Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2006, 18:41   #41
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
ik denk dat hij 2 woorden bedoelt
"zeventien jongeren " zoiets!

Maar inderdaad toch raar dat we dat aannemen maar het doet er uiteindelijk niet toe? Het is de daad die we aanklagen niet de mensen, toch?
Voor de politiek correcte knuffelaars en de progressieve pers doet het er duidelijk wel toe. Waarom hebben ze het termpje bedacht?
En NEE op uw laatste vraag : het ene (de daad) gebeurt niet zonder het andere (de mensen). Het zijn ook de mensen die de daad plegen die gestraft worden. Enfin, als dat nog eens uitzonderlijk gebeurt onder de patroonheilige der allochtone criminelen, Laurette Onckelincxk.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 18:42   #42
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Waar staat dat het om allochtonen gaat??
Als men niet spreekt over nationaliteit zijn het allochtonen. Moest het niet het geval zijn stond erin grote vette letters ' Autochtonen jongeren'. Maar dat zal men u wel niet moeten zeggen hé einstein.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 14 november 2006 om 18:43.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 18:45   #43
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Is "jongeren" niet de nieuwe term die we hiervoor dienen te gebruiken?
En hoe groot is de kans dat die bende "jongeren" geen allochtonen zijn ?
Eén op vijfhonderd?
Door de werkelijkheid te willen verdoezelen door een soort "anti-racisme-newspeak" uit te vinden hebben "ze" dat zelf op hun geweten...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 18:46   #44
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

ah, we gaan elkaar dus deze winter zoet houden met metro-verhaaltjes totdat de zomer aanbreekt en we kunnen uitpakken met zwembad-verhaaltjes...

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 18:49   #45
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
ah, we gaan elkaar dus deze winter zoet houden met metro-verhaaltjes totdat de zomer aanbreekt en we kunnen uitpakken met zwembad-verhaaltjes...

Alé, de zwembadperikelen met allochtoon grut zijn al zodanig ingeburgerd als multiculturele happenings dat de progressieve knuffelaars ze als "doodnormaal" beschouwen. Totdat ze zelfs eens zo'n verrijkende happening mogen mee maken ...
Oud 14 november 2006, 18:50   #46
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Als men niet spreekt over nationaliteit zijn het allochtonen. Moest het niet het geval zijn stond erin grote vette letters ' Autochtonen jongeren'. Maar dat zal men u wel niet moeten zeggen hé einstein.
Dat heb ik nog nooit ergens gelezen, hoor.....
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 18:51   #47
berre
Minister

berre's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar berre
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Moest het niet het geval zijn stond erin grote vette letters ' Autochtonen jongeren'. Maar dat zal men u wel niet moeten zeggen hé einstein.
nee, dan zouden het extreem rechtse neo-nazi's zijn

en het is inderdaad al lang duidelijk waarvoor het woord "jongeren" staat. de tijd is gedaan dat dingen mogen gezegd worden bij hun naam. iemand die uit een ander land komt is een allochtoon, en iemand die een misdaad begaat en uit een ander land komt is een criminele allochtoon. zo simpel is het. dat ze gewoon zeggen als het een allochtoon of een autochtoon is geweest...
berre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 18:52   #48
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Alé, de zwembadperikelen met allochtoon grut zijn al zodanig ingeburgerd als multiculturele happenings dat de progressieve knuffelaars ze als "doodnormaal" beschouwen. Totdat ze zelfs eens zo'n verrijkende happening mogen mee maken ...
jij zelf al eens in aanvaring gekomen met "allochtoon grut"*

*3 jongeren aan de overkant van de straat die wat luider met elkaar omgaan, is niet echt een aanvaring, hé
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 19:20   #49
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
jij zelf al eens in aanvaring gekomen met "allochtoon grut"*

*3 jongeren aan de overkant van de straat die wat luider met elkaar omgaan, is niet echt een aanvaring, hé
Om op uw vraag te antwoorden : ja, ik was het slachtoffer van een poging tot diefstal door allochtoon grut in de metro (Brouckère). Hoewel ze in groep opereerden slaagden uw verrijkende lievelingetjes er toch maar niet in mijn portefeuille langer dan 2 minuten gepikt te hebben. Ik ging er nl achteraan en kon het jongste specimen bij de lurven vatten en een arm omdraaien. Toen het pisserke begonnen te snotteren en te roepen, wierpen zijn kompanen mijn portefeuille tussen de sporen.
Oud 14 november 2006, 19:21   #50
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Jezus ... waar moet dat heen in Europa ...

iemand zin om mee naar Nieuw Zeeland te trekken ?

met U ? schrijf me maar in ....................
@BuRnS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 19:24   #51
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Om op uw vraag te antwoorden : ja, ik was het slachtoffer van een poging tot diefstal door allochtoon grut in de metro (Brouckère). Hoewel ze in groep opereerden slaagden uw verrijkende lievelingetjes er toch maar niet in mijn portefeuille langer dan 2 minuten gepikt te hebben. Ik ging er nl achteraan en kon het jongste specimen bij de lurven vatten en een arm omdraaien. Toen het pisserke begonnen te snotteren en te roepen, wierpen zijn kompanen mijn portefeuille tussen de sporen.
Grote mond dat wel, maar als het er op aankomt toch piskes

Kameraad van mij is bokser en in Parijs overvallen door 5 mannekes, allemaal neergeslagen natuurlijk. echt lachen

Onlangs ook zoiets meegemaakt, Ik steek over op een oversteekplaats terwijl een auto voor mij stopt waarna een (blank) kereltje met zn BMW die auto nog voorbijsteekt vlak voor mijn neus. Ik vriendelijk als ik ben, toon hem het vingertje.
Waarna dat ventje stopt en uitstapt, toen ik er opaf snelde was het toch wat minder. Na wat grootdoennerij is ie toch mooi terug in zn auto gestapt
Oud 14 november 2006, 19:32   #52
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Grote mond dat wel, maar als het er op aankomt toch piskes

Kameraad van mij is bokser en in Parijs overvallen door 5 mannekes, allemaal neergeslagen natuurlijk. echt lachen

Onlangs ook zoiets meegemaakt, Ik steek over op een oversteekplaats terwijl een auto voor mij stopt waarna een (blank) kereltje met zn BMW die auto nog voorbijsteekt vlak voor mijn neus. Ik vriendelijk als ik ben, toon hem het vingertje.
Waarna dat ventje stopt en uitstapt, toen ik er opaf snelde was het toch wat minder. Na wat grootdoennerij is ie toch mooi terug in zn auto gestapt

oei oei , wat ben jij toch zo onverdraagzaam , straks maken ze je hier uit voor rascist of vlaams belanger of iets gelijks ........ en dan krijg je een klacht van het oppercentrum CGKR
@BuRnS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 19:37   #53
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS Bekijk bericht
oei oei , wat ben jij toch zo onverdraagzaam , straks maken ze je hier uit voor rascist of vlaams belanger of iets gelijks ........ en dan krijg je een klacht van het oppercentrum CGKR
Nee, het was een blank snottertje
Overigens moest het een allochtoon geweest zijn en die noemde mij racist dan zou ik eens goed lachen denk ik.
Oud 14 november 2006, 19:45   #54
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb het in Brussel ook eens meegemaakt, achterkant van het Centraal Station om zes uur 's avonds op een late lenteavond (dus nog volop licht). Door drie man overvallen: één sprong voor me, één begon me lastig te vallen en de derde gritste mijn portefeuille uit mijn achterzak. Portefeuille gooiden ze in de vlucht weg, maar geld was ik niettemin kwijt (gelukkig niet meer dan 30 Euro).
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 19:52   #55
Marlboro
Banneling

Standaard

Ach toe,het is dagelijkse kost van onze multicul.
Alleen is die multicul multicrimineel en ze word steeds crimineler en crimineler.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 20:02   #56
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
thank you belgium...

Ik heb nu een vraag stel zo een vrouw die wordt aangevallen haalt een blaffer naar boven en begint te dreigen en schiet 'per ongeluk' één dezer heilige boontjes neer wat gebeurt er dan? (De juristen onder ons?)
Dacht dat wapendracht in België verboden was?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 20:07   #57
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
De Belgische wetten zijn heel ingewikkeld en het Belgisch gerecht is onberekenbaar. Waarom denk je dat omstaanders niet tussenbeide komen als er zich zoiets voordoet als een geval van agressie. Als je de agressor verwondt sta je zelf voor de rechter om uw prijs in ontvangst te nemen!
Die wetten, daar denkt ge op zo'n moment niet aan, helaas hebben wij autochtonen niet hetzelfde "samenklitten" gedrag, de meeste mensen draaien zich om als ze ambras zien & doen alsof er niets gebeurd is, terwijl die "jongeren" elkaar's rug beschermen, ze hangen samen, en als je er ene van aanpakt, dan moet je wel de rest ook zien aan te pakken.

Neem 100 willekeurige Vlamingen, stop ze in een situatie waar ze getuige zijn van zo'n daad, hoeveel zouden er daadwerkelijk tussenkomen? 1? 2 mischien?

Die bendes weten dat, apathie is troef in onze samenleving, en die teren daarop
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 14 november 2006, 20:10   #58
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Waar staat dat het om allochtonen gaat??
Allochtonen of autochtonen? Wat doet het ertoe? Zo'n volk moet hard aangepakt worden.
Oud 14 november 2006, 20:32   #59
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kreeg van zo'n allochtoon grut in Antwerpen (Pothoekstraat) een pak slijk uit de goot tegen mijn beste kostuum gesmeten toen ik op weg was naar de kerk om een huwelijksmis bij te wonen. Ik gaf er ene een draai om zijn oren en heb het nadien 10 keer kunnen gaan uitleggen op het politiebureau en 1 keer bij de gerechtelijke politie.
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 20:53   #60
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door proxy Bekijk bericht
Bron: vrtnieuws.net

Man man, waar zal dit eindigen ?

Het is al langer bekend dat de "jongeren" heer en meester zijn in de Brusselse metro. De veiligheidsagenten geven dit zelfs graag toe:

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...na13122003_003

Onlangs werd er een rapport gepubliceerd waarin blijkt dat Brussel een van de minst veilige is van Europa. En zelfs indien er een echte agent per wagon aanwezig is zullen de "jongeren" toch maar blijven doen wat ze willen door onze veel te lakse aanpak op justitiebeleid.

Arm belgië...
link naar het oorspronkelijk bericht.
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...al/index.shtml

Enerzijds ben ik blij dat er tenminste nog bericht wordt door de vrt, zij het dan via de site.
Anderzijds is het spijtig te moeten vaststellen dat dit soort van berichten het journaal niet meer haalt.
Is dit soort van zaken dan zo gewoon geworden dat het geen nieuws meer is?
Of mag de multiculdroom niet doorprikt worden?

Persoonlijk vind ik dit toch wel belangrijk om te weten.

Dat er een camion met hespen gekanteld is kan dan mss ook wel belangrijk zijn, ik denk dat echter dat het veel minder mensen beroert dan de zoveelste aanvaring tussen twee bevolkingsgroepen.

Dit gaat niet goed.

Ik wens de huidige machtsdragers succes bij het bestrijden van dit soort van baldadigheden.
Ik vind ook dat ze er echt wel werk moeten van maken en zich niet verschuilen achter pc gezever.
Ik vind ook dat de bevolking recht heeft te weten wat er allemaal gebeurd.
Het kan belangrijk zijn om je stem te bepalen bij de volgende verkiezingen.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be