![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat recht is er nooit geweest. Lees die wet er nog maar eens op na als je me niet gelooft... De abortuswet voorziet in noodsituaties een uitzondering op de strafwet. Van een "recht op abortus" is er geen sprake en is er nooit sprake geweest.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn houding tav homo's en lesbiennes is ronduit sectair. Lesgeven is imo wel iets meer dan cursussen geschiedenis en aardrijkskunde. Ik blijf er dus bij dat ik huiver bij de gedachte dat aan iemand met zo'n wereldvreemde en verstarde kijk op het dagelijkse leven, kinderen worden toevertrouwd.
![]() |
#424 |
Banneling
|
![]() Het doet me denken aan het feit dat vroeger (nog niet eens zo lang geleden overigens) bij de katholieken, de uit het echt gescheiden mensen werden geostraciseerd, gebrandmerkt, gebroodroofd. Ook de kinderen groeiden op met dit vooroordeel: gescheiden mensen waren slechte mensen.
Laatst gewijzigd door system : 31 juli 2008 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Minister
|
![]() Zoals gewoonlijk speelt extreem-links weer alleen op de man, en dan nog op een manier die totaal niets te maken heeft de discussie. Zielig zwaktebod van personen die geen argumenten hebben.
![]() |
![]() |
#426 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#427 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=816
![]() |
![]() |
#428 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In de achtergrond hoor ik al het ritselen van luciferdoosjes en benzinevaten die de schuimbekkende linksen weer boven halen ...
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 31 juli 2008 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar men mag zeker (moet?),wanneer men een les geeft over homofilie bijvoorbeeld, de opvatting geven van de mensen die homofilie verdedigen en deze die de homofilie afkeuren. En dan kan men hierover een discussie aangaan. En de docent in kwestie zou deze meningen zakelijk uiteen moeten zetten. En pas als de leerlingen zouden vragen: 'en mijnheer, (mevrouw), wat denkt u hierover?' dan pas moet de leerkracht ook de mogelijkheid hebben zijn eigen mening te zeggen. Maar als hij reeds zijn eigen mening uitbazuint, zonder dat de leerlingen het hem vragen, dan zit het fout. Laatst gewijzigd door system : 31 juli 2008 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Informeer je dan maar eens wat beter. De wet zegt dat abortus niet strafbaar is wanneer de vrouw aangeeft dat ze zich in een 'noodsituatie' bevindt. De drie meest aangehaalde 'noodsituaties' zijn (1) momenteel geen kinderwens; (2) de vrouw voelt zich te jong en (3) het gezin is 'voltooid' (het gewenste kindertal werd bereikt.) De facto is er dus wel degelijk sprake van een 'recht op abortus' en dat als sinds 1990.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet katholiek omdat ik niet in God geloof. Eenvoudig.
Soms laat ik me wel verleiden tot café-katholicisme.
![]() |
![]() |
#437 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat gaat JvdB doen als een van zijn leerlingen naar hem toe komt met een hulpvraag omdat hij denkt dat hij verliefd is op een klasgenoot? Begripvol luisteren, correct behandelen en de informatie die voorhanden is geven of minstens doorverwijzen naar het Jongeren Advies Centrum waar ze tenminste wel begripvol kunnen luisteren en de juiste informatie kunnen geven. Of gaat hij die jongen zo depressief maken door allerlei vooroordelen op hem los te laten, waardoor de jongen zo'n slecht zelfbeeld krijgt dat hij op de rand van zelfmoord komt te staan? Een vriend van mij is nog gebuisd geweest omwille van zijn homo-zijn door een homofobe leerkracht Nederlands. Hij moest een verhandeling schrijven, en toevallig kwam het thema daar in aan bod en de leerkracht heeft hem doorvoor 0 gegeven omdat dat "toch geen onderwerp was om over te schrijven", terwijl er nauwelijks spellings- of grammaticafouten in stonden.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |