![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3881 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3882 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
je had het allang in google kunnen ingeven. Ik heb ze hier al verschillende keren vermeld.
|
|
|
#3883 |
|
|
antwoord nu eens gewoon op de vragen, aub.
|
|
|
#3884 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Een priester krijgt ook geen kinderen omv wat hij is. Doch is een priester m.i. evenwaardig en zelfs nog meer Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3885 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
allee volgende poging om je cryptisch geheel wat te doorbreken.... neeje Paulus....verre van zodra je over 'waarde' begint is dat mijn inziens een subjectief gegeven tenzij het gaat over iets waar zowat iedereen een zelfde ijkpunt gebruikt... blijkbaar doen we dat niet met functies ( ik refereer hier terug naar Khonner )... heel eenvoudig omdat functies allereerst op zich al meerder betekenissen heeft en ten tweede heeft al helemaal geen éénheid dus vertel jij mij nu eens hoe je de waarde van een functie an sich kunt beoordelen zonder dat ge onderliggend wat anders bij zou veronderstellen wat betreft de hoeveelheid functies heb je uiteraard gelijk indien we die 1-0 veronderstellen wat dat passage ivm met dat 'abrupt' betreft ... ga ik je dat proberen te verduidelijken : je gaat van een theoretische veronderstelling uit als ware we dat we morgen even plots alle heteroseksuele betrekkingen zouden opdoeken en we tot de betreurenswaardige vaststelling komen dat de menselijke soort uitsterft dat kan je echter niet zo bekijken noch vaststellen ... beiden ( homoseks en heteroseks ) zijn sinds mensenheugenis aanwezig... je kan daar verder dus niet veel zinnige uitspraken over maken stel je het experiment maar ven voor ... in de dierenwereld kan dat al moeilijk abrupt voorkomen tenzij bv plots alle heteroseksuele ( en hier wringt natuurlijk het schoentje... want hoe determineer je dat ) exemplaren pardoef dood vallen door een ziekte ofzo doe je datzelfde experiment in de menselijke wereld is het heel wat makkelijker als je bv kunstmatig ingrijpt en elk heterogedrag onmiddellijk zou bannen ... probleem je hebt de natuur z'n gang niet laten gaan en je kunt achteraf duds niet stellig beweren dat we uitgestorven zouden zijn conclusie... geen mogelijkheid tot verificatie nog mogelijkheid om je stelling te falsificeren wat die leganda betreft : ja die is verdomd dringend nodig... -je hebt al 10-tallen keren je stellingen moeten bijsturen sinds het begin de gehanteerde begrippen zijn me ( zeg maar ons ) nog steeds niet duidelijk - je weigert blijkbaar ook pertinent enige uitleg te verschaffen erover... ik heb je misschien al 20 maal gevraagd wat jij onder die term homoseksualeit verstaat : is dit muggeziften ? verre van want tot nu toe blijkt dat jij er een definitie op nahoudt die niet algemeen gangbaar is ... dus omschrijf het deftig of beter gebruik een andere term en je zal algauw merken dat die hele stelling van je niet meer is dan wit is wit is wit zeggen - verder ontbreekt je gestelde elke mogelijkheid tot falsificatie Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3886 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3887 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3888 |
|
|
dus een heterokoppel dat een sterelisatie laat doorvoeren ervaart geen functieverlies?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 29 december 2006 om 18:46. |
|
|
|
|
|
#3889 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 29 december 2006 om 18:48. |
|
|
|
|
|
|
#3890 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3891 |
|
Minister-President
|
Ok volgens jou zijn vrouwen die de leeftijd van rond de 50 bereiken dus ook minderwaardig??
|
|
|
#3892 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
er is helemaal geen verschillende orde, Rene tenzij in je achterhoofd voor de natuur is dat allemaal één pot nat ... en daar ging het 'm tenslotte over wil je dat toch differentieren ... op welke basis doe je dat dan ? laat me 2x raden ...zou dat geslachtsgemeenschap kunnen zijn ? dat is nu net hetgene dat we hier al sinds het begin van de thread opmerken |
|
|
|
|
|
|
#3893 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3894 | |||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 29 december 2006 om 18:51. |
|||||
|
|
|
|
|
#3895 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe kan een keuze als minderwaardig bestempeld worden als ze niet eens gemaakt kan worden |
|
|
|
|
|
|
#3896 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En voor je afkomt met het homokoppel die geen kinderen wil, hetzelfde antwoord. Het gaat er niet om wat je wilt, maar om wat je kan. Je blijft de individuele invulling van seksualiteit verwarren met de reden waarom we met seksualiteit zijn uitgerust. Probeer dan onderscheid te maken en je zult veel vragen beantwoord zien. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 december 2006 om 18:53. |
|
|
|
|
|
|
#3897 |
|
|
waarmee elke vrije keuze door de gootsteen is gekieperd. Franco, Mussolini! Schitterende dagen wachten jullie.
|
|
|
#3898 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3899 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#3900 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
![]() zelfs Karol Woitilla maakte nog het onderscheid tussen een bevrucht en eenonbevrucht eicel. Plus catholique que le Pape. Il faut le faire.
|
|