![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10361 | |
Banneling
|
![]() willen we leven in deze wereld?:
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10362 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10363 | |
Banneling
|
![]() zoals eerder beweert!
Citaat:
de illuminati zijn de moslims en de christenen tegen elkaar aan het opzetten om de nieuwe wereld religie er door heen te rammen. En wij maken ons druk om wat moslim kleding! bwaaaah Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10364 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10365 | |
|
![]() Citaat:
Het grote probleem is dat er bij de verbranding van tabak meer dan enkel nicotine vrijkomt. En het effect van die combinatie op de longen is duidelijk en voldoende beschreven. Of denk je dat bv longemfyseem uitgevonden is door "de elite"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10366 | |
Banneling
|
![]() gaan we weer! De volgende stap!
Citaat:
http://www.theregister.com/2006/11/0...urther_notice/ That kind of a thing Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10367 | |
|
![]() Citaat:
Het is zo dat men roken als een totale schande wil voorstellen, het begint op een heksenjacht te gelijken soms.
![]() |
![]() |
![]() |
#10368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drie maanden geleden kregen we deze paniekerige post:
Citaat:
Gelukkig is in de jaren 1950 al de cognitieve dissonantie uitgevonden, zodat de Alex Jones aficionados gewoon verder elke "voorspelling" van hun meester hier kritiekloos kunnen plakken.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 november 2006 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10369 |
|
![]() Trouwens, alcohol geeft ook veel problemen, hoeveel alcoholisten zijn er niet, waar ze soms al hun geld wegsmijten aan de drank door op café te hangen en gezinnen verwaarloos worden, verliezen er hun werk door drankprobleem, worden depressief etc... waarom wordt alcohol dan niet verbannen? Van alcohol zijn de nadelige effecten niet alleen op het individu, maar soms ook op de onmiddelijke omgeving. Alcohol moet daarom ook niet verbannen worden, ieder individu heeft zijn eigen verantwoordelijkheid.
Ik zeg het , er zit een "reukje" aan die rokersjacht.
![]() |
![]() |
#10370 |
Banneling
|
![]() idd een beetje zout is goed, maar dat betekent niet dat een kilo zout over je eten ook goed is .
![]() Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#10371 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zouden dit soort voorspellingen niet mogen gedaan worden? Al eens gezien hoeveel voorspellingen en gezever ze rondspuien ivm verkiezingen. Maar als "experts" het zeggen dat is het goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#10372 |
Banneling
|
![]() men verwijst ivm het bovenstaande wel eens naar de "Laffer-curve"
![]() Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#10373 | |
|
![]() Citaat:
Voor sigaretten kan het best hetzelfde zijn. 1 of meerdere componenten kunnen een positieve bijdrage leveren op de gezondheid. Dan moet er een afweging komen: positieve tov negatieve. Voor 2 glazen bier of 1 glas wijn blijkt de balans naar de positieve kant over te hellen. Voor sigaretten ben ik daar niet zeker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10374 |
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10375 |
Banneling
|
![]() Exodus
goeie ![]() Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#10376 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Overigens, dat er nog aanslagen zullen voorkomen lijkt me een evidentie. Zo'n vage voorspelling kan ik ook maken.
![]() |
![]() |
#10377 |
Banneling
|
![]() en de meeste mensen denken nog steeds dat deze planeet NIET geruled wordt door een stel buitenaardse shapeshiftende reptielen!
Echter, zover ik weet is er niemand die het na onderzoek NIET beweert. maar ja , er zal een tijd komen dat we het allemaal weten en dan is het te laat! Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#10378 | |
|
![]() Citaat:
Tja, het is een evidentie omdat Al Quada actiever dan ooit is zeker en al hetgeen ze doen ons om ons te "beschermen" er niet tegen opgewassen is. ![]() Het is een totale leugen en je trapt er met beide voeten in.
Laatst gewijzigd door exodus : 9 november 2006 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de aanslagen (9/11, Madrid, Bali, London, ...) inside-jobs waren, en niet het werk van Al Qaeda of andere terroristische groepen, daar heb ik, noch hier noch elders, het minste steekhoudend bewijs voor gezien, integendeel. In welke leugen ik "met beide voeten ingetrapt ben" is me dan ook onduidelijk. Ik trap in elk geval niet met beide voeten in de verzinsels van Alex Jones, David Icke, Jim Marrs, enz ...
![]() |
![]() |
#10380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je lang genoeg wacht zal eventueel elke realistische mogelijkheid zich voordoen. Toch lijkt het gedrag van Prison Planet hier een beetje op blind jagen met een bazooka. Als je maar genoeg erop los knalt heb je vroeg of laat wel eens een konijn omgelegd. Daar is echter geen enkel talent voor nodig en je verdient enkel het misprijzen van de echte jagers. (de echte onderzoeksjournalisten dus). Mijn signature wordt elke dag weer bevestigd, nietwaar? ![]() |
|
![]() |
![]() |