![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4741 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De haarkleur van zowel Adam en Eva was wellicht bruin. Ze hadden ook wellicht beide bruine ogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4742 | ||
Banneling
|
![]() Dank Driewerf,
ik wil er zelf nog iets aan toevoegen Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4743 |
Banneling
|
![]() Waren ze blank ? Zwart ? Aziatisch ? Zuid-Amerikaans ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4744 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() adam en eva als neger en negerin. pourquoi pas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4745 |
Europees Commissaris
|
![]() Of Pygmees.
![]()
![]() |
#4746 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4747 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4748 |
Europees Commissaris
|
![]() Je moet wel een hele lange en dunne duim hebben.
![]() |
#4749 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4750 | |
|
![]() Citaat:
In het eerste geval: naam + publicatie waarin hij of zij dat kenbaar maakt. In het tweede geval: niet relevant. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 7 juni 2008 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4751 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als professor lulletje zegt 'het zit zus en zo, dan neem jij dat dus gewoon stompzinnig aan! Zeker veel vetrouwen in autoriteiten ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 juni 2008 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4752 | ||
|
![]() Citaat:
Blijven dan nog over: 1.a) En waarom was die bloedgroep "onvervuild"? 1.b) En waarom zijn de andere bloedgroepen minder 'onvervuild'? 1.c) Hoe zijn de andere bloedgroepen ontstaan? Citaat:
2.a) Waarom was die haarkleur 'onvervuild'? 2.b) Waarom zijn de andere haarkleuren wel 'vervuild'?
![]() |
![]() |
#4753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die rib ,mijn beste bevat dus alle DNA gegevens van adam ,inclusief dezelfde bloedgroep... Sterker nog mijn beste, volgens de kloontechnologie kan eva immers niet meer dan een kloon van adam zijn zij het dan de vrouwelijke versie, én met volkomen dezelfde DNA streng en bloedgroep... Daar gaat Uw creatonistisch ideetje weeral voor de zoveelste keer.... Laatst gewijzigd door Svennies : 7 juni 2008 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4754 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U legt God onnodig beperkingen op lijkt me. God kan best de bloedgroep hebben veranderd. Dat is geen probleem voor hem. De andere mogelijkheid is natuurlijk dat Adam en Eva dezelfde bloedgroep hadden en dat de andere een afwijking zijn van die ene originele bloedgroep. Dit is trouwens het geval bij het haar en de ogen. En ik hoef niet aan te tonen dat mijn verklaring absoluut juist is, maar enkel dat het mogelijk is. De evolutionisten doen ook niet meer dan dat en hun verklaringen zijn vaak een stuk onnozeler. Ik moet weer denken aan dat artikel van de T-rex die "geëvolueerd" is volgens de evolutieleer in een kip ... . Als u dat verhaaltje gelooft dan lijkt het mijne toch echt wel een stuk geloofwaardiger. Trouwens een vraagje ivm het bloed volgens de evolutieleer is het toch zo dat alle "levende organismen" een gemeenschappelijke voorouder hebben ? Hoe verklaren jullie het ontstaan van ons bloed en de verschillende bloedgroepen ? Want planten, bacterieën, virussen, insekten en dergelijke hebben geen bloed of een ander soort bloed dan wat zoogdieren enzo hebben. Dat lijkt me opnieuw een veel groter probleem dan of Adam en Eva nu A en B hadden of wat anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4755 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zal aan u even wat vragen stellen dan .. Kan u me even vertellen waar, wanneer en hoe de eerste mens is ontstaan volgens de evolutieleer ? Kan u me dat aantonen via genealogie hoe dat gegaan is en hoe alle mensen van vandaag in relatie staan tot die eerste mens ? En Kan u dan ook even uitleggen hoe de bloedgroepen volgens uw theorie zijn ontstaan ? En ook hoe de eerste menselijke bloedgroep is ontstaan ? Immers we willen bewijzen en zekerheden he ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4756 | ||
|
![]() Citaat:
Luc 154 beweerde hier dat... Citaat:
Een tegenvraag stellen lijkt misschien leep, het is niet meer dan een schijnbeweging. Wat jij moet doen is het creationisme bewijzen. (moeten, hier in de betekenis van logische noodzaak, niet als dwang) En dus bovenstaande vragen beantwoorden. Luc154 poneerde de volmaaktheid van Adams genen, en de latere vervuiling ervan. Aan hem( of aan jou, als je er zin in hebt) om dat te bewijzen.
![]() |
![]() |
#4757 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4758 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4759 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan heeft Uw god een stukje zitten knoeien in de marge om een tweede bloedgroep te geven aan één iemand die volledig afstamt van één ander persoon..Heeft U er een idee van van vreemd bloed in een lichaam voor schade kan aanrichten mijn beste...Ik dacht het niet aangezien de patient het alvast niet meer zal kunnen navertellen... Citaat:
Weer wat rommelen in de marge...of het creatonistische geloofsvisie gebruiken zoals een rekker tot achter de hoek als het ware... Stel dat U bloedgroep A en B hebt bij het begin, waar komen de varianten AB positief en resus negatief vandaan net als bloedgroep o positief én negatief overigens de énige bloedgroepen die compatibel zijn met de andere.. Citaat:
En U draait de stelling wat de kip betreft om in een absurde poging om Uw gelijk te kunnen halen... Niemand heeft ooit gezegd dat de T-rex is geëvolueerd in een kip aangezien die T-rex is uitgestorven .. Maar wel dat diezelfde kip een verre nazaat is wat de T-rex betreft... Een hele wereld van verschil mijn beste... Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 7 juni 2008 om 23:36. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4760 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zoek ik hun publicaties wel op, ik heb toch toegang tot die databases.... |
|
![]() |