![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik al eerder op geantwoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
Stel, zou je je eigen dochter ook verkrachten onder de loop van het geweer, op voorwaarde dat ze jullie leven sparen? (Alé, t'is maar een vraag hé. En t'is heus niet met de haren gegrepen. Ik heb eens wat documenten ingelezen van wat er zoal allemaal gebeurde in de bevolkt met servische burgers en gerunned door Albanesische troepen. En vermits het toch voornamelijk van die Oost-Blok gangs zijn die zulke gevaarlijke overvallen plegen...) Ik zou eerder liever de kogel krijgen, dan een leven te moeten slijten in schaamte... Noem het maar een ere-moord als je wil ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 5 juli 2007 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister
|
![]() Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar stel je nu eens in de plaats van een inbreker: je weet dat als je inbreekt, de eigenaar op je mag schieten, dus je neemt voor de zekerheid een wapen mee. (er zullen er zeker enkelen dat doen)
Je bent in een huis en hoort iemand naar beneden komen, neem je het risico of schiet je?
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 5 juli 2007 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteraard dat een verkrachting de zaken wel zou veranderen. Maar vooralsnog worden we in dit land nauwelijks geconfronteerd met verkrachtende inbrekers van gelijk welke makelei.
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 5 juli 2007 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als de arme duts van een "ik pik een tv en wat contanten"-dief het niet meer durft dan ligt er wel geld genoeg te rapen voor de maffia met dienaars die meteen ook zoeken naar je floppy of diskette of je flash card met je online banking key en je tokens om in te loggen op je online spaar account. Die opdracht hebben ze en gezien de inwoner op je mag schieten zonder boe of ba kan je zeker zijn dat je niet de trap afkomt zonder dat op jou wordt geschoten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 juli 2007 om 21:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorbeeldje... toen ik nog jonger was en nog thuis woonde en zo... toen werd er bij ons ingebroken. Die gasten hebben wat cash uit de schuif gehaald en wat credit cards die werden geblokeerd voor ze die konden verzilveren. Als de wet zegt dat ik een indringer mag neerschieten van zodra ie in mijn huis zit, dan heb je inbrekers die gewapend zijn. Ik mag misschien niet gemerkt hebben dat ze in het huis zaten maar als ik even naar het toilet ga mag ik misschien een dreiging voor hen zijn.
Zulke wetten zijn slecht. Maar wetten die het voordeel als verzachtende omstandigheid leggen bij de eigenaar van het huis lijken me wel goed. Een license to kill is altijd een slecht idee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo'n gaat gewoon zorgen voor veel meer onschuldige slachtoffers.
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
De aangeleerde reflexen voorzien behalve in een eerste schijn- of tegenbeweging, indien succesvol, in een machine-achtige volg-reeks van 2 tot 6 bewegingen (stoot/slag/klem/worp ... ), stuk voor stuk gericht op zware schade en pijn en waarvan de laatste zeer dodelijk kan zijn.
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Dubbel
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 6 juli 2007 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb zo het gevoel dat je van onderwerp veranderd omdat je niet weet wat je moet antwoorden (kan me vergissen).
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 6 juli 2007 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Is zelfs teruglezen van je eigen tamelijk nieuwe postings nog te moeilijk voor je?
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klopt...als je een samenleving hebt waar burgers geen wapens in huis mogen hebben en met een schamel politie apparaat zoals belgique dan hebben de inbrekers vrijspel en niets zal hun nog tegenhouden. En of je nu gevechtssporten kan of niet...tegen een vuurwapen kan je niets beginnen. Ben blij voor de mensen in Missouri dat zijn indringers van hun erf mogen knallen. |
|
![]() |
![]() |