![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
1.Bent U voor of tegen Staatshervorming? 2.Wat houdt de Staatshervorming in? 3.Welk zijn er de consequenties van? Die antwoorden zouden iets worden voor een Nieuwjaarsavondprogramma ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 december 2007 om 22:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leuk he, veralgemenen?
Laatst gewijzigd door Burkide : 11 december 2007 om 00:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niet. Net zo min dat ze kabaal maken over foto's waarop koning Boudewijn en toenmalige regeringsleden op de foto stonden met Moubouto die in de top tien staat van 's werelds grootste dictators. Tindemans noemde Moubouto zelfs zijn persoonlijke vriend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien vergis ik mij, maar Hr Leterme taxeer ik als een Zeldzame Eerlijke die niet onbereid is zijn bepaald niet benedengemiddelde capaciteiten in te zetten voor een/het Goed(e) Doel. Krijgt hij daarbij onvoldoende steun/bijval dan verwacht ik dat zijn belangstelling wegvalt en hij zal zich ander vertier zoeken èn vinden in snel(ler)-productieve bezigheden, hetzij binnen of buiten Vlaanderen/België en mogelijk in Particulier Bedrijf, wellicht op Handel gericht.
Natuurlijk kan het voor zekere belangengroepen interessant zijn om hem van het politieke toneel te zien verdwijnen; contrast-angst is een gekend syndroom dat veelal leidt tot afstoting of verspilling van Talent.
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 11 december 2007 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Europees Commissaris
|
![]() Net als Patrice Lumumba kijkt Leterme eerst naar wat het beste is voor zijn volk én blijkt hij niet te koop. Voorlopig toch niet. Daarom probeert het koloniaal regime via een niet-aflatende strontcampagne (de Marseillaise-val dateert al van 21 juli hé) zijn reputatie kapot te krijgen. Net zoals Lumumba destijds zal het regime deze ongehoorzame évolué uiteindelijk aan zijn vijanden uitleveren om hem (politiek) te laten vermoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Begrijp ik U goed: a) De heer Leterme moet premier worden, anders dreigt hij zijn niet benedengemiddelde talenten te verkwanselen, bijvoorbeeld in zakenwereld. b) Diegenen die de heer Leterme liefst zouden zien verdwijnen leiden aan contrast-angst. c) De heer Leterme is bereid zijn bovengemiddelde vaardigheden in te zetten voor een goed doel. We hebben het toch over dezelfde Yves Leterme hoop ik, aka. monsieur huit cent mille collines .. sorry .. vôtes. in bange tegenstelling, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 11 december 2007 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het ligt er natuurlijk wel aan hoe lang men koppig blijft en of men compromissen WIL sluiten. Hij kan misschien wel koppig blijven tegen een gelijkwaardige tegenstander, maar op internationaal vlak zegt dat niets. Als hij dan bepaalde uitspraken gaat doen kan hij wel eens de deksel op de neus krijgen... en wij erbij.
![]() |