![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5323 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik meen van wel , Rene Artois
en ik zie waar je je druk om maakt en terecht zelfs... ik heb dat jammerlijk genoeg uitgebreid tot natuurlijke personen afzonderlijk hier terwijl het net een abstract begrip is waar men een groep of organistatie mee aanduidt die als een persoon naar buiten treedt en dus oa verantwoordelijk kan gesteld worden de quote behoeft dus aangevuld te worden met ( natuurlijke ) personen en dan nog is het ongelukkig geformuleerd wat ik er gewoon mee wou zeggen dat carlgustaaf gemakshalve niet de afzonderlijke verantwoordelijken ( desnoods groeperingen ) viseert ( verantwoordelijk stelt ) maar gehele groepen van mensen waar die eerste slechts deel van uitmaken Laatst gewijzigd door praha : 11 januari 2007 om 01:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar ik vrees dat ge dan nog lang zult moeten wachten carlgustaaf ... mar je kan natuurlijk steeds een poging wagen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die zogezegde hoofdschuldige(n) dat zijn nu net de mensen als je dan toch ergens over schuld of onschuld wilt klappen nét niet schuldig zijn daar ze nog in totale mist verkeerden wat die ziekte betrof en al helemaal over het mechanisme ervan de volgende(n), zowel homo's, hetero's en biseksuelen zijn dus in zekere zin meer schuldig en naargelang de graad van roekeloos gedrag kan je dat nog meer bezwarend noemen het wordt pas echt genant voor diegenen die wisten dat ze HIV-positief waren en hub partner(s) nooit hebben ingelicht noem die eerste groep dan misschien hoofdverspreiders of oerverspreiders ofzo ... dan kan ik me d'r in vinden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() waar jij het toch blijft uithalen .... heb je d'r ergens voorbeelden van ofzo ? 'k peins dat ge het verschil niet goed kent tussen een meningsverschil hebben en wat je daar uitkraamt denk nog maar eens goed na over die eerste keer dat ge wat té persoonlijk werd ... was dat niet net op het moment dat ge daar met uwen mond vol tanden stond tijdens een discussie over de doodstraf ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5328 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ga nu eens terug kijken naar post #5303 waar ik je zei dat er net zogoed moslims waren die zo denken Citaat:
Citaat:
doch ... je stelt zelf "veel moslims" en vandaar m'n opmerking dus dat het beter moest kunnen als je dan toch überhaupt die bijna causale link wou benadrukken ![]() Laatst gewijzigd door praha : 11 januari 2007 om 02:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5329 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat van die redeningen is althans een eenvoudige vaststelling ...
dit hier is volledig voor jouw rekening Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5330 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijft de vraag : moeten we elk doodnormaal gedrag uit de dierenwereld doodnormaal vinden ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5331 |
|
![]() had je aandachtig de eerste bladzijde gelezen en vooral de openingspost, dan had je die vraag niet moeten stellen.
![]() |
#5332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ach ja ... ik weet het al ....uitzonderingen bevestigen de regel ![]() ps. kwestie van het topic weer uit z'n vergeetput te halen ![]() Laatst gewijzigd door praha : 11 januari 2007 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5333 | |
|
![]() Citaat:
Moeten we alleen homoseksueel gedrag bij dieren doodnormaal vinden of ook andere gedragingen bij dieren ? 't is maar dat mijn vrouw weet of ze mij mag oppeuzelen vanavond na de seks.... thank god it's friday..... LOL
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5334 | |
|
![]() Citaat:
Ten eerste was het niet de bedoeling van de opener van deze thread om het feit dat homoseksualiteit doodnormaal is in het dierenrijk als argument pro homosekualiteit te gebruiken, maar wel om het veel gebruikte "argument" dat homoseksualiteit onnatuurlijk zou zijn te ontkrachten. En ten tweede schijn jij het verschil niet te snappen tussen gedrag waar niemand enige last van ondervindt en een gedrag dat moreel onaanvaardbaar is omdat het schade berokkent aan anderen. Maar dat kon je hier allemaal al uitgebreid lezen hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5335 | |
|
![]() Citaat:
Biologen/onderzoekers hebben een in verhouding grote groep kleurenblinde apen ontdekt. Het blijkt dat deze groep insecten, die zich in de natuur hebben gecamoufleerd, beter kan herkennen. Testen hebben aangetoond dat groep in dezelfde tijd vier keer zoveel voedsel vergaart als de kleuenziende tegengroep. Dat is een functie waaraan kleurenzien niet kan voldoen. Voor wat betreft kleurenblindheid heb je je dus al vergist. Zo kan ook homoseksualiteit een meerwaarde hebben t.o.v. louter heteroseksualiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5336 | |
|
![]() Citaat:
Niet alles wat in de natuur voortkomt is nuttig. Op termijn sterft het dan ook uit/af.
![]() |
![]() |
#5337 |
|
![]() De natuur zorgt voor een grote mate van diversiteit, zodoende kan de een zich beter ontwikkelen in de ene situatie en de ander in de andere situatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mond vol tanden?Doodstraf?...Gelukkig maar dat ik m'n eigen tanden nog heb.Wat de doodstraf betreft, ben ik voor, in geval van barbaarse, sadistische moorden, kinderverkrachtingen en meer fraais... van de rest van uw uitleg versta ik geen ballen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |