![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() aantal ondertekenaars - nombre de signataires:[size=6] 24826[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Schepen
|
![]() Al 25158 mensen die het nodig vinden dat er nog wat meer gediscrimineerd wordt in onze maatschappij.
Misschien dat iemand van de ondertekenaars mij kan uitleggen waarom ik verplicht wordt om te gaan stemmen, terwijl andere het recht hebben om te gaan stemmen. Bovendien krijg ik in het buitenland niet dezelfde rechten ... Liefst een klaar en duidelijk antwoordt, geen gezever of rond-de-pot gedraai want daar heeft niemand een boodschap aan. Duidelijke vraag aan de ja-stemmers: waarom een plicht voor ons en een recht (of geen plicht) voor hen ?
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat mij betreft mogen we migrantenstemplicht invoeren, dat zeg ik trouwens al van in het prille begin van deze discussie! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Schepen
|
![]() Ik heb ook zo mijn twijfels of 'The Chill Effect' wel degelijk jouw naam is, maar kom.
Persoonlijk heb ik alvast geen enkel probleem met migrantenstemplicht, om de eenvoudige reden dat iedereen dan weer gelijk is voor de wet. En ja, ik denk dat er velen tegen het 'recht' zijn maar voor een 'plicht'. De vraag blijft dus open, misschien even herformuleren voor de duidelijkheid : waarom mag iemand uit een gemeenschap zelf kiezen of hij/zij gaat stemmen, terwijl iemand anders uit dezelfde gemeenschap die keuze niet heeft ? (OK, in theorie heb je altijd de keuze, maar de ene zijn keuze is vrij, de andere zijn keuze kan gesanctioneerd worden)
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn het eens jongen! Stemplicht dat geldt voor iedereen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het woord PLICHT horen die gasten niet graag
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze zijn gewoon van rechten te hebben
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() postjes
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geraak
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 dag?
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hoe je op twee minuten tijd een topic volledig naar de kloten stuurt.
![]() |
![]() |
![]() |