![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3661 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik vond het een billenkletser....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#3662 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
dat deed je Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 19:10. |
|||||||
|
|
|
|
|
#3663 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3664 | |||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Enfin, in deze post staat het nogal mooi samengevat (en er staat jammer genoeg ook een kanjer van een dt-fout in, maar dit terzijde). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 28 december 2006 om 19:36. |
|||||
|
|
|
|
|
#3665 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Homoseksuelen zijn minderwaardig omdat ze hun seksualiteit als voorwerp van hun identiteit beschouwen. Ik zal het proberen uit te leggen aan een ietwat luchtig voorbeeld zodat je het misschien kan begrijpen ... Jan steelt af en toe een appel. Maar Jan is daar niet trots op. Jan spookt wel nog andere zaken uit... Jef steelt ook graag appelen. Maar Jef laat zich gaarne Jefke de Appeldief noemen. Hij is dus inferieur conclusie : - homosexualiteit is inferieur - homosexuelen zijn inferieur - een persoon is niet inferieur indien hij de homosexuele act niet als de kern van zijn identiteit beschouwt De handeling zelf blijft evenwel minderwaardig. |
|
|
|
|
|
|
#3666 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hij wou de discussie op een semantisch vlak voeren. Dat heb ik dan ook gedaan. Hij stelde dat homo's minderwaardig waren. Even een By The Way: X waren de homo's en Y waren de hetero's. Allemaal volgens hetgeen Pajot schreef. Met jouw uitdrukking hierboven begeef je je op het gevaarlijk dunne ijs waar je je al die tijd zo van afzet. Je hebt net gezegd dat hetero's meer kunnen en dat dus homo's en hetero's niet gelijkwaardig zijn. Ik wijs je er maar even op, zodat je niet moet verschrikken als iemand anders erover struikelt. Ik ga ervan uit dat het een vertyping is na de lange forumuren... |
|
|
|
|
|
|
#3667 | ||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar weer geen antwoord op de gestelde vraag.... Citaat:
Proficiat. U heeft een ballon gewonnen. Nul op drie. Citaat:
Paulus. |
||||||||||
|
|
|
|
|
#3668 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3669 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3670 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gezien wie hier zevert? Citaat:
Citaat:
neen ... die is er niet.. tenminste niet in dit Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#3671 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Dan over je ongelofelijke post (crap, waar te beginnen. Het loopt over van de foute redeneringen) 1. Jouw analogie gaat niet op, aangezien appels stelen maar moeilijk een (aangeboren) seksuele voorkeur kan genoemd worden. Zowel Jef als Jan kan kiezen of ze de appels stelen. Hier moet jij nu op antwoorden dat homo's niet geboren worden als homo's, ofzo. 2. Zowel Jantje als Jefke zijn dus homo's in jouw voorbeeld. De homo die niet fier is op wie hij is, is minder waard dan de andere. Jantje doet zich anders voor dan de ander, dus is hij meer waard ? Wil je echt een stelling verdedigen die erop gebaseerd is dat de huichelaar meer waard is dan de eerlijke mens ? 3. Jefke is echter fier op wat hij is. Hij kan er ook niet aan doen dat hij op appels valt, en niet op citroenen, zoals de rest van de wereld. Iedereen ter wereld wil citroenen. Hoe gaat Jefke zich dan differentiëren van de groep ? Op wat wordt identiteit bepaalt ? Toch op het grootste punt van verschil, dacht ik zo ? Dat is niet abnormaal. De Vlaamse Identiteit onstaat omdat de anderen geen Vlamingen zijn. De Christelijke Identiteit ontstaat pas als de anderen geen christenen zijn. Logisch, en wijdverbreid. Ben jij daar echt tegen ? 4. Je zegt: Hij laat zich de Appeldief noemen, dus is hij inferieur. Daarmee bedoel je dat je nu een logisch verband hebt gelegd tussen de inferioriteit en de benaming van Jantje, of de manier waarop Jantje zichzelf ziet. Dat verband zie ik vooralsnog niet. Dat is gewoon verzonnen. Deze lege gevolgtrekking doet je betoog dan ook teniet. 5. Een persoon is niet inferieur als hij zichzelf verloochend. Dat is wat je zegt. Hij moet zijn seksualiteit niet zien als datgene wat hem onderscheidt van de rest van de wereld. Hoe kan dat nu ? Niet, en dat heb ik hierboven al aangetoond. |
|
|
|
|
|
|
#3672 |
|
Gouverneur
|
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3354
Hier wordt alvast een fout begaan tegen de evolutietheorie. Ik zeg daarmee niks, ik merkte alleen dat Praha daarnaar op zoek was. |
|
|
|
|
|
#3673 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik zei dat ik wel op m'n tellen pas met zulke raad te geven goed wetende dat er redelijk veel creaturen rondlopen van jouw allooi getuige wat we ( ik en Raf en anderen die zich dat veroorloven ) op een zilveren schaaltje gratuit zoal terug (zullen) krijgen Citaat:
Citaat:
Citaat:
je zou daar zelf een einde aan kunnen maken indien ge nu voor één keer een duidelijke legenda aan begripsinvulling bij je stelling(en) zou steken Citaat:
wat dus een heteroseksueel contact niet geheel uitsluit ik had het echter kunnen denken dat ge die enge definitie zou hanteren en dan handelt je stelling over wel iets heel fictiefs Citaat:
1) je vroeg me wat en ik heb daar op geantwoord...blijkt dat ge er niet mee eens bent 2) je geeft me een bronnetje maar met de beste wil ter werled zie ik daar nergens instaan wat nu precies de oorzaak zou mogen zijn van seksuele lust .... kan jij mij dat misschien eens tonen Citaat:
ijl jij ofzo ? ik heb je net een antwoord gegeven maar het zint je blijkbaar niet Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
|
|
|
|
|
#3674 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook mensen Edina. Waarom verdient iemand met een universitair diploma doorgaans meer dan iemand zonder diploma? Omdat hij meer kan, natuurlijk. Daarin mijn stelling willen aanvallen is dom vind ik. Wat meer functies heeft, heeft meer waarde. De weinige uitzaonderingen bevestigen slechts de regel. Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat je me niet langer uitscheld ipv te antwoorden. Paulus. |
|||||
|
|
|
|
|
#3675 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3676 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
again and again...
summier : je blijft dus bij de bewering dat homoseksualiteit een reciproke 'fout', een afwijkingske is ? totaal van geen evolutionair belang en dat hoogstwaarschijnlijk nog achterhaald zal worden ? [/quote] Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 19:53. |
|
|
|
|
|
#3677 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3678 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3679 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik ben al voorbij het stadium dat ik voor Paulus nog wat opzoek... dat heeft gewoon geen zin je geeft dat... hij lult weer wat rond de pot ... voor ge 't weet ben je weer 20 pagina's verder waar je terug verwijst naar dat verdomde ding maar het niet onmiddelijk terugvindt en we zijnweer bij af maar wel leuk dat ge deze gevonden hebt... ik heb die zelfs in het heetst van de strijd niet zien staan... komt zowat op hetzelfde neer als waar ik destijds naar verwees |
|
|
|
|
|
|
#3680 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik vond het nog wel zo'n goed voorbeeld Hier zeg je het namelijk opnieuw: Alles met meer functies dan zijn gelijke is meer waard. Dan heb ik het deze keer niet over de semantische kant van de zaak (Alles met meer functies dan zijn gelijke is meer waard dan zijn gelijke? Klopt niet) maar wel over de inhoudelijke kant: Ik heb mbv de broek aangetoond dat homoseksualiteit meer functies kan hebben voor sommige mensen. |
|
|
|
|