![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=eno2;2650967]
Citaat:
Wordt je eigenlijk zelf niet ziek van al dat zelfmedelijden? Heb je eigenlijk ooit het idee opgevat om iets te ondernemen in de laatste 3 jaar dat jij nu al op dit forum zit te kankeren over al je tegenslagen? Of wentel je jezelf liever in zelfbeklag? Wat wil je? Meer geld krijgen met een mooier huisje aan de dijk erboven op zodat je niet meer naar het ocmw moet om dag in dag uit op het internet te surfen? Zo werkt het niet. Draag je steentje bij, doe iets!!!!!!! Je stelt hier vrij duidelijk dat je sinds je laatste job als taxichauffeur niks maar dan ook niks meer hebt gedaan dat bijdraagt aan onze maatschappij of je eigen situatie. Ik snap dus echt niet wat jij verwacht hoor. Voor wat hoort wat! De dingen worden niet in je schoot geworpen als je maar lang genoeg klaagt. Als je nu eens al je energie die je in je zelfbeklag stopt, in iets constructiever zou stoppen dan was je al lang uit dat dal gekropen. Als je trouwens niet eigenbelang klaagt, maar uit het belang van alle mensen die te kampen hebben met deze "sociale mistoestanden" dan zijn daar betere manieren voor, maar het vergt idd wat meer inspanning dan surfen op het internet. Als je 3 jaar lang de media had bestookt, zoals jij dit forum hebt bestookt, dan had je al lang de aandacht kunnen vestigen op de problematiek zoals jij ze ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Jij weet toch nu echt eens nergens van hé????
Ik heb niet eens een internetverbinding. Dat BIB'S en OCMW'-dienstencentra de digitale kloof dichten, daar zul je alleen met bommenleggen iets kunnen aan veranderen, groot licht... Bovendien komen daar ook de meritocratische verdienstelijke rijken surfen, dus die hun internetverbinbg wordt ook door het OCMW betaald. Nu jij weer. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 mei 2007 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat steekt blijkbaar velen de ogen uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nope hij heeft dan enkel af en toe toegang tot het internet.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarmee vind ik dat ik genoeg bijgedragen heb, en nu is elke indemnisatie onder welke vorm dan ook voor het geleden verlies welkom. Laat ze maar bloeden, met hun criminele prktijken tegen laagverdieners die zich hard en flexibel werkend geen dak meer boven hun hoofd kunnen permiteren . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Wentelen in zelfbeklag? Waar lees jij dat? Het aanklagen van een falend beleid heeft niets te maken met zelfbeklag. Het is duidelijk dat jij in ieder geval niet weet waarover je praat! En het om een mij onbekende reden niet kan verkroppen dat mensen die het moeilijk hebben hun mond opentrekken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik surf alleen bij slecht weer, als dat ons keffertje FOX-ke kan troosten. Ik vraag me af hoe kleinzielig en enggeestig je kan worden als hooggestudeerde intellectueel bij het bestrijden van de economisch zwakste onderlaag... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
overschot. En zodra het weer goed wordt, ben je van mijn geklaag en gejank af, keffertje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoef me dus helemaal niet te wentelen in zelfbeklag. Ik denk aan de armen, die niet over mijn discipline beschikken. En aan de criminele toestanden waar het zogenaamde sociale beleid mee bezig is tegenover de economisch zwakste laag van de bevolking. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 mei 2007 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik geloof dat je daarmee met je mond vol tanden staat. Het loopt hier op forum zat van goed gewatteerde bedrijfsleidertjes en dure advocaatjes die de armen hun internetverbinding en hun PC niet gunnen. Zelfs niet in de BIB. Zelfs niet in OCMW-dienstencentra. Marco heeft ooit eens voorgesteld de bibliotheken te privatiseren... En waarom niet de OCMW-dienstencentra evenzo? Laatst gewijzigd door eno2 : 9 mei 2007 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Grappig ook dat velen een probleem hebben met werklozen die internetten, maar er geen probleem van maken om het tijdens de werkuren zelf te doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen enkel bezwaar tegen een media-opening, maar ik krijg ze niet. Bij een wekenlange sollicitatie bij de Standaard in vier schuifkens voor Redacteur ben ik er helemaal bovenaan uitgekomen tussen 15O meestal universitair gediplomeerden.. Maar de personeelsdirekteur Eeckelaars deelde me mee dat ze de tweede kandidaat genomen hadden omdat mijn militair zakboekje de vermelding droeg : "Niet zeer goed" Bij de Standaard hebben ze blijkbaar goede soldaten nodig... Maar volgens hem kom ik met mijn selectie-resultaat probleemloos bij de Morgen aan het werk.... Achtergestelde groepen en personen moeten maar best op internet hun mond niet opentrekken. Ik was van plan forum volledig op te geven als puur tijdsverlies. Inderdaad. Maar er zijn er een paar die aan mijn lijf trekken... Laatst gewijzigd door eno2 : 9 mei 2007 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik geloof dat je daarmee met je mond vol tanden staat.
Het loopt hier op forum zat van goed gewatteerde bedrijfsleidertjes en dure advocaatjes die de armen hun internetverbinding en hun PC niet gunnen. Zelfs niet in de BIB. Zelfs niet in OCMW-dienstencentra. Marco heeft ooit eens voorgesteld de bibliotheken te privatiseren... En waarom niet de OCMW-dienstencentra evenzo?[/quote] Wablieft? Jij zegt dat het OCMW niks voor jouw betaalt. Ze betalen de internetverbinding waar jij gebruik van maakt. Dat anderen daar ook gebruik van maken doet niks terzake. Het OCMW betaalt een internetverbinding zodat jij er gebruik kan van maken. Dat ze dat doen is ook terecht, iedereen verdient toegang tot het internet, maar durf dan niet afkomen dat onze welvaartstaat u in de steek laat. Je bent verdomme te lui, ja te lui om van godganse dagen iets anders te doen dan te surfen en te wandelen langs het strand. Je verdient verdorie niet beter. Dat je dan nog durft af te geven op mensen die de helft van hun loon afstaan om die mistoestanden in stand te houden is gewoonweg hallucinant en ik ben niet van plan om 60% van mijn loon af te geven opdat jij gratis en voor niks in een huis kan wonen met 2 slaapkamers in plaats van 1! Als mensen zoals jij het beter willen hebben dan moeten ze er maar iets aan doen in plaats van te berusten. Als het trouwens elders beter is, kan je nog altijd naar daar gaan ook. Misschien vind je daar mensen die je naast het gratis huis, eten, kleren ook nog eens je breedbandinternet verbinding met bijhorende pc willen kado doen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |