![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2921 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen : als je ooit de kans krijgt, bijt dan maar flink door. Misschien komt hij dan niet meer op het witte scherm om mijn vriendin het hoofd op hol te brengen (ik geef toe dat ik een beetje jaloers ben). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2923 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wil graag duidelijk stellen dat ik die vergelijking niet heb gemaakt om de door jou aangegeven reden, maar wel degelijk om te duiden op een statistische minderheid. En mijn punt was dat ik vermoed dat Paulus ze wil gebruiken om effectief op een "fout" gedrag (waardeoordeel) te wijzen. Dus zelfde vergelijking, maar twee verschillende interpretaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2924 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2925 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit veronderstelt een bovenmenselijke faculteit tot selectieve scizofrenie, waarbij degene die oordeelt zich tegengesteld kan opstellen tegenover iemands persoon respectievelijk iemands seksualiteit. De seksuele identiteit maakt integraal en ondeelbaar deel uit van iemands persoonlijkheid, en als je je afkeurend opstelt tegenover dat deel van de persoonlijkheid dan stel je je automatisch ook afkeurend op tegenover heel de persoon. Conclusie : Als jij mijn seksualiteit afkeurt dan keur je mij als persoon af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2926 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan nog is het prima en perfect mogelijk alle leven door te zetten zonder de vrees uit te sterven zoals sommigen hier willen doen geloven. Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En wat dat vb. met die bril hier nu komt doen is me een groot raadsel maar ja sommigen nemen er blijkbaar alles bij hé om hun argument te halen...
![]() |
![]() |
#2927 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2928 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het antwoord op je vraag is "nee", omdat "een gebrek" geen waardeloordeel inhoudt, en "minderwaardig" wel. Mijn punt blijft dat jij een waardeoordeel over homoseksualiteit (en dus over homo's) probeert te verdedigen met wetenschappelijke argumenten, en dat kan ik niet aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2929 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
net als onze bovenste beste bodifee
![]() |
![]() |
#2930 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het probleem is dat jij er een waardeoordeel aan koppelt... je hebt immers letterlijk gezegd dat je homoseksualiteit minderwaardig vindt...
![]() |
![]() |
#2931 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik doofheid een gebrek noem, dan beschouw ik dove mensen niet als minderwaardig. Maar als ik homosexualiteit een gebrek noem, dan beschouw ik homosexuelen wél als minderwaardige mensen? Dat kan toch niet?! Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2932 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2933 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
bij deze geef ik zwart op wit weer wat jij gezegd hebt... homoseksualiteit is volgens jou minderwaardig... en nu niet in kringetjes redeneren he... ik heb de vraag gesteld, jij hebt ze beantwoord... als je nu nog zou willen begrijpen dat dit voor homo's wel zeer kwetsend overkomt dan zijn we een stapje dichter bij huis
![]() |
![]() |
#2934 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2935 |
Minister-President
|
![]() Tuurlijk begrijpt Paulus dat niet, hoe kan het ook anders, als zijn favoriete bezigheid niets anders is dan homo's kwetsen en de dieperik in te duwen...
![]()
![]() |
#2936 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net als ik kleurenblindheid minderwaardig vind aan normaal gezichtsvermogen, maar daarom geen mensen ga veroordelen die met dit gebrek moeten leven. Het probleem is dat jij het gebrek niet los kan zien van de persoon. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 december 2006 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2937 |
Minister-President
|
![]() En Paulus doet maar rustig door de homo's totaal af te breken en te vernederen... Goe bezig, echt héél goed bezig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2938 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
spijtig dat je zelfs niet wenst te snappen waarom jou uitspraken zoveel homo's kwetsen... ... ik denk dat het probleem bij jou ligt, niet bij mij... en zelfs kleurenblindheid is niet minderwaardig... het is anders, afwijkend van de norm... maar is daarom nog niet minderwaardig...
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 23 december 2006 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2939 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2940 |
Minister-President
|
![]() En maar blijven en blijven doordrammen en weigeren zijn excuses aan te bieden aan de homo's die hij al zo diep gekwetst en vernederd heeft!
Maar bewijzen dat het abnormaal is dat kan hij niet, dan begint hij maar beetje te vernederen! |
![]() |
![]() |