![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 29 mei 2007 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fdw zegt helemaal niets racistisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() Tjiens,die zetten zelf aan tot haat tegenover mensen die vb gezind zijn,lol,doe gerust zo verder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.homo-emancipatie.nl/overi...e_weg_van.html
![]() |
![]() |
#265 |
|
![]() Ik ben er niet zeker van dat het in Nederland niet meer te koop zou zijn; het is hier zeer moeilijk, zoniet onmogelijk, iets te verbieden wat onder de noemer "godsdienst" wordt gepubliceerd.
![]() |
#266 |
Minister
|
![]() [quote=Khonnor;2691710]1. gooi ze van het hoogste gebouw was een uitspraak van 1 moslim, niet van de ganse gemeenschap [quote]
Als er een familielid van een Vlaams Belanger, die dan zelf niet eens een Vlaams Belanger is, een afschuwelijke wandaad pleegt, dan zijn er plots één miljoen medeplichtigen aan moord. Het zielige betoog van links. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Burger
|
![]() [quote=Duym;2692372][quote=Khonnor;2691710]1. gooi ze van het hoogste gebouw was een uitspraak van 1 moslim, niet van de ganse gemeenschap
Citaat:
Niks gedaan meneer: hij heeft het zelf gezocht meneer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland is toch wel uit de handel genomen, wat natuurlijk niet wil zeggen dat men het via via toch ergens zal kunnen kopen. ''In dat boek worden moslims opgeroepen om homo's ('met het hoofd omlaag') van torengebouwen te werpen en 'ongelovigen' te doden. De Nederlandse regering liet het boek uit de handel nemen, maar gevraagd naar een reactie liet justitieminister Laurette Onkelinx weten dat ze niét zou optreden''. Laatst gewijzigd door daiwa : 29 mei 2007 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Duym;2692372][quote=Khonnor;2691710]1. gooi ze van het hoogste gebouw was een uitspraak van 1 moslim, niet van de ganse gemeenschap
Citaat:
Als IK zou beslissen wat vreemdelingen te gaan omleggen met mijn geweer, dan ga ik niet op vrouwen en kinderen schieten. Weet je waarop? Op die ultra rechtse moslims, die tjoektjoeks met baard en bijhorende klederdracht. DAT zijn opvallende figuren, DAT zijn "targets" van een racist. Vrouwen en kinderen? Neen een gekke daad, en het racisme is ver te zoeken. Natuurlijk, als je een daad wil stellen TEGEN het VB, dan is zoiets natuurlijk een van de afschuwelijkste dingen die je kan doen, en als je daarna zegt dat het uit racisme was, dan weten we wie geviseerd zal worden he, en aan wie de oorzaak zal aangewreven worden...
![]() |
![]() |
#272 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 'k ben hier nu echt niet aan het zeveren en ik ben een langharige ooit blonde mens maar in Bxl ooit eens met z'n 3 teruggestrompeld van Brussels jazz marathon, de zatste in't midden en met z'n 2 die mens ondersteunen. roept die kerel opeens, "ij me portefeuille". Had er zo'n klein schoffie die typ z'n achterzak geleegd. Tegen dat wij diene mens in een portaal hadden gelegd en de achtervolging konden inzetten hadden 5 N-Afrikanen die typ al te grazen genomen en gaven ze ons vriendelijk de portefeuille terug. Ik zie het joden nog nie doen, ![]() wel redelijk kinderachtig wat jullie met die quotes doen. ![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 29 mei 2007 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Burgemeester
|
![]() de jihad word beleden door alle moslims.het gaat hem hier wel om de innerlijke jihad.de ramadan b.v..de uiterlijke jihad is een gewapende strijd ter bescherming van de islam.extremistische moslims gebruiken het woord jihad(heilige oorlog)ten onrechte.wanneer men dus zegt dat moslims de jihad beleiden is dat gewoon de waarheid en ook niet racistich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Minister
|
![]() Mijn man zou zonder Jihad geen moslim zijn, zelfs geen goede echtgenoot.
Mijn man 'doet Jihad' wanneer hij bidt, vast, gaat werken voor zijn gezin.... Zie je nu hoe belachelijk 'zonder Jihad straat' eigenlijk wel is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.wodc.nl/onderzoeken/radic...ad_jv_0502.asp
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met sommige verzen die expliciet lijken te handelen over een strijd tegen 'ongelovigen'? Zo wordt in volgend vers op het eerste gezicht toelating gegeven om de ongelovigen te vermoorden: "En wanneer jullie hen die ongelovig zijn [in de strijd] ontmoeten, sla hen dan dood, maar wanneer jullie dan de overhand over hen verkregen hebben boeit hen dan stevig vast, hetzij om hen later als gunst vrij te laten, hetzij om hen los te laten kopen, wanneer de lasten van de oorlog zijn afgelegd. ... (Koran 47:4)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 30 mei 2007 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jihad of Heilige Oorlog... kan een zeer ruim begrip zijn : werken voor uw gezin door de concurrent te elimineren met alle mogelijke middelen. Bidden voor meer en anderen minder ? wat nog allemaal ? Vertel het ons eens... zo weten wij het uit de bron. Misschien krijgen we daardoor een ander inzicht ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bron: http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert9.htm wie meer wil lezen moet maar eens gaan kijken. Daarom moeten uw brave Marokkaanse buren zich aangesproken voelen, omdat Jihad gewoon een onderdeel is van de Islam en je met deze bordjes eigenlijk gewoon wil zeggen 'Zonder Islam straat' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat velen blijkbaar niet willen weten is dat er ook moslims zijn die denken in termen als 'mensen' en 'iedereen', niet in 'gelovigen' 'ongelovigen'. Moslims die geloven dat ze voor iedereen goed moeten doen, zelfs dat iedereen in het paradijs kan raken als ze maar juist handelen. Ik zou zoveel voorbeelden kunnen geven, dingen kunnen vertellen uit mijn ervaring maar dan ga ik weer te persoonlijk. Iets wat in me opkomt... een kennis van mijn man heeft een ongeluk gehad met zijn auto, zware blikschade, mijn man is ervan overtuigd dat dit een straf is van God omdat hij die auto betaalde met onrechtmatig verkregen (gestolen noemt hij het) geld (stempelen en zwartwerken) en heeft hem dat ook gezegd. Voor zover ik weet is het dan volgens mijn man de Belgische staat die bestolen is en dat zijn (gelukkig) nog steeds geen moslims, niet? De Jihad strijders die wij in de media te zien krijgen zijn volgens de 'gewone' moslims zelfs de naam moslim onwaardig. Laatst gewijzigd door Laya : 30 mei 2007 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |