![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat van Gent wel. Op 21 april 2004 om precies te zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over het leegschieten van revolvers in overvolle cafés, het doodknijpen van hondjes van ex-vriendinnen, het verkrachten van kinderen en het afranselen van vrouwen voor de ogen van hun kinderen door Vlaams Blokmandatarissen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt hier zelf op het forum een zelfdiagnose gesteld van beginnende dementie.
Of ben je dat ook weeral vergeten hoe Knuppel jou op een weergaloze manier te kakken zette? ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 13 mei 2007 om 01:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knuppel? Maar liefje toch... Dat mens komt nog niet tot aan mijn hielen; laat staan dat ze mij "te kakken" zou zetten... Verder zie ik niet goed in wat dat met dit topic te maken heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen.
Een rechter toont niets aan. Een rechter bewijst niets. Een rechter oordeelt. Jij had toch rechten gedaan?
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, geen zin in mierenneukerij. Probeer eens met je vriendinnetje Uh-huh...
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reageer omdat jij een ander verwijt kort van geheugen te zijn, terwijl je zelt toegeeft daar ook last van te hebben. Jij verweet Knuppel een leugenaar te zijn tot ze jou zwart op wit bewees dat jij zat te liegen dat je zwart zag. En voor ''dat mens'' heb ik heel wat meer respect dan voor een leugenaar die eens ontmaskert zich er vanaf probeert te maken door een zelfdiagnose te stellen van beginnende dementie. Oorspronkelijk geplaatst door Raf ![]() De oude dag, kindlief. Het duurt soms eventjes voor ik me dingen herinner... Laatst gewijzigd door daiwa : 13 mei 2007 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb meer de indruk dat u het heeft over een bende extremistische moslims ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan een verkeerde indruk; ik heb het wel degelijk over Vlaams Blokmandatarissen. Rob Klop Verreycken is er ééntje van; "kindervriend" Xavier Buisseret een andere...
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() het hof van beroep toont wel iets aan, namelijk dat onze lokale drop*** niet weet waarover het gaat.
zij heeft de knuppel vernedering duidelijk nog niet verteerd. Begrijpelijk natuurlijk gogogo Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 mei 2007 om 05:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zoooveeeel moeite doen..houd uw billetjes maar dichtgeknepen Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 mei 2007 om 05:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() ja, en freya heeft wiskunde "gedaan"
(verder dan vermenigvuldigen is ze niet geraakt, het dutske) Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 mei 2007 om 05:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oh ja, die vriendin van 17 die er veel ouder uitzag...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah oui, le membre du Lions Club de Gand... maintenant je me rappele de quelque chose... un juge indépendant de Verhofstadville... ah oui... l'évidence même !
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten bestaat het Vlaams Blok niet meer... En we mogen ook wat kanttekeningen bij dat vonnis plaatsen, rekening houdend met de nogal eigenaardige definitie van racisme die men erop nahoudt. Kritiek leveren op het migratiebeleid is tegenwoordig al racisme. Stellen dat er problemen zijn met bepaalde allochtonen is tegenwoordig ook al racisme. Enzovoort. M.a.w. men heeft een definitie van racisme gemaakt waarmee men het Vlaams Blok kon veroordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, wat sommige individuen in de private sfeer uitspoken, kan onmogelijk aan een partij of -programma aangewreven worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Racisme c'est quoi? Is dat niet gedefinieerd (eigenaardig of niet)? En als in 't wetboek staat dat iets niet mag, en je doet het toch... dan moet je achteraf niet komen klagen. Zonder eten naar bed kinderen. 3. Kritiek leveren op het immigratiebeleid is geen racisme, wat het vonnis van het Hof van Beroep in Gent zeer uitdrukkelijk stelde. Net zomin is het racistisch om te stellen dat er problemen zijn met bepaalde allochtonen. Dit is niet meer dan een poging van Vlaams Belang om de aandacht van de eigenlijke redenen van de veroordeling af te wimpelen, en die was wel degelijk het propageren van racisme. Stellen dat de islam een godsdienst is die onverzoenbaar is met de Europese normen en waarden, of stellen dat het dragen van een hoofddoek een terugkeercontract impliceert kan niet. Duidelijk toch? 4. "Men heeft een definitie gemaakt om het VB te veroordelen." Kijk eens, als we morgen een nieuwe wetgeving ontwikkelen om een of andere (terroristische) organisatie buiten de wet te stellen, dan moet die organisatie toch ook niet komen klagen dat ze vervolgd worden. Wat ze moet doen is haar gedrag aanpassen aan de nieuwe (democratisch gestemde) wet. Ze kan immers enkel veroordeeld worden voor die zaken die gepleegd werden op het moment dat de verstrengde wet van kracht werd. Als Vlaams Belang zich aan die nieuwe wetten had gehouden vanaf het moment dat ze geldig werden, dan zouden ze nooit veroordeeld zijn geweest. Andy |
|
![]() |
![]() |