![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En Paulus, je idiote bewering dat functionaliteit het criterium is om iets als normaal te bestempelen, impliceert dus wel dat je een heleboel zaken ook normaal moet vinden die dat niet zijn. Infanticide bijvoorbeeld kan vanuit evolutionair standpunt wel degelijk functioneel zijn. Ik vind dat echter alles behalve normaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is het niet en ik heb nu voldoende uitgelegd waarom niet. Hier houdt deze discussie voor mij op. Jij wil helemaal niet discussiëren; je wil tegen beter weten in gelijk halen, terwijl ondertussen AL je "argumenten" met de grond gelijk gemaakt werden door verschillende deelnemers van deze thread. Dit is niet meer discussiëren, dit is gewoon slechte wil.
Wel, Paulus, van mij krijg je gelijk. Homo's zijn pervers, vies, smerig, tegennatuurlijk, verwerpelijk,... En jij als hetero bent de norm, het beeld waaraan de hele maatschappij zich moet spiegelen. Ik hoop dat jij en je grote gelijk erg gelukkig worden met elkaar. Gegroet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2264 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2265 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2267 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom zouden homo's met uitsterven bedeigd zijn? Waarom zou de mens bedreigd worden omdat er homo's zijn? Het aantal homo's op de aardkloot is altijd gelijk geweest (in relatieve getallen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2269 |
|
![]() Diversiteit is de rode draad in de evolutie. Zonder variatie waren we al lang uitgestorven, beste Paulus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2270 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2271 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Btw, "technisch" en "biologisch" gesproken kunnen holebi's kinderen krijgen, maar omwille hun emotionele en principiële redenen willen ze niet. En u bent het er toch mee eens dat men geen kinderen op de wereld moet zetten indien men er eigenlijk geen wil?
![]() |
![]() |
#2272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2273 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2274 |
Minister-President
|
![]() Dus ook in een relatie waar er geen kinderen "gewenst" zijn, in een relatie waar de vrouw de menopauze bereikt heeft.
![]() |
#2275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2276 | ||
|
![]() Paulus, je maakt jezelf belachelijk!!!
Dit was de link: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 18 december 2006 om 11:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2277 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2278 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2279 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
is er later wel een functionele, esthetische, invulling aan gegeven door in de ruimten van de spandrels heiligenbeelden te plaatsen.Welnu, volgens Gould bevinden zich onder de verschillende biologische eigenschappen die er zijn ook vele spandrels. Deze eigenschappen kunnen best nuttig zijn voor het organisme (we spreken dan van exaptatie) Het komt erop neer dat de natuur zich aangepast zou hebben aan het menselijk systeem en dus ook de homoseksualiteit, en in die natuur een functie vervult. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 18 december 2006 om 11:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2280 |
Minister-President
|
![]() Dus in jouw enge denkwereld heeft heteroseksualiteit dan ook geen functie in bepaalde gevallen, of beter nog iedere keer dat hetero's vrijen met elkaar gewoon voor het genot niet met de bedoeling kinderen voort te brengen heeft het dan ook geen functie net als de functie er niet meer is op "oudere" leeftijd.
|
![]() |
![]() |