![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vraag: moest een autochtone perverseling het eens in zijn hoofd halen om een moslima met doekje te verkrachten, omdat dat ornament hem zou opwinden, zou men het dan niet als racisme verdraaien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ze zouden die crimineeltjes moeten opsluiten en onder toezicht houden en heropvoeden tot ze meerderjarig zijn of iets dergelijk.
Maar het ophangen, castreren met of zonder verdoving, verplicht verkracht worden van MINDERJARIGEN zijn niet echt praktijken die ik graag zou willen zien in ons land... ![]() En daarbij, verkrachtingen gebeuren alle dagen. 25 percent van alle vrouwen is ooit verkracht of bepoteld geweest, meestal binnen de familie echter. Dus zo uitzonderlijk gruwelijk is da nu ook weer ni... Beschuldig mij maar van minimaliseren; ik beken. Net zoals ik heel dat mediacircus rond Van Bellingen ook totaal overroepen vind. En dat de Koran derachter zou zitten is ook onnozel; ze gebruiken de islam om de feiten te verklaren. Niets zegt dat ze dat niet zouden gedaan hebben zouden ze geen moslim geweest zijn. Eigenlijk ONDANKS de koran hebben ze haar verkracht, want die verbiedt dit. Laatst gewijzigd door Zonlicht : 23 maart 2007 om 02:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wouter Van Bellingen en multiculturaliteit? Helemaal niet, die man is een Vlaming onder de Vlamingen. Enkel zijn origine en kleur zijn anders dan bij de gemiddelde Vlaming maar hij spreekt en leeft Vlaams. Het ging niet over multiculturaliteit maar over multi-etniciteit. Maar goed,ik weet dat sommigen nooit een onderscheid zullen maken tussen die 2. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() 13 jaar of 15 jaar, wat maakt het uit????
Als was het een vrouw van 40, 1 x verkracht (ipv een jaar) door autochtonen, het blijft even ziekelijk!
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen met wat dan wel ????????????????????
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaamse meisjes worden gebruikt en daarna gedumpt als speelgoed. Later trouwen ze toch met een maagd uit het "thuisland" meestal onder druk van de familie. Er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals Silver - Sylvie Melody, net als andere gemengde huwelijken hebben die natuurlijk ook slaagkansen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verklaarden ze zelf ( zelfs te horen op de VRT )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Dus als 3 gasten zeggen dat wat ze uitsteken 'mag' van de Islam is het de schuld van de Islam?
Wil iemand mij dan es zeggen waar in de Koran ik kan vinden dat sex voor het huwelijk mag als het maar niet met een moslima is? Van alle arbieren moeten wij hier juist met de Marokkanen opgescheept zitten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus als jij vanaf nu moslims begint af te knallen en zegt dat je dat nooit met een christen had gedaan is het gerechtvaardigd door de Bijbel? Laatst gewijzigd door Laya : 23 maart 2007 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zouden ze er een gezonde sexuele moraal op nahouden, en niet op typisch islamitisch-gefrustreerde manier omgang hebben met het andere geslacht. Of ze zouden nog verkracht hebben, maar dan zonder religieuse-racistische selectie te hebben gemaakt van het slachtoffer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() iemand moet het hun toch ingefluisterd hebben, uit zichzelf gaan ze zoiets nooit beweren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Natuurlijk, ik ben ook de laatste om te ontkennen dat de meeste van die gasten ervan overtuigd zijn dat alle westerse vrouwen hoeren zijn en dat wat ze deden geoorloofd is. Maar dat heeft meer te maken met misbruik van de Islam en 'cultuur' dan de Islam zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
50.O profeet, Wij hebben voor u uw vrouwen wettig gemaakt, aan wie gij haar huwelijksgiften hebt gegeven, en degenen die uw rechterhand bezit van haar, die God u als een oorlogsbuit heeft gegeven en de dochters van uw ooms en tantes van vaderszijde en de dochters van uw ooms en tantes van moederszijde die met u emigreerden, en elke gelovige vrouw indien zij zich aan de profeet toevertrouwt als de profeet haar wenst te huwen; dit is slechts voor u en niet voor de gelovigen. Wij hebben reeds kenbaar gemaakt wat Wij omtrent hun (gelovige) vrouwen en degenen die hun rechterhand bezit, hebben verordend, opdat er geen blaam u aankleve. God is Vergevensgezind, Genadevol.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 maart 2007 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Het was een herhaaldelijke groepsverkrachting, van een 13-jarig meisje. En nog erger: 'het mag want ze is geen moslim'. Waar hebben die drie 'jongeren' dat geleerd? en dan maar blijven leuteren over hoofddoeken en 'godsdienstvrijheid'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Die laatste zin is erover. Een specifiek geval extrapoleren naar een ganse groep is er zowiezo altijd over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa is dal-al-harb hoor, het land van de oorlog. Enkel als islam het voor het zeggen heeft, is het dar-al-islam.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn kruik is gebarsten en gezonken, ze mogen ALLE moslims hier ten lande met hun kloten buitenstampen. Ik heb meer dan genoeg van die godsdienst. Alle dagen gaat het in dit klote-land over niets anders meer als multicul en verdraagzaamheid en ondertussen worden we met ons kont omhoog gezet, als het kan hoofd naar Mekka. Mijn bloeddruk en hartslag gaat de hoogte in als ik een van die wijven met hun hoofdoek zie rondlopen. 't Heeft genoeg geweest, ik ben dat moslim-gedoe kots en kotsbeu.
(allé, mijn verontwaardiging is er af geschreven, sorry voor het taalgebruik de verontwaardiging, walging op dit voorval was mij te sterk, 't kan weeral slijten...volgende week denk ik er waarschijnlijk weer een ietsje anders over..)
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |