![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Begrijp me niet verkeerd he, dit is zeker geen bedreiging. Laatst gewijzigd door Laya : 23 maart 2007 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onze gevangenissen kregen zopas elk een Iman toegewezen. Waarom zou dat zijn? Ik extrapoleer NIET naar een ganse groep. Maar dat in die groep wereldwijd en ook bij ons iets grondig fout loopt, daar kan toch niemand naast kijken. Ik luisterde deze morgen naar het overzicht van de kranten. Geen enkele hoofdredacteur vond het de moeite over dat zeer ergerlijk feit ook maar iets te zeggen. Maar onze zwarte schepen werd wel opgepept tot wereldnieuws. Ik had de man zeker op een glaasje champagne uitgenodigd op mijn trouwfeest. Maar die enkele anderen handelden niet tegen-natuur-lijk, en ze werden gebruikt om het 'racistische Vlaanderen' te schandvlekken. Wat een oeverloze politiek correcte tragi-komedie. Meer dan erover! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oost-Europeanen zijn naar mijn gedacht ook goed bezig, jammer genoeg kan het bij die gasten niet op de Islam gestoken worden, daar hoor je eigenlijk wel weinig van op het forum he of zie ik dat verkeerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is trouwens nog een tussenvorm: dar-al-suhl (waarbij ze een tijdelijke convenant afsluiten, met de nadruk op tijdelijk ) : het land van de Sullen dus. Suhl / Sul ---> waarschijnlijk weer een woord dat we uit het arabisch hebben geleerd. Uiteraard kan je zelf ook googelen, maar ik heb het al voor je gedaan: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor vandaag en waarschijnlijk ook nog morgen heb ik mijn deel van de multicul gehad, prijs me gelukkig dat ik geen kinderen heb, probeer mijn emoties onder controle te krijgen en weer rationeel te worden.
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik was er gerust in dat jij dat ff ging opzoeken, vandaar. Bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat die vader van het meisje zich nog heeft gedragen.
Ik ken mensen waarbij de krantenkoppen totaal anders zouden klinken. Meer van "Vader vermoord verkrachters van zijn dochter." |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() integendeel: "buurt geschokt door racistische moord". Gevolgd door Guy en of Albert die een bezoek brengen, een stille mars met gratis NMBS-treinen en een concert voor verdraagzaamheid er bovenop. Rechtstreeks uitgezonden door de VRT. D�*t lijkt mij al veel realistischer.
Laatst gewijzigd door grossfaz : 23 maart 2007 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Er zou staan
"Vader vermoord 3 allochtonen" Over de verkrachting zou je misschien in de laatste alinea van het artikel nog iets gevonden hebben. Laatst gewijzigd door araneus : 23 maart 2007 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Moord op 3 moslim jongeren veroorzaakt zware rellen." Een halve krant voor over de vader en de jongeren en een halve krant vol over de rellen en het meisje of de verkrachting zouden zelfs nog niet vermeld worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, hij hoopt dat de wet ergens nog wel zal tellen en jusititie toch nog een beetje werk. Hier leeft men niet meer volgens de woestijnwetten. Hoe wel er hier in het dorp meer en meer terug oerwetten worden gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar 'k zou me ook tot de islam kunnen bekeren en dan wordt het een eremoord. Met de juiste multi-kul rechter wordt ik waarschijnlijk vrijgesproken...
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 23 maart 2007 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat de mannen uit mijn familie er geen beentje van heel zouden laten. Wat ik zelf zou doen weet ik nog niet, maar de politie zou toch even moeten wachten met hen te ondervragen. Zelf kan het gerecht tegen mij in zo'n geval niets beginnen. Art 71 van het wetboek is daar een mooie verdediging voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() Wij zouden ook beter kuisheidsgala's beginnen houden zoals in Amerika, dan zouden sommige mensen (lees: 'jongeren') geen reden hebben om te denken dat onze meisjes/dochters/vrouwen hoeren zijn.
Dat die ouders een jaar lang niet gemerkt hebben dat hun dochter met regelmaat door 3 gasten verkracht werd vind ik raar, het misbruik gebeurde zowel op openbare plaatsen als bij hen thuis, werd ze dan steeds ontvoerd? Ik praat hun misbruik niet goed, ze verdienen een straf, begrijp me niet verkeerd. Sex met een -16 jarige maakt van hen sowieso verkrachters volgen onze wet. Laatst gewijzigd door Laya : 23 maart 2007 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bovendien leg je de schuld van het 'denken dat westerse vrouwen hoeren zijn' nu bij de westerse vrouwen goe bezig ?! ... zo'n 'stommiteiten' heb ik van jou nog niet echt gelezen, dacht ik ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En doe zowel jongens als meisjes een burka aan van hun 4 jaar zodat je toch niet kan zien dat er eentje van het vrouwelijk geslacht is.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vrouwen en meisjes beschouwen als hoeren is een opvoedkundige fout, geen samenlevingsfout. Een meisje van 13 beschouwen als een slavin en gebruiken op je sexuele lusten op bot te vieren heeft ook niets te maken met de samenleving, maar met levensopvattingen en geloofsovertuigingen. Voor hen zijn Christenen minderwaardig en mogen zij er mee doen wat zij willen. Dus je kuisheidsgala's zijn voor hen een belachelijk iets. Enkel Moslima hebben recht op hun respect. |
|
![]() |
![]() |