![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5901 |
Vreemdeling
|
![]() Wel grappig hoe sommigen boeken vol kunnen schrijven om toch maar gelijk te krijgen in iets wat nooit kan! Een klein kind weet meer en beter! Doe maar voort!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5903 |
Gouverneur
|
![]() Ahzo, een klein kind weet beter. Wat ben je nu eigenlijk aan het aanvechten, want na drie posts weten we het nog altijd niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5904 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Of verstaan jullie géén Nederlands? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5905 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5906 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet het Nederlands dat jij hier spreekt... Wat is er nu precies zo "klaar en duidelijk"?
![]() |
![]() |
![]() |
#5907 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat ik ook niet tot een "gediscrimineerdeé groep behoor ? amai zeg ik heb ooit de hele homowereld (bij wijze van spreken) op mijne rug gekregen (ook figuurlijk... pfffff) omdat ik ooit zo iets geïnsinueerd had.... Die vergelijking komt gewoon van minderheidsgroepen op zich. Of gaan we onderscheid maken tussen minderheidsgroepen ? Oke dan zal ik vanaf nu alleen de sjakosjzwaaienden aanspreken.... is deze opmaak beter ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5908 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ozymandias : 8 februari 2007 om 13:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5909 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want 'niet abormaal' is toch hetzelfde als 'normaal'? Zeker als in de threadtitel het woordje 'doodnormaal' als term gebruikt wordt om aan te geven wat de verhouding is van homoseksualiteit in relatie tot de dierenwereld? Als een argument niet kan gebruikt worden om iets als abnormaal voor te stellen, dan betekent dit weldegelijk dat het argument wel kan gebruikt worden om iets als normaal te beschouwen. En dat laatste wordt fel bestreden door andere voorbeelden uit de dierenwereld, waaraan de mens zich niet wenst te spiegelen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5910 |
Gouverneur
|
![]() Dat zou precies hetzelfde zijn. Maar trachten te bewijzen dat het normaal is omdat het voorkomt, is niet hetzelfde als trachten te bewijzen dat het natuurlijk is omdat het in de natuur voorkomt. En dan telt de rest niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5912 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees dan de openingszin van deze thread er maar eens op na. Daar staat: Citaat:
Dat schijnt voor sommigen nogal moeilijk te vatten te zijn... ![]() Ik hoop dat je nu zo consequent bent om toe te geven dat dit weldegelijk ook hetzelfde zou zijn. Je snapt wat ik bedoel. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 februari 2007 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5913 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is toch niet zo moeilijk ? Als wat zou dat hetzelfde zijn ? Als zeggen dat het normaal is ? Nee, hoor. Natuurlijk is niet hetzelfde als normaal. Ik ben je even kwijt, vrees ik. Edit: Ik heb je post nog eens gelezen. Bedoel je nu dat onnatuurlijkheid weerleggen gelijk is aan natuurlijkheid bewijzen ? Dan heb je gelijk. Laatst gewijzigd door Ozymandias : 8 februari 2007 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5914 |
|
![]() Paulus, lees de post van Ozymandias nog eens rustig en probeer deze keer te bergijpen wat er staat.
edit: niet de bovenstaande maar degene waar je op reageerde Laatst gewijzigd door Edina : 8 februari 2007 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Even" kwijt? "Hopeloos verloren" lijkt me toepasselijker... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5916 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5917 |
Vreemdeling
|
![]() Kletsen om te kletsen?
Probeer dan dit eens. Simpel en voor iedereen begrijpelijk. Stel een wereld voor van allemaal homo's! Na enkele jaren is de wereld uitgestorven! Is homofilie normaal of natuurlijk of om het even hoe je het wilt noemen? Eindelijk gesnapt? Gaat er een licht op? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5918 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou de wereld uitsterven? Homoseksualiteit heeft immers niets met voorplanting te maken. Ook homoseksuelen kunnen zich voortplanten. Had je dat nog niet door?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5919 | |
|
![]() Citaat:
Eindelijk gesnapt? Gaat er een licht op?
![]() |
![]() |
#5920 |
Vreemdeling
|
![]() Verder doen zo en volhouden! Op den duur geluk je erin al wat zwart is, als wit te zien!
Voor mij is de speeltijd om en ik ga weer werken met normale mensen. |
![]() |
![]() |