![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
twee)Waar val ik u aan met mijn religie ? drie) Ik weet niet welke link u gelegd hebt met het feit in het verleden en met de discussie hier ? kunt u hierop concrete antwoorden geven ??
![]() |
![]() |
#382 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het wordt wel een beetje lastig ,na een aantal x citaten heb ik nog geen antwoord gekregen over de inhoud van "normen en waarden" & "Ons" !!!
![]() |
![]() |
#383 | |
|
![]() Citaat:
...en euh, mijn zwaard is mijn tong, kwestie van misverstand uit de weg te ruimen ( wegens te vierkantige redenering op dit forum )...
![]() |
![]() |
#384 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#385 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Splintervuyscht : 6 juni 2007 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
1. Wat al te vaak vergeten wordt is dat jullie Moslims lijden aan een "medisch" probleem, jullie fixatie op het moordboek van Mohammed uit de 7de eeuw valt onder de dwangneuroses te rangschikken, eigenlijk zijn jullie zieken die behandeld dienen te worden. 2.Zie 1, uw religie omvat ook een politiek programma, nl. de vestiging van het wereldkalifaat, dus: IEDEREEN GEK! 3.Dat onze voorouders een beter zicht hadden op jullie en niet bereid waren om welwillend te luisteren naar jullie maar goed doorhadden dat Moslims een gevaar vormen, gematigd of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Stelen van en molesteren van een niet-moslim is volgens jullie haatboekje idd geen zonde, dus moorden en plunderen jullie erop los. Wij Europeanen hebben de Verlichting meegemeekt en geloven niet meer in vendetta's en eremoorden zoals jullie, vandaar dat we meer geneigd zullen zijn om op de politiediensten te vertrouwen ipv jullie ineens de kop in te slaan. da's VOORUITGANG weetjewel, waar jullie schaamteloos misbruik van maken. In feite zou de politie hier moeten optreden zoals de politie in jullie thuislanden, da's de enige taal die jullie begrijpen. Weg met de Moslims! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Waarom past u zich niet aan mijn "normen en waarden". ![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Logische redenering ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Minister
|
![]() Even anders en even probleemgevend als een gemiddelde Marokkaan of Turk.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Partijlid
|
![]() In wat veroorzaken ze dan problemen!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rationaal denkend???? Alle moslims buiten, noem je dat rationaal? Al eens ooit eens je brein gebruikt bij de migrantenkwestie? Het is trouwens 732, Slag bij Poitiers, toen de barbaarse Germanen de hoogontwikkelde Arabieren wegdreven, zodat wij hier leuk de Duistere Middeleeuwen in konden gaan, terwijl de Islamcultuur een hoogtepunt beleefde. En dan Wenen, waar de zwaarbepoederde en pruikendragende Oostenrijkers de Osmanen verdreven. Ik ben een diepgelovig Christen, dus ik moet ook maar mijn geloof afzweren omdat het "aanzet tot geweld" (lees het Oude Testament)? Ik sterf nog liever. Als ik een Islamiet was, zou ik nog liever onthoofd, in stukken gescheurd en gecremeerd worden dan dat ik mijn geloof zou afzweren. Extreemrechts is hier de volksverrader, de Leider naar het Vierde Rijk. Bedankt zeg, de geschiedenis zal DAT wel afleren.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Minister
|
![]() Nergens, de nationaliteit Marokkaan ook niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Schepen
|
![]() U mag zich anders hier ook aanpassen aan mijn normen en waarden. Daar kan ik al genoegen mee nemen
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Minister
|
![]() Even ter verduidelijking: er worden in België meer misdaden gepleegd door Belgen dan door allochtonen. Sommigen hier weten dat blijkbaar niet
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Vreemdeling
|
![]() Daar ik Vlaming ben en in Vlaanderen woon zie ik daar geen reden toe, echter als jij hier van ons land wil blijven genieten pas je dan aan, zo niet kan ik je altijd een treinticket naar huis aanbevelen
Laatst gewijzigd door Splintervuyscht : 6 juni 2007 om 21:16. |
![]() |
![]() |