![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2301 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je ook één of twee voorbeelden geven uit die massa's soorten? Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 december 2006 om 12:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2302 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoeveel pagina's moet ik het nog vragen eiegenlijk? Kom nu weer niet af dat niemand het weet hé? Want dan zeg ik dat kabouters bestaan maar dat niemand het weet. Er moet voor zo'n belangrijk principe toch wel één iemand zijn die je stelling bevestigd he? Redelijk blijven noemen ze dat, of anders uit de nek kletsen. Je mag kiezen van mij. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 december 2006 om 12:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]http://forum.politics.be/showpost.php?p=2250741&postcount=1935[/SIZE][/FONT] Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U gelooft in de evolutietheorie=> De evolutie streeft naar harmonie => Homoseksualiteit is ontstaan door evolutie => Homoseksualiteit maakt deel uit van die harmonie => De specifieke functie is onduidelijk maar de homoseksualiteit draagt bij aan de harmonie in de natuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ander voorbeeld is nog veel minder met menselijke sexualiteit vergelijkbaar en zodoende nog veel minder relevant. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is niet waar omdat homoseksualiteit, integenstelling tot afwijkingen ten eerste geen schade berokkend en ten tweede door natuurlijke willekeur wordt bepaald. Het is dus compleet natuurlijk (geen externe invloeden) en normaal. Zoals ik u al uitgelegd heb (u wilt het niet horen, maar ach) is het evolutionair verantwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2311 |
Minister-President
|
![]() Ik herhaal: ik zie niet in waarom het leven dan zou kunnen uitsterven.
![]() |
#2312 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 18 december 2006 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2316 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Volgens mij heeft homosexualiteit nog altijdgeen functie hoor. En uw schemaatje ondersteund meer mijn stelling dat die van jouw. Want 'streven naar' harmonie betekent automatisch disharmonieus zijn. Want eens de harmonie er is, van dat 'streven naar' weg. 'Streven naar' impliceert foutjes! Akkoord? Paulus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2317 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik blijf wachten op een antwoord die je blijkbaar WEIGERT te geven.
![]() |
![]() |
#2318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dan ook geen enkele reden om uw conclussie uit uw puur persoonlijke veronderstelling als feitelijk argument te aanvaarden. Bij pedofiellie met wederzijdse toestemming is er ook geen lichamelijke schade en bij sado-macho is er met wederzijdse toestemming wél lichamelijk schade. Dit alles om u duidelijk te maken hoe zwak uw normbepaling (ze doen toch niemand kwaad) onderuit te halen. In het eerste geval doen ze het kind wel kwaad en in het tweede geval is er wel lichamelijk schade. Maar dit terzijde. Uw bewering dat homosexualiteit niet wordt bepaalt door externe invloeden is een puur persoonlijke veronderstelling van u, die je niet kan onderbouwen. gebeurd wel meer met u, mag ik wel zeggen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |