Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2007, 19:00   #381
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
ja ga aub terug naar jullie woestijnachtige landen van herkomst om nog een vijfhonderd jaar te broeden op de hallucinaties van jullie Grote Profeet, maar val ons, rationeel denkende Europeanen, daar niet mee lastig. Het is tragisch, 2 maal hebben we jullie met de staart tussen de benen terug kunnen jagen naar waar jullie thuishoren, in 735 en 1688, maar nu hebben jullie de voorbije decennia kunnen rekenen op volksverraders onder ons,nl. de politici die jullie naar hier hebben gebracht en jullie nu bepamperen dat het niet mooi is. Laat ons hopen op een mentale revolutie in Europa zodat jullie Moslims door niemand meer gewenst zijn hier.
En ja dat jij hier geboren bent maakt niks uit, je had maar het inzicht moeten hebben om uw bijgeloof af te zweren.
één) Wa is da voor zever ?
twee)Waar val ik u aan met mijn religie ?
drie) Ik weet niet welke link u gelegd hebt met het feit in het verleden en met de discussie hier ?

kunt u hierop concrete antwoorden geven ??
Oud 6 juni 2007, 19:03   #382
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw Bekijk bericht
Neen, die smijt je niet buiten, want limburgers en antwerpenaars hebben dezelfde culturr, taal etc. Buitenlanders en Vlamingen zijn twee verschillende dingen. Moslims bvb moeten wel hun cultuur kunnen houden, maar dan binnenshuis en in de (reeds zovele) moskeeën, op straat moeten ze zich kunnen gedragen als normale "geïntegreerde" mensen. Niet als buitenlanders die geen Nederlands begrijpen en zelfs geen moeite willen doen om zich te integreren!
Duh, en welke taal spreek ik hier dan ,chinees ??

Het wordt wel een beetje lastig ,na een aantal x citaten heb ik nog geen antwoord gekregen over de inhoud van "normen en waarden" & "Ons" !!!
Oud 6 juni 2007, 19:10   #383
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vuyschthaemert Bekijk bericht
Hier geboren zijn en evenwel opgevoed zijn met dezelfde achterlijke woestijncultuur, -normen en -waarden als die van het land van herkomst van de ouders, is dus gewoon per definitie onaangepast en hier niet thuishorend, waarvoor het devies dan ook luidt; aanpassen of opsodeflikkerstralen naar het land van de cultuur van je ouders.
En nee, je hoeft wat mij betreft niet aan te komen wapperen met dat vod waarop staat dat je de Belzieke of Nederlandse nationaliteit hebt en dat je derhalve niet uitgezet kunt worden. En mocht dat evenwel niet mogelijk zijn, dient de eens zo mooie instelling van het Rasphuys van de Republiek der Vereenigde Nederlanden weer in volle glorie hersteld te worden teneinde dat recalcitrante, asociale, ergerlijke, ongewenste en onaangepaste gedrag te corrigeren middels water, brood en hard werk.
Och, ik ben alleen fier van hoe ik ben alleen heb ik geen behoefte aan het ééne of andere preek die mij stelt hoe ik moet zijn of wat ik moet doen, ik ben geboren met een zwaard en daar moet je maar mee gelukkig zijn,.

...en euh, mijn zwaard is mijn tong, kwestie van misverstand uit de weg te ruimen ( wegens te vierkantige redenering op dit forum )...
Oud 6 juni 2007, 19:13   #384
Lincoln

Standaard

Citaat:
Groot gelijk, laat ze maar rondlopen in zwarte vodden, woeste baarden dragen, verkrachtingen en moorden plegen, massaal werkloos blijven en drugs dealen en 5 keer per dag met de kont omhoog Allaaaaaahhh aanroepen, hoe grotesker ze zich gedragen hoe meer kans dat de volkswoede van ons Europeanen zich uiteindelijk tegen hen keert.
Moslims horen niet thuis in Europa.
Ik zie al die woede op den tram, als er een arme vlaming aangevallen wordt door één of andere crimmineel ( of bestolen) dan lopen al zijn (de zogenaamde) broeders en zusters verraderlijk weg... om maar u op de hoogte te houden van uw mede bekrompen mentaliteit en redenering van "uw" eigen volkske eerst !
Oud 6 juni 2007, 19:24   #385
Splintervuyscht
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Ik zie al die woede op den tram, als er een arme vlaming aangevallen wordt door één of andere crimmineel ( of bestolen) dan lopen al zijn (de zogenaamde) broeders en zusters verraderlijk weg... om maar u op de hoogte te houden van uw mede bekrompen mentaliteit en redenering van "uw" eigen volkske eerst !
Wij, de westerse wereld, zijn dan ook uit het "clan" gebeuren ge-evolueerd (heb geen trema op men US qwerty kb staan) naar een maatschappij waar het individu en de kleine gezinssamenleving centraal staat. Waar de arabische cultuur nog altijd werkt met grote groepen van families en waar wat aan het individu gedaan wordt aan de groep gedaan wordt. Qua culturele evolutie staat dit dus gelijk met een Europese middeleeuwse cultuur (families die in versterkte hoeves woonden met neven en nichten tot in het veertiende, bloedvetes, etc.) M.a.w. nog een 6 a 7 honderd jaar culturele evolutie meemaken en dan kunnen we er misschien eens een deftige en rationele conversatie houden.

Laatst gewijzigd door Splintervuyscht : 6 juni 2007 om 19:36.
Splintervuyscht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 19:53   #386
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
één) Wa is da voor zever ?
twee)Waar val ik u aan met mijn religie ?
drie) Ik weet niet welke link u gelegd hebt met het feit in het verleden en met de discussie hier ?

kunt u hierop concrete antwoorden geven ??
Geen probleem.
1. Wat al te vaak vergeten wordt is dat jullie Moslims lijden aan een "medisch" probleem, jullie fixatie op het moordboek van Mohammed uit de 7de eeuw valt onder de dwangneuroses te rangschikken, eigenlijk zijn jullie zieken die behandeld dienen te worden.
2.Zie 1, uw religie omvat ook een politiek programma, nl. de vestiging van het wereldkalifaat, dus: IEDEREEN GEK!
3.Dat onze voorouders een beter zicht hadden op jullie en niet bereid waren om welwillend te luisteren naar jullie maar goed doorhadden dat Moslims een gevaar vormen, gematigd of niet.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 20:08   #387
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie al die woede op den tram, als er een arme vlaming aangevallen wordt door één of andere crimmineel ( of bestolen) !
U bedoelt een moslim-crimineel uiteraard...
Stelen van en molesteren van een niet-moslim is volgens jullie haatboekje idd geen zonde, dus moorden en plunderen jullie erop los. Wij Europeanen hebben de Verlichting meegemeekt en geloven niet meer in vendetta's en eremoorden zoals jullie, vandaar dat we meer geneigd zullen zijn om op de politiediensten te vertrouwen ipv jullie ineens de kop in te slaan. da's VOORUITGANG weetjewel, waar jullie schaamteloos misbruik van maken. In feite zou de politie hier moeten optreden zoals de politie in jullie thuislanden, da's de enige taal die jullie begrijpen.
Weg met de Moslims!
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 20:15   #388
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote Bekijk bericht
Al die klootzakken van Marokkanen weten heel goed waar het over gaat.
Zij hanteren een strategie van voortdurende provocatie om te zien hoe ver ze kunnen gaan. En blijkbaar kunnen ze heel ver gaan. Maar dat zou wel eens in het tegendeel kunnen omslaan. Een volk is maar verdraagzaam, zolang het zelf geen honger lijdt. Ik voorspel een nieuwe holocaust voor de Marokkaanse gemeenschap, spijtig genoeg, omdat ze zich manifest afzetten TEGEN onze samenleving en de mensen in bepaalde buurten terroriseren. Als ze denken dat dat gaat blijven duren, hebben ze het mis.
Laat u maar goed gaan. Dit zal mij niet beletten om mijn eigenheid te bewaren.
Waarom past u zich niet aan mijn "normen en waarden".

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 20:32   #389
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Mooi, smijt iedereen overal buiten. Als er een Limburger in Antwerpen woont, smijt hem buiten! Terug naar Limburg ermee. Dat mijn buren verdomme mijn huis niet binnenkomen! Het is mijn huis, dat de buren maar teruggaan naar hun huis!
Logische redenering jongens
Ja want Limburgers zijn zo in alle opzichten anders en veroorzaken zoveel problemen

Logische redenering
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 20:42   #390
F16_Pilot_B
Partijlid

F16_Pilot_B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw Bekijk bericht
Wat is er nu mis van te vragen aan mensen om in Vlaanderen Vlaams te spreken?? (of een ander streekdialect kan ook nog net )
Ik bedoelde dat ik ze soms moeilijk versta als ze dialect praten maar dat is voor beide kanten zo
F16_Pilot_B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 20:51   #391
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
Ja want Limburgers zijn zo in alle opzichten anders en veroorzaken zoveel problemen

Logische redenering
Even anders en even probleemgevend als een gemiddelde Marokkaan of Turk.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 20:52   #392
F16_Pilot_B
Partijlid

F16_Pilot_B's schermafbeelding

Standaard

In wat veroorzaken ze dan problemen!!!!!
F16_Pilot_B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 21:00   #393
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
ja ga aub terug naar jullie woestijnachtige landen van herkomst om nog een vijfhonderd jaar te broeden op de hallucinaties van jullie Grote Profeet, maar val ons, rationeel denkende Europeanen, daar niet mee lastig. Het is tragisch, 2 maal hebben we jullie met de staart tussen de benen terug kunnen jagen naar waar jullie thuishoren, in 735 en 1688, maar nu hebben jullie de voorbije decennia kunnen rekenen op volksverraders onder ons,nl. de politici die jullie naar hier hebben gebracht en jullie nu bepamperen dat het niet mooi is. Laat ons hopen op een mentale revolutie in Europa zodat jullie Moslims door niemand meer gewenst zijn hier.
En ja dat jij hier geboren bent maakt niks uit, je had maar het inzicht moeten hebben om uw bijgeloof af te zweren.

Rationaal denkend????
Alle moslims buiten, noem je dat rationaal? Al eens ooit eens je brein gebruikt bij de migrantenkwestie?
Het is trouwens 732, Slag bij Poitiers, toen de barbaarse Germanen de hoogontwikkelde Arabieren wegdreven, zodat wij hier leuk de Duistere Middeleeuwen in konden gaan, terwijl de Islamcultuur een hoogtepunt beleefde. En dan Wenen, waar de zwaarbepoederde en pruikendragende Oostenrijkers de Osmanen verdreven.
Ik ben een diepgelovig Christen, dus ik moet ook maar mijn geloof afzweren omdat het "aanzet tot geweld" (lees het Oude Testament)?
Ik sterf nog liever.
Als ik een Islamiet was, zou ik nog liever onthoofd, in stukken gescheurd en gecremeerd worden dan dat ik mijn geloof zou afzweren.

Extreemrechts is hier de volksverrader, de Leider naar het Vierde Rijk.
Bedankt zeg, de geschiedenis zal DAT wel afleren.

Oud 6 juni 2007, 21:01   #394
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F16_Pilot_B Bekijk bericht
In wat veroorzaken ze dan problemen!!!!!
Nergens, de nationaliteit Marokkaan ook niet.

Oud 6 juni 2007, 21:03   #395
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
U bedoelt een moslim-crimineel uiteraard...
Stelen van en molesteren van een niet-moslim is volgens jullie haatboekje idd geen zonde, dus moorden en plunderen jullie erop los. Wij Europeanen hebben de Verlichting meegemeekt en geloven niet meer in vendetta's en eremoorden zoals jullie, vandaar dat we meer geneigd zullen zijn om op de politiediensten te vertrouwen ipv jullie ineens de kop in te slaan. da's VOORUITGANG weetjewel, waar jullie schaamteloos misbruik van maken. In feite zou de politie hier moeten optreden zoals de politie in jullie thuislanden, da's de enige taal die jullie begrijpen.
Weg met de Moslims!
Lees verd. eerst de Koran, je kent er absoluut niks van.

Oud 6 juni 2007, 21:05   #396
Splintervuyscht
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
Laat u maar goed gaan. Dit zal mij niet beletten om mijn eigenheid te bewaren.
Waarom past u zich niet aan mijn "normen en waarden".
Omdak wij niet in uw godvergeten zanderig land komen wonen, daarom
Oud 6 juni 2007, 21:06   #397
Splintervuyscht
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Even anders en even probleemgevend als een gemiddelde Marokkaan of Turk.
Misschien beter terug gaan naar de jaren 60, hippies waren dan nog geliefd, nu zijn jullie gewoon wereldvreemd
Oud 6 juni 2007, 21:11   #398
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Splintervuyscht Bekijk bericht
Omdak wij niet in uw godvergeten zanderig land komen wonen, daarom
U mag zich anders hier ook aanpassen aan mijn normen en waarden. Daar kan ik al genoegen mee nemen

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 21:14   #399
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Even ter verduidelijking: er worden in België meer misdaden gepleegd door Belgen dan door allochtonen. Sommigen hier weten dat blijkbaar niet

Oud 6 juni 2007, 21:15   #400
Splintervuyscht
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
U mag zich anders hier ook aanpassen aan mijn normen en waarden. Daar kan ik al genoegen mee nemen
Daar ik Vlaming ben en in Vlaanderen woon zie ik daar geen reden toe, echter als jij hier van ons land wil blijven genieten pas je dan aan, zo niet kan ik je altijd een treinticket naar huis aanbevelen

Laatst gewijzigd door Splintervuyscht : 6 juni 2007 om 21:16.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be