Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 augustus 2006, 20:15   #461
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Jawel hoor, je draait rond de pot
Neen, Jij valt mensen af zonder gegronde reden ...
Oud 30 augustus 2006, 20:17   #462
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Kwalijke zaak. Academische vrijheid is een groot goed. Daar heeft een overheid zich niet mee te bemoeien.

Ik kan trouwens ook wel vraagtekens zetten bij deze professor in de psycholoie maar dat is een andere kwestie.
Dat U vraagtekens hebt is uw volste recht, echter gaan uitkramen dat hij niets te zeggen heeft en dat hij geen autoriteit heeft is een ander paar mouwen.
Oud 30 augustus 2006, 20:22   #463
Heftruck

Standaard

Citaat:
Ik ook mijn beste
Wat is het probleem dan?
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 21:35   #464
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Kijk kijk kijk; sta je echt zo zwak in je schoenen dat je je moet vergrijpen aan een ordinair partijtje gescheld? Echt wel heel overtuigend moet ik zeggen

Als het toch zo'n dwaze stelling is, waarom zie ik je dan nergens ook maar iets weerleggen?
Einstein kon al meer van fysica op zijn 15de dan menig gediplomeerd fysicus.
Je stelling dat we pas mogen spreken ocer cd nadat een explosievenexpert het heeft aangehaals slaat nergens op.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 21:40   #465
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Neen, Jij valt mensen af zonder gegronde reden ...
Doe ik niet; ik neem gewoonweg niet de eerste de beste kerel met universitair diploma zijn uitspraken aan als de realiteit.
Om identiek dezelfde manier kan ik zeggen dat jij mensen ophemelt zonder reden.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 21:41   #466
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat U vraagtekens hebt is uw volste recht, echter gaan uitkramen dat hij niets te zeggen heeft en dat hij geen autoriteit heeft is een ander paar mouwen.
Dan hoor ik graag van jou wat hem tot authoriteit maakt.
Om je een voorzet te geven, "professor pyschologie" is hier geen goed antwoord...
Oud 30 augustus 2006, 21:45   #467
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Einstein kon al meer van fysica op zijn 15de dan menig gediplomeerd fysicus.
Je stelling dat we pas mogen spreken ocer cd nadat een explosievenexpert het heeft aangehaals slaat nergens op.
Einstein kon zijn theorieën onderbouwen met diezelfde fysische concepten die hij op die leeftijd al beter beheerste als menig anderen (leeftijd is daar dan ook geen criterium); en jij? Waarmee staaf jij de theorie dat controlled demolition ervoor gezorgd heeft dat die torens naar beneden zijn gekomen?
Oud 30 augustus 2006, 21:48   #468
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doe ik niet; ik neem gewoonweg niet de eerste de beste kerel met universitair diploma zijn uitspraken aan als de realiteit.
Om identiek dezelfde manier kan ik zeggen dat jij mensen ophemelt zonder reden.
nochtans, wat lees ik?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax
Om feiten correct te kunnen interpreteren, heb je een minimum aan kennis nodig; kennis die een professor psychologie niet heeft. Elke steenezel kan feiten interpreteren naar eigen goeddunken, maar het vereist toch net wat meer kennis om daar correcte conclusies uit te halen.
So what?

Laatst gewijzigd door Gun : 30 augustus 2006 om 21:49.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 21:50   #469
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan hoor ik graag van jou wat hem tot authoriteit maakt.
Om je een voorzet te geven, "professor pyschologie" is hier geen goed antwoord...
Nederlands is blijkbaar niet uw moedertaal

Oud 30 augustus 2006, 22:02   #470
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
nochtans, wat lees ik?
Je leest dat elke steenezel feiten kan interpreteren naar eigen goeddunken. Je leest eveneens dat die professor de kennis niet heeft om die interpretatie op een degelijke manier te doen.
Je leest echter niet dat ik die professor in kwestie een steenezel noem. Enige vorm van aandacht, zou je immers doen opmerken hebben dat dat twee verschillende zinnen zijn, gescheiden door een punt. Ergo, een nieuwe zinswending. Had ik werkelijk naar die kerel willen verwijzen, had ik wel gebruik gemaakt van de geschikte verwijzing.
En dan is nederlands niet mijn moedertaal?
Oud 30 augustus 2006, 22:02   #471
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Waarmee staaf jij de theorie dat controlled demolition ervoor gezorgd heeft dat die torens naar beneden zijn gekomen?
Het is niet mijn bedoeling jou of iemand anders meteen te overtuigen,dat is onmogelijk.

De post van jouw waar ik op in ging was die waarin je stelt dat je een autoriteit in het betreffende vakgebied moet zijn om recht op spreken en een oordeel te hebben.Dat is onzin en dat toont bvb. wat ik zei over Einstein aan.

Verder wens ik met jou niet in discussie te treden.Het is tijdrovend en nutteloos.

Denk van 9/11 wat je wil,maar wat je zei is onzin,je bent dan ook de enige die dat beweert.
Oud 30 augustus 2006, 22:03   #472
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Nederlands is blijkbaar niet uw moedertaal

Dat heb je al eens gezegd; het is echter geen antwoord op mijn vraag.
Oud 30 augustus 2006, 22:11   #473
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet mijn bedoeling jou of iemand anders meteen te overtuigen,dat is onmogelijk.
Als je geen zinnige argumenten hebt, zal dat inderdaad niet vanzelfsprekend zijn.

Citaat:
De post van jouw waar ik op in ging was die waarin je stelt dat je een autoriteit in het betreffende vakgebied moet zijn om recht op spreken en een oordeel te hebben.Dat is onzin en dat toont bvb. wat ik zei over Einstein aan.
Dat toont wat jij zegt over Einstein allerminst aan; immers, zoals ik al antwoordde, Einstein kon zijn beweringen staven, op basis van de kennis die hij al beter beheerste dan menig ander fysicus. Hij wist waarover hij sprak, in tegenstelling tot vele conspiracy-aanhangers. In die zin toont jouw voorbeeld zelfs mijn gelijk, en jouw ongelijk aan.

En inderdaad; om zinnige uitspraken te doen, is expertise en kennis een minimum vereiste. Hoe het bij jou zit weet ik niet, maar ik laat uitspraken over mijn gezondheistoestand ook over aan dokters, en niet aan de kruidenier van om de hoek.
Als jij per se een eigen mening over 9-11 wil verkondigen, dan is dat jouw volste recht, maar weet wel dat die mening even relevant is als de gedachtengang van een mijnwerker over ruimtetechnologie. Als je arrogant genoeg bent om verder te gaan, en anderen van jouw gelijk wil overtuigen, dan zal je echter met wat meer mogen afkomen dan een simpel "ik vind dat en wie dat niet vind is stom". In een lagere school maakt dat nog wat indruk, hier niet meer.

Citaat:
Verder wens ik met jou niet in discussie te treden.Het is tijdrovend en nutteloos.
Opnieuw, als je geen argumenten hebt, is dat een logisch gevolg.

Citaat:
Denk van 9/11 wat je wil,maar wat je zei is onzin,je bent dan ook de enige die dat beweert.
En nog steeds heb je, ook al is het onzin, nergens kunnen aantonen wat er precies verkeerd is aan mijn stelling. Frappant, nietwaar
Oud 30 augustus 2006, 22:18   #474
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je leest dat elke steenezel feiten kan interpreteren naar eigen goeddunken. Je leest eveneens dat die professor de kennis niet heeft om die interpretatie op een degelijke manier te doen.
Je leest echter niet dat ik die professor in kwestie een steenezel noem. Enige vorm van aandacht, zou je immers doen opmerken hebben dat dat twee verschillende zinnen zijn, gescheiden door een punt. Ergo, een nieuwe zinswending. Had ik werkelijk naar die kerel willen verwijzen, had ik wel gebruik gemaakt van de geschikte verwijzing.
En dan is nederlands niet mijn moedertaal?
Juist

U gaat alweer uit de bocht!

Laatst gewijzigd door Gun : 30 augustus 2006 om 22:23.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 22:27   #475
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als je geen zinnige argumenten hebt, zal dat inderdaad niet vanzelfsprekend zijn.

Dat toont wat jij zegt over Einstein allerminst aan; immers, zoals ik al antwoordde, Einstein kon zijn beweringen staven, op basis van de kennis die hij al beter beheerste dan menig ander fysicus. Hij wist waarover hij sprak, in tegenstelling tot vele conspiracy-aanhangers. In die zin toont jouw voorbeeld zelfs mijn gelijk, en jouw ongelijk aan.

En inderdaad; om zinnige uitspraken te doen, is expertise en kennis een minimum vereiste. Hoe het bij jou zit weet ik niet, maar ik laat uitspraken over mijn gezondheistoestand ook over aan dokters, en niet aan de kruidenier van om de hoek.
Als jij per se een eigen mening over 9-11 wil verkondigen, dan is dat jouw volste recht, maar weet wel dat die mening even relevant is als de gedachtengang van een mijnwerker over ruimtetechnologie. Als je arrogant genoeg bent om verder te gaan, en anderen van jouw gelijk wil overtuigen, dan zal je echter met wat meer mogen afkomen dan een simpel "ik vind dat en wie dat niet vind is stom". In een lagere school maakt dat nog wat indruk, hier niet meer.

Whatever.
(ik wist wel dat je zo zou reageren)

En nog steeds heb je, ook al is het onzin, nergens kunnen aantonen wat er precies verkeerd is aan mijn stelling. Frappant, nietwaar
Whatever.
Ik heb alles wat ik jou te zeggen had in mijn vorige post gezegd,maak ervan wat je wil.
Het ging hier helemaal niet over cd etc.Het ging hem om jouw stelling dat je een authoriteit in een bepaald vakgebied moet zijn om geloofwaardig te zijn.
Dat is onzin.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 30 augustus 2006 om 22:29.
Oud 30 augustus 2006, 22:34   #476
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Juist

U gaat alweer uit de bocht!
Toon mij dat dan eens aan.
Toon mij eens aan waarom die kerel enige relevante kennis zou moeten hebben mbt gebouwen of explosieven. Heeft hij bijkomende studies gedaan? Zelfstudie? Heeft hij daar werken over geschreven? Heeft hij ooit nog carrière gemaakt in die sector?

Kortom, waarom zou die kerel enige relevante kennis hebben, die het nodig maken om zijn uitlating als meer dan een simpele mening te gaan beschouwen? Zijn studies als psycholoog zullen het in elk geval niet zijn; daarvoor ken ik die opleiding goed genoeg...
Oud 30 augustus 2006, 22:35   #477
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U bent echt onvoorstelbaar.

U hebt geen enkel besef in hoeverre een aantal disbelievers van de officiële conspiracy (Steve, Exodus, Lex, Heftruck, ...) zich hebben verdiept in deze materie met als enige bedoeling een objectief beeld te verkrijgen van de gebeurtenissen rond 9-11.

Het is eigenlijk nutteloos van met iemand als U te discussiëren die zo overtuigd is van zijn eigengerijdheid. U eet het voedsel dat u geserveerd wordt en U hebt het volste recht om te twijfelen aan alles wat U verneemt via welke medium dan ook. Maar hier de grote Jan komen uithangen leidt tot niets.
Oud 30 augustus 2006, 22:35   #478
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Whatever.
Ik heb alles wat ik jou te zeggen had in mijn vorige post gezegd,maak ervan wat je wil.
Het ging hier helemaal niet over cd etc.Het ging hem om jouw stelling dat je een authoriteit in een bepaald vakgebied moet zijn om geloofwaardig te zijn.
Dat is onzin.
Ik zelf mezelf even quoten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax
Oud 30 augustus 2006, 22:36   #479
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toon mij dat dan eens aan.
Toon mij eens aan waarom die kerel enige relevante kennis zou moeten hebben mbt gebouwen of explosieven. Heeft hij bijkomende studies gedaan? Zelfstudie? Heeft hij daar werken over geschreven? Heeft hij ooit nog carrière gemaakt in die sector?

Kortom, waarom zou die kerel enige relevante kennis hebben, die het nodig maken om zijn uitlating als meer dan een simpele mening te gaan beschouwen? Zijn studies als psycholoog zullen het in elk geval niet zijn; daarvoor ken ik die opleiding goed genoeg...
Aha, U bent van het psychologische type ...

U hebt geen enkel besef in hoeverre een aantal disbelievers van de officiële conspiracy (Steve, Exodus, Lex, Heftruck, ...) zich hebben verdiept in deze materie met als enige bedoeling een objectief beeld te verkrijgen van de gebeurtenissen rond 9-11.

Het is eigenlijk nutteloos van met iemand als U te discussiëren die zo overtuigd is van zijn eigengerijdheid. U eet het voedsel dat u geserveerd wordt en U hebt het volste recht om te twijfelen aan alles wat U verneemt via welke medium dan ook. Maar hier de grote Jan komen uithangen leidt tot niets.
Oud 30 augustus 2006, 22:44   #480
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:

Niet ik ben hier diegene die de grote Jan uithangt mijn beste; discipelen zoals jij en Lex, die hier met een air van "wij weten het, jij niet en als je ons niet gelooft ben je dom", zijn de grote Jannen hier. Als jullie echt zo'n diepe studie van de hele gebeurtenis hebben gedaan, dan mag het absoluut niet moeilijk zijn om me op al mijn punten volledig terecht te wijzen. Nochtans zie ik dat nergens gebeuren. Meer dan een "en toch is het zo, neh!", komt men niet, al dan niet in combinatie met wat ad hominem-argumentaties; de pruillip ontbreekt er nog net aan.

Leuk voor jullie als jullie je ingraven in deze materie; elke rechtgeaarde onderzoeker weet eveneens dat het pad van de dwaling heel dichtbij is, wanneer je je gaat afzonderen op je eilandje, samen met wat lotgenoten. Natuurlijk dat er dan niemand je zal tegen spreken, en dat tot op het punt dat je zelfs je eigen grootste leugens gaat aannemen voor realiteit. Jullie verdiepen je, that much is true, maar het aspect "objectief" zijn jullie compleet uit het oog verloren. De gepikeerde en eigenwijze reacties van de laatste bladzijden spreken wat dat betreft boekdelen.

Verder zou ik je willen aanraden niet teveel veronderstellingen te maken over mijn doen en laten. Je mag dan wel denken dat ik simpelweg slik en "het voedsel eet dat me aangereikt wordt", je hebt er geen idee van hoe ver je naast de realiteit zit. Mijn opleiding en dagdagelijkse taken waren/zijn er op gericht om alles kritisch te bekijken en vragen te stellen. Een techniek die jullie blijkbaar met graagte toepassen op de officiële versies en op diegenen die deze versie geloven, maar een techniek die jullie blijkbaar absoluut niet graag tegen jullie gebruikt zien worden. Toeval of opzet?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be