![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laat me dan ook ff weten hoe het komt dat er meer allochtonen in de gevangenissen zitten dan Belgen Laatst gewijzigd door Splintervuyscht : 6 juni 2007 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Schepen
|
![]() die ticket mag je mij altijd geven, dan kan ik eens op vakantie
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Minister
|
![]() Met de trein naar Marokko of wat?
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat zijn al twee redenen.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Minister
|
![]() Uiteraard, stuur een Belg naar Marokko en laat hem niet meer terugkomen.
Handig voor bij je schoonmoeder.
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ook voor mentaal gehandicapten als jij dat er hier een aantal mensen op het forum de moeite neemt om het één en ander aan te kaarten, maar als het dalijk te laat is en de muzelmannen hebben de sharia ingevoerd, hoef je niet bij mij aan te komen met je rooie "ich habe es nicht gewusst". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nou dat is hun probleem als ik naar het buitenland ga, dan moet ik ook de taal van het land kennen en mij aanpassen. Het altijd goedpraten van de allochtonen is een ziekte eigen aan de linkse beweging. Binnen tien jaar zal ik nog moeten vragen of ik uberhaupt nog nederlands mag spreken in Vlaanderen als ze zo verder doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Schepen
|
![]() lijkt mij raar. Maar als hij het voorstelt, dan kan ik het niet weigeren
![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leg mij dat maar eens uit. En kom aub niet aanzetten met rasiesme van de gemiddelde Nederlander of Vlaming want dat flauwekulverhaal kennen we zo onderhand wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Schepen
|
![]() geen probleem. De terugreis zal ik voor mijn rekening nemen.
dank u, waardige landgenoot jullie zouden allemaal een voorbeeld aan hem moeten nemen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Schepen
|
![]() pfff gierigaard
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Man man man, wat'n gezeik, ofwel pas je je aan aan de maatschappij, of de maatschappij spuwt u uit & je beland in de miseré.
Kijk, van mij part gelooft iemand in't Spagettimonster & loopt ie rond in een gewaad met gehaktballen in zijn eigen woning, maar als de staat & kerk gescheiden zijn in België, dan moeten ze nie komen janken dat ze in hun gewaad met gehaktballen niet aan de loketten mogen zitten, net zoals een katholieker er niet met een kruis aan zijn nek van 40CM lengte moet gaan zitten. U niet aanpassen aan de maatschappij is enkel schadelijk voor uwzelf.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |