![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekijk het videofilmpje dat Exodus zopas aanbracht, misschien nog eens. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 28 augustus 2006 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Flight 77 was zogezegd 40 minuten onzichtbaar omdat de transponder uitgeschakeld was. Laten we hopen dat als er Iraanse F-14's een luchtaanval uitvoeren ze wel zo vriendelijk zullen zijn om hun transponderkens aan te laten staan. Anders zijn die arme VS burgertjes weer gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Voor de zoveelste keer Firestone: Bin Laden is zelfs nog geen verdachte, laat staan dat hij zou veroordeeld worden. http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/terbinladen.htm Of is dit ook een conspiracy-site (wat dat ook moge betekenen) volgens jou? Ook de commissie heeft geen link gevonden met Bin Laden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Nuja,Ze moeten toch geweten hebben dat de transponders uitgezet waren?En volgens wat ik lees kunnen ze ook zonder transponder de locatie van een vliegtuig bepalen. "Transponders are receiver/transmitter devices installed on planes for the purpose of tracking their location. Sometimes called "secondary radar," transponders tell Air Traffic Control the latitude, longitude, altitude, and speed of the aircraft as well as the plane's identification, airline and flight number. Compare transponders with conventional, or "primary radar," which detects distant objects and determines their position, velocity, and other characteristics by analysis of very high frequency radio waves reflected from the surface of the aircraft. Conventional radar shows the latitude and longitude of the aircraft, but, unlike transponders, will not reveal the airline, flight number, nor altitude of the aircraft. For years air traffic controllers have relied on conventional radar, and it still works. One experienced pilot I interviewed told me that on several occasions he was flying aircraft when the transponder failed. Air Traffic Control simply located his position with conventional radar, no problem. For more information on transponders, see "Transponder Basics," written by Tom Rogers, a pilot and a Ph.D. physicist who owns an avionics equipment company."
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Is hij onschuldig?Hebben ze hem nodig?Beide...?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 augustus 2006 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is het niet zo dat ze niet meer konden zien waar hij exact was op zich? Op een radar staat niet geen puntje met "flight 77" op...? (let op ik beweer niets ik vraag gewoon...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]() Als dat uw antwoord is is voor mij alles duidelijk, bedankt voor de confirmatie dat er GEEN leugen in verwerkt zat!
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 augustus 2006 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
Op die site staat niks...! (of vergis ik mij :s) wat betekent:"Bin Laden is a suspect in other terrorist attacks throughout the world."? Is dit niet tegen het Amerikaanse idee van "guilty untill prove innocent"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kan dus niet lezen. Er staat duidelijk : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je echter een idee hoeveel vliegtuigen er in die sector aanwezig waren op dat specifieke moment? Een conventionele radar geeft gewoon een wolk van echo's . Zeer moeilijk om hierop identificaties uit te voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
Ik verspeel geen tijd meer aan deze discussie, iedereen met gezond verstand zal wel zien hoe de vork aan de steel zit.
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
|
![]() Maar waarom doen die terroristen de transponder uit, om hem weer aan te steken voordat ze hun doel bereiken??
![]() |
![]() |
#275 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu je gelooft me duidelijk niet dus vraag ik aan gelijk wie (een objectief iemand) om u uit te leggen wat je fout deed want ik geloof dat u niet WILT zien omdat het van mij komt... iemand? (alvast bedankt) groeten largo |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
![]() Die mannen zijn heilig nu in hun contrijen (wel te verstaan in MIJN werkelijkheid niet de jouwe...). http://nl.wikipedia.org/wiki/Martelaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een reporter van Fox News zegt dat G. Bush op het moment van de vliegtuigcrashes in de WTC-torens in Florida zit. Was hij daar in vergadering met de leden van de Carlyle groep ? http://www.youtube.com/watch?v=LQSKHP6QEo0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(verwijzing naar een post van mij hoger op deze p.)
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
Je kan toch onder een radarsignaal vliegen? Werkt een radar niet met golven (vanuit een toren met zo een antenne uitgestuurd die constant draait) en eenmaal die tegen iets botsen dan keren die terug en kan je het tuig zien op het beeld? Nu die torens staan al hoog en stuurt z'n golven naar boven (vliegtuigen vliegen namelijk tamelijk hoog) het kan toch zijn dat ze eronder vliegen...? |
|
![]() |
![]() |