een alternatief heeft voor de transponder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() uh?
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 augustus 2006 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wist je dat het kort geheugen van een goudvis een duur heeft van één seconde? Dit betekent dat hij naar je kijkt en zich afvraagt "wie is dit?" dan een toertje van z'n bokaal maakt weer kijkt...en ja zich weeral afvraagt "wie is dit?". LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Is dat zo?Ik dek dat ze op de radar de lengtegraad en breedtegraad kunnen bepalen,maar niet de hoogte en snelheid of zo.Maar ze kunnen volgens wat ik las wel de locatie bepalen van vliegtuigen.
![]() |
#289 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat uw idee hier weeral zeer radicaal is; ik ken geen details maar kan zo wel een paar ideën verzinnen die dit allemaal weerleggen . En dan heb ik nog niet gecontroleerd of alles wat u hier zei correct is...(wat ik nu wel ga beginnen doen want "believing beleivers made me believe I believed"...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Minister-President
|
![]() Dat is allang weerlegd,enkel van die zeikerds die hun eigen intellect onterecht hoger inschatten dan het genoemde bokaalzwemmertje blijven dat zonder grond of backing aannemen.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 augustus 2006 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Via feedback : piloot bevestigt identificatie, positie, hoogte en koers. Als dat niet werkt, hoe kan men dan in een drukke sector, met een paar honderd vliegtuigen een vermist vliegtuig terugvinden aan de hand van enkel een radar-echo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Citaat:
![]() Chill he gerard niet te gestresseerd worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet of dit uitsluitsel geeft maar ik kwam net dit tegen.
"NORAD uses a network of ground-based radars, sensors and fighter jets to detect, intercept and, if necessary, engage any threats to the continent."
![]() |
#296 |
|
![]() Geen aandacht aan besteden, ik vind het al erg dat we hier zo die draad moeten vervuilen ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 augustus 2006 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Minister-President
|
![]() Het was maar een ludieke opmerking hoor.Wees gerust,mijn hartslag is niet boven de 65 gegaan doorheen het hele concours van het opstellen van die post.
![]() |
#298 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
In een interview heeft een verantwoordelijke van de FBI dit met zoveel woorden gezegd. Waarom denk je trouwens dat 9/11 niet expliciet vermeld staat op zijn fiche? "Iedereen ligt nog wakker van Nairobi hé! Maar 9/11? Who cares about 9/11." Is dat zowat de verklaring? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat zou pas radicaal zijn. Ik denk dat indien ze hadden gezegd dat dit Hani Hanjour was op één van zijn 'testruns', je hen nog had geloofd ook. http://video.google.com/videoplay?do...77291537651710 Laatst gewijzigd door MURRAY : 28 augustus 2006 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daarnaast zei u dat Bin Laden niet verdacht werd ivm 911, hetgeen dus manifest onwaar is. |
|
![]() |
![]() |