![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Savatage : 13 juli 2007 om 19:30. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder weekend staan de gazetten vol van dronken sjoffeurs die hun auto in de gracht of tegen een paal ploften; en erger: tegen een andere auto met onschuldige inzittenden. Loop maar eens wat te zat rond op straat: de polies steekt u in den bak. Af en toe lees je wel eens een reportage over de AA. Of over delirium tremens. Ken je dat liedje nog: beeëeestjes (bis) ... Vechtpartijen tussen dronkelappen, sommigen worden agressief als ze gedronken hebben; Intrafamiliaal geweld met alkoholmisbruik. OCMW's die budgetbegeleiding doen voor alkoholverslaafden die alles kwijtgespeeld zijn .. Ik herhaal mijn punt: we hebben al zoveel miserie met de gedoogde drugs, de preventie in verband met die gedoogde drugs haalt amper iets uit en de repressie ertegen is erg duur (bob-kampagnes, vodka-kontroles ... ) om nog niet te spreken van de kuratieve kosten (psichiatrische instellingen voor ontwenning ...), dat we bijkomende miserie met andere drugs kunnen missen als de pest.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Wel ik heb gisteren een portie verse Filipijnse paddo's gegeten, kostte me 15 € en jandorie wat een gevoel.
Het duurde zo lang, me rot gelachen, volf zelfvertrouwen kortom dit zijn unieke belevenissen en dit mag zeker nooit verboden worden want dan dient iedereen te kweken en kunnen mensen giftige paddestoelen beginnen plukken. De schrik bij de dame achter de smartshop zat er goed in, wat terecht is. Een paddo verbod zorgt altijd voor meer toename van LSD omdat het spotgoedkoop is. In Engeland was er ooit een tijd Smartshops waar je paddestoelen kon bestellen. Je kan ze hier in België en vele andere Europese landen thuis laten leveren via de post. Kijk eens op www.azarius.nl Die paddestoelen zijn niet verslavend en niet ongezond. Je kan de natuur niet illegaal maken, je kan niet iets verbieden dat in mensen hun achtertuin groeit. Ik heb zodanig hard genoten (onbeschrijfbaar lekker) dat ik al uitkijk naar de volgende keer. Dat gevoel onder paddo's is één van de mooiste die er zijn op deze aardbol (buiten misshien verliefdheid of sex), je moet het hebben beleefd om het te weten. Ik denk nog altijd terug aan gisteren, tranen van geluk hadden we en het leek of ik herboren was. Ik denk nog vaak terug aan hoe het was onder die paddotrip, net alsof je de vrouw van je leven tegenkwam zo vaak denk ik er aan terug want het was een uitzonderlijke bovennatuurlijke paddo ervaring. Ik hoop in de toekomst meer over het leven te leren zoals psychonauten doen. Ik heb beseft dat we pas kunnen zien wat onze menselijke ogen toelaten om te zien, het blauw dat wij zien is niet het echte soort blauw. Nu begrijp ik waarom mensen zeggen dat de realiteit een illusie is. De perceptie is voor iedereen anders. Volgende maand doe ik het zeker weer, wil er zeker voldoende tijd tussen laten. Men zegt dat voor optimaal effect men 4 �* 10 keer max per jaar mag doen. Eindelijk maken wij Europeanen kennis met een legale, niet-verslavende, natuurlijke drug. Gedaan dus met chemische verslavende ongezonde hard drugs. Paddo's zijn eeuwenoud (zou al gebruikt zijn duizend jaren voor christus) en volledig natuurlijk. Niets dan voordelen, zeker voor mensen die niet aan drugs doen omwille van gezondheidsredenen of verslavingsredenen. Voor 15 € trip je 6 uur zonder ontwenningsverschijnselen of 'afkick' de dag nadien. Voor effect te voelen kan je het pas 1 keer om de zoveel weken doen, wat anders dan tabak of wiet dus. Je kan ook LSA kopen in smartshops wat een natuurlijke variant is op LSD of een cactus (peyote of san pedro) die 35 € kost en je doet trippen tot 18 uur lang. Een psychonaut is iemand die ‘tript’ ofwel op ontdekkingsreis gaat in het universum van de geest; een mentale reiziger. Hij verkent zijn geest door middel van of met behulp van psycho-actieve stoffen. Het gevaarlijkste gebruik van drugs blijft het politieke (misbruik) geef je over aan de paddenstoel |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wat een onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() paddo's zijn helemaal niet zo ongevaarlijk als je hier doet uitschijnen. het doet je hallucineren en daar zijn heel wat gevaren aan verbonden. de gevolgen van een bad trip zijn soms dramatisch.
het grote probleem met paddo's en eigenlijk alle verboden drugs, is dat ze taboe zijn. daardoor zijn de gevaren vaak niet gekend. je leert de drugs via via kennen en meestal krijg je vooral de voordelen te horen, en niet de gevaren. bij het gebruik van drugs is het belangrijk dat je weet wat je doet, hoe je moet gebruiken, hoeveel je moet gebruiken, en vooral weten wat je gebruikt. als dat niet zo is, kan er veel fout lopen. eenvoudig is dit niet. je kan er niet naast dat rugs verslavend zijn (zelfs degene die niet fysiek verslavend zouden zijn) en ze mensenlevens kunnen verpesten. je kan er echter ook niet naast dat drugs soms erg fijn zijn, ze je leven kunnen verijken en er wel degelijk mensen zijn die gecontroleerd drugs kunnen gebruiken. voor hen is een totaalverbod onrechtvaardig. maar zowel een verbod als een legalisering hebben gevaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Korter? 'Vele andere mensen delen mijn mening is geen argument'. Citaat:
Weed zorgt dan weer voor psychose's (naar het schijnt) later (als je er aanleg voor heeft). En zo heeft 'elke' drug wel 'zijn' gevolgen die compleet op eigen rekening zijn. Citaat:
Je gaat ook geen roker uit het raam zien springen.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...BottomArtikels http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...BottomArtikels http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...der_trein.html Algemener: http://www.drugwarfacts.org/alcohol.htm Citaat:
http://www.zorg-en-gezondheid.be/default.aspx?id=8846 Citaat:
Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 14 juli 2007 om 18:01. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en tegen het volgende hebde ook geen verweer: nogal sjanse dat het volgende niet diskriminerend is: het zijn dezelfde psichiaters in dezelfde instellingen die de slachtoffers van zowel alkohol als drugs behandelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijkt me eerder een argument om de legislatieve discriminatie ongedaan te maken, niet?
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de effektieve uitvoering om die wettelijke diskriminatie ooit op te heffen: dat is zo weinig realistisch dat ge er eigenlijk alleen maar van kunt dromen als ge giftige paddestoelen geproefd hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Fransman slacht hond tijdens paddotrip
Uitgegeven: 14 juli 2007 18:46 AMSTERDAM - Een 28-jarige Fransman heeft vrijdagavond in Amsterdam onder invloed van paddo's en wiet zijn hond vermoord. Het beest moest met een schaar en mes worden bewerkt om zijn geest vrij te maken, zo verklaarde de man tegen de politie. Agenten troffen de verwarde man naakt en onder het bloed aan in zijn busje aan de Herengracht. In de auto lagen de geslachte hond en een bebloedde schaar en mes. De binnenzijde van het voertuig was bedekt met bloedspetters en vegen. Paddo's De man verklaarde dat hij paddo's en wiet had gebruikt. bron: nu.nl Hier eentje vers van de pers, merk op dat het altijd buitenlanders zijn. Het zou verstandiger zijn een blad bij te voegen met uitleg in verschillende talen want zij verzieken de boel voor de 95% mensen die er nooit last van ondervinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Mensen willen alleen slechte dingen over drugs publiceren. Maar ik denk dat DAT zelfs nimeer helpt op den duur. Altijd dat gemanipuleer enzo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Er is een reden waarom het steeds aangeraden is om, tijdens een paddo-trip, een nuchtere persoon in de buurt te hebben die tijdig kan bijsturen waneer nodig.
Dit gezegd en geschreven, ik heb wel al zeer intense en uitvoerige gesprekken gehad met mijn hond tijdens zo'n trips. Zo intelligent dat dat beest was ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het overigens erg ver gaan als een mens-achtige die moedwillig van plan is gevaarlijke ellende voor zichzelf en anderen te starten, daarbij nog aanspraak denkt te mogen maken op bescherming ...
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
In al die keren dat we in groep paddo's namen, is die nuchtere persoon nooit tussen moeten komen. Nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drughandelaars zijn vrijheidsstrijders.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tien en tienduizenden, man.
![]() |
![]() |