![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#323 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
#324 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat de rest van je betoog betreft, daar hebben Circe en Basy Lys al brandhout van gemaakt.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 3 december 2006 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gods wegen zijn inderdaad ondoorgrondelijk.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 3 december 2006 om 21:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg eens , als jullie geloof toch maar infantiele zever vinden , waarom zitten jullie dat hier permanent te lezen en kom je hier posten ? Denk je dat het geen truukje was van Kaffer om hier zo'n onderwerp te starten " ik bid nog elke dag ". Eens kijken wat hier allemaal op politics zit dacht Kaffer . En ziet dat aan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() PS. Om het voor jou wat duidelijker te maken heb ik er wat icoontjes tussen gegooid. Het helpt misschien.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 3 december 2006 om 22:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het zou toch eens moeten waar zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() Sjonge sjonge sjonge , ge kunt hier geen post plaatsen of ze zijn er al .
Zo'n interesse is echt niet meer normaal . Ze komen mij uitlachen ? Wel wel wel , interessante mensen hebben echt wel wat beters te doen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zie het gras niet groeien.
Ik zie het zaad niet openbarsten. Ik zie de virussen niet binnenkomen, de moleculen niet bewegen. Ik zie de zon niet door de ruimte schieten, haar baan makend rond de melkweg. Ik zie niet hoe de regendruppels binnendringen in de wortels van de bomen. Ik zie de angsten niet verdwijnen uit de harten van de mensen. Ik zie niet hoe er vrede groeit in onze ziel en onze ledematen. Ik zie het rijk van God niet groeien, wanneer ik naar de wereld kijk. Toch wordt straks het gras gehooid. Toch staan straks de bloemen op het veld. Toch verplaatst de zon zich door de ruimte en zit het water in de toppen van de bomen. Toch worden angsten overwonnen en stralen mensen vrede uit. Toch is God´s Zoon gekomen en zijn wij bij Hem ´ingelijfd´. Toch wil zijn Geest diep in ons wonen en vestigt midden onder ons zijn Rijk. Ondanks mijn blinde ogen blijft de Wijnstok rijke vruchten dragen voor de zorgzame Wijngaardenier. [© Jan van Lier 1986] |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Eerder niet interessant genoeg, zou ik zeggen...
![]() |
![]() |
#333 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 4 december 2006 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() En dat blijft maar panikeren waar het geloof betreft .
Op alle sites die over geloof handelen trachten zelfverklaarde vrijzinnigen het geloof in het absurde te trekken . Ze gaan zover dat ze het bestaan van Jezus Christus ontkennen , Het Nieuwe Testament blijkt een vervalsing te zijn en , sterker nog , nog steeds geloven ze tegen alle wetenschappelijk bewijsmateriaal in dat mensen van dieren afkomstig zijn . Dat is niet meer lachen , maar hyperventileren . Laatst gewijzigd door Kaffer : 4 december 2006 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarover heb je het ? Genesis 7-12 en 8-2 hebben het over de hemel . Verder vind ik nog Mattheus 4-8 , Daniel 4-11 , Job 37-18 , openbaring 1-7 , 6-14 , handelt over de hemel . Jesaja 40-22 daarentegen heeft het over het rond der aarde . Het Hebreeuwse Coegh waarin het oorspronkelijk werd geschreven betekent trouwens bol . Laatst gewijzigd door Kaffer : 4 december 2006 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier over:
Citaat:
In den beginne schiep God het heelal. Zijn blik viel op een klein planeetje, hij noemde het aarde Citaat:
Maar water was er niet. En welke afgrond, die van een bol ? Citaat:
Citaat:
Kunt ge dat even citeren of bedoelt ge dit: Citaat:
Er is helemaal geen water boven het uitspansel, de wolken behoren bij de aarde Citaat:
Laatst gewijzigd door Bobke : 4 december 2006 om 22:32. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Banneling
|
![]() 1) Hemel en aarde worden in de Bijbel permanent gebruikt om het heelal te beschrijven niet ?
2) Het licht was er voor de aarde ? Al eens uitgerekend hoeveel lichtjaren er nodig zijn voor het licht van de zon de aarde beschijnt ? Het licht van de zon bereikte de aarde pas na een lange tijd . 3 ) Wat die poolcirkel hier komt doen snap ik niet ? 4) Er is geen water boven het uitspansel , de aarde . Op mars schijnen ze nochthans te verzuipen in het water . |
![]() |
![]() |