![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2781 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij bent geen serieuze discussiepartner. Jij bent de moeite niet waard. Jij bent de believer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2782 | ||
|
![]() Citaat:
Jij bent geen serieuze discussiepartner. Jij bent de moeite niet waard. Jij bent de believer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2783 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De rook is afkomstig van de brand van een van de kleinere WTC gebouwen, nr 6 geloof ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#2784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus , toen de gebouwen neerkwamen raasde en een vuurbal van 1500+ graden mee , aangewakkert door de luchtverplaatsing tijdens de val ???
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 11 april 2007 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2785 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2786 |
Parlementslid
|
![]() http://www.zerofilm.it/IlFilm/Presen...S/Default.aspx
yes de film is gemaakt van Guilletto Chiessa Europarlementarier hopelijk geraakt ze in een groter circuit filmfestivals edm! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2787 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2788 |
|
![]() Me thinks dat Heftruck al erg veel argumenten heeft geplaatst en erg veel moeite heeft gestoken in pogingen tot een serieuze discussie te komen, maar door genegeerd en beledigd te worden door twee niet onbekende forumgangers nogal ontmoedigd is om nog veel inhoudelijk bijdrage te leveren. Ik ben de dubbelzinnigheid, de leugens en het hypocriet gelul van deze mensen beu. Respect voor alle critici die nog moeite doen. Voorlopig hou ik het op een sporadische reactie, informatie vergaren, redeneren en discussieren in real life.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2789 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geef nu toch eens gewoon toe dat je hier de stoere zit uit te hangen en nog geen 2 seconden tijd gestoken hebt in het uitzoeken van informatie. Je zegt het bijna zelf. Google is al een 'nono' in jouw ogen. Je kan met andere woorden geen informatie op waarden schatten en moet dan maar geloof hechten aan wat er via de TV binnenkomt. Die zullen toch niet liegen. Wat je ook al in je eigen woorden kwam te vertellen. illwill, je bent zo transparant als een glas water. Zever in pakskes. Het is niet omdat gij er geen moeite voor gedaan hebt dat het niet kan hé illwill. Ga iemand anders iets wijsmaken en kom nog eens terug als ge over feiten wil praten ipv uw ongeloof verkondigen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2790 | |
Burger
|
![]() Citaat:
voldoende heeft beschadigd om het *rechtstandig* in elkaar te laten zakken ? Post 't even hier, en stuur 't daarna meteen naar 't NIST dan krijg je nog een medaille van Bush toe. M.a.w. wie gelooft er hier klakkeloos wat iemand zegt ? Dat ben jij toch zeker. Laatst gewijzigd door komodo : 12 april 2007 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2791 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2792 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
naar beneden gekomen maar omgevallen. Citaat:
dat die brand is veroorzaakt door puin van de torens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2793 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2794 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij zegt dat het een inside job is...dus toon dit dan ook aan met bewijzen of hou erover op ok. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Dat ik geen moeite heb gedaan is zever in pakskes, je weet niet wie ik ben wat ik doe of wat ik gedaan heb, gewoon jou misplaatste persoonlijke aanval omdat ik jou mening niet deel, dingen niet zomaar aanneem indien er geen bewijzen zijn en volwassen genoeg ben om tijdens een discussie niet de persoonlijke toer op hoef te gaan. Jij beweert iets, iets vraag dan de effectieve namen en posities die ze hebben en plaatsen waar ik het kan natrekken en dan kom je met zever af dat het mij toch niet interesseert...onzin é kerel. Dat zeg je enkel omdat je deze info niet kan geven en of omdat de namen die je hebt en de verklaringen niet na te trekken zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#2795 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als jij mij kan quoten waar ik beweer dat WTC wel is ingestort door vallend puin van de torens DAN zal ik met bewijzen afkomen. Zolang ik niets beweer hoef ik niet met bewijzen af te komen. Zo te zien snappen jullie zelfs dit kleine verschil niet eens.
Laatst gewijzigd door illwill : 12 april 2007 om 07:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2796 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een 'echte' discussie aan te gaan Ik bied het materiaal aan en mensen zien maar wat voor chocola ze er van maken. Daarentegen moet ik ook eerlijk zeggen dat er mensen zijn die het wel serieus nemen, en die me bv prive mailen. Aan hen zeg ik nogmaals: bedankt! want dat heeft me geholpen en helpt me nog steeds door te gaan. know your onions Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 april 2007 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2797 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik (of anderen) jou moeten tegemoet komen? Ik beschouw jou bijgevolg al minstens een half jaar niet meer als 'serieus' op het vlak van 911 of Complottheorien, Dat heb ik je toen trouwens laten weten. Kijk bvb hier eens of hier. En nu val je uit de lucht? Komaan zeg.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2798 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of omdat je het zo direct via google zou vinden maar zelf geen moeite wil doen? Als ik zoiets zou horen zou ik DIRECT beginnen zoeken omdat ik de waarheid wil weten. Niet omdat ik iedereen die dit probeert probeer af te wimpelen als 'gek'. Wat jij doet, en mensen zoals parcifal/firestone, is zeggen: "oh Ik heb het niet gezien dus het is niet waar, bewijs het maar eens!" Wat direct je hele reden van hier te zijn blootlegt. En zo blijven we in een circeltje draaien. Tegen dat het laatste argument gegeven is zijt gij, zoals hier weer duidelijk werd, de eerste 20 argumenten al vergeten. Of daar nu bewijs voor was of niet doet er niet toe, want in uw fantasiewereldje is het opnieuw verdwenen! Zoals ik zei, kom nog eens terug als je over feiten wil praten ipv den onnozelaar uit te hangen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2799 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar blijf vooral de stempel complottheorieën gebruiken. Dat schrikt zowieso wat af hé parci. Kwestie van jezelf op dagelijkse basis te overtuigen. Hoe zit het trouwens met jouw complottheorie? Met die KSM heb je wel een winnaar me dunkt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2800 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |