![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6581 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6582 |
Burger
|
![]() Panorama gaat The Third Tower uitzenden. Benieuwd of dit ooit beruchte kritisch-journalistieke magazine zélf het aantoonbaar gefoefel van de BBC zal duiden, dan wel die nobele taak aan de nieuwe media zal overlaten...
![]() http://www.terzijde.eu/2008-09-22-th...dag-op-canvas/ Laatst gewijzigd door terzijde : 22 september 2008 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6583 | |
Burgemeester
|
![]() Nog steeds geen reactie hierop.
Parcifal, anyone ... ? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() donations please
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6585 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waaruit bestaan die vloerspanten mijn beste...... En onder welke invloed denkt U dat de thermal expainsion van de vloeren gebeurde mijn beste...... En denkt U ook niet dat diezelfde vloerspanten net zo goed bij het stalen geraamte van het gebouw horen aangezien zij nét zo goed uit staal bestaan als de grote kolommen,is er dus staal aan het vuur blootgesteld mijn beste,en heeft datzelfde staal het begeven volgens NIST........En dat mag U nu keren en draaien zoals U wil...... Citaat:
Over de ziekte die de non-believers hebben zullen we maar zwijgen zeker.... ![]() Enkele weken geleden maakte U zich ook vrolijk over een andere post van mij,zogezegd ook verzonnen,tot de link bewees dat er hélemaal niets verzonnen was.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
één enkel voorbeeld zou zelfs volstaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig idee mijn beste waarom men asbest in torengebouwen verwerkt.... Hebt U nu ook enig idee welke stof in WTC7 op het beroemde raamloze vijfde verdiep is verwerkt om een eventuele brand te kunnen tegengaan,aangezien sprinklerinstallaties in ruimtes waarin opslagtanks zijn gelegerd verboden is.... Nog eens diep nadenken........ En bedenk er maar bij dat asbest een véél hogere vuurweerstand heeft dan staal....En denk nu nog maar eens goed na..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat moet toch erg zeer doen... want zonder zulke truukjes hebben jullie blijkbaar al helemaal niets meer om op verder te 'bouwen' en om toch nog even van weerwoord te zijn ... uiteraard was toren 7 structureel beschadigd .... als je dat wilt betwisten ga je weer meer klemrijden ( dat heeft het verleden al bewezen in deze of een ander topic ) en op wat slaat dit : "Aangezien deze andere WTC gebouwen die het kortstbijzijnde waren het hebben overleefd op dat moment,mag ik de vergelijking wél doortrekken Qua brand tussen WTC 7 en de tower in madrid..." is dat een neuw wetenschappelijk inzicht ofzo ? wat hebben andere gebouwen in godsnaam vandoen met toren 7 of de mogelijke vraag of je de situatie van toren 7 zou kunnen gaan vergelijken met ... bv Madrid en wat is de relevantie hiervan : "één vraag,waar brandde het hardst,in NY, of in madrid" als nist de instorting legt bij het uitzetten van de vloerdelen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit:LEES mijn post eens door die vlak boven die van U staat.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 23 september 2008 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wacht es effe... dus uitgerekend jij die zowat alle mogelijke esotorische rotzooi verkiest boven 'materiële' wetenschap kwam hier op de proppen met zulk een dingetje waarin dus zwart op wit stond dat het te sterk gebouwd was en de gebeurtenis had moet kunnen trotseren ... 'k zal maar niet vragen of het wat onderbouwd was vreemd toch dat je diezelfde moeite nooit hebt getroost voor dat nist-verslag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6592 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat die andere gebouden dan meer en grotere beschadigingen hadden moeten oplopen ? ... dat is al niet gezegd of dat dat zeker is maar stel dat het zo was dan zit ge natuurlijk nog met het probleem dat het niet om perfect dezelfde soort gebouwen ging en er bij mijn weten geen brand was dus weer zever in pakskes Citaat:
Citaat:
omdat staal na blootstelling aan vuur zijn sterkte verliest ( da's nogal evident ) mag je plots gebouw A en B gaan vergelijken je hoort hier toch nogal eens wat zenne Laatst gewijzigd door praha : 23 september 2008 om 01:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik zei je dat ik hier al langere tijd rondliep... in den beginnen las ik zowat alles van a to z ... nu kom hier sporadisch nog maar eens binnen lopen maar vertel me eens... wat zou ik dan aldus jou selectief niet gelezen mogen hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien moet ik maar eens aan Parcival bevragen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dacht jij dat het staal van die tower in madrid minder aan die vuurzee is blootgesteld dan het stalen frame van WTC7..... Droom maar verder mijn beste..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is hét goede adres mijn beste, blijkbaar houdt Parcifal er qua de vloerstructuur er andere normen op na dan wij doen....
![]() Het ene staal is het andere niet volgens hem...tja U doet maar,mij zal het worst wezen wat U denkt.... De asbestconcentraties die ginds na de instortingen gemeten zijn verraden al méér dan genoeg op zich.... En net dat is de beste brandbeveiliging in een blinde verdieping waar géén sprinklersystemen mogen aanwezig zijn..... Zij vertragen een eventuele brand enorm,en nét dat is waar het NIST_rapport géén enkele rekening mee houdt.... Integendeel, nu hebben zij een excuus en verblinden zij de meerderheid daarmee ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6597 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb geen zin om een hele waslijst te debunken wanneer het scepticisme bij de 'vragende partij' zoek is en bijgevolg elk simpel excuus als een ontkrachting wordt aanzien. Pure tijdverspilling. Maar bon, gij wou een voorbeeld.. verdampt staal. Ik wacht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Svennies schrijft hierboven dat HET STAAL ZIJN STERKTE VERLOOR. Met sterkte bedoelt hij, normaal gezien : druksterkte, treksterkte, stijfheid van het metaal. Dat zijn namelijk de factoren die de belastbaarheid van een stalen profiel bepalen. Nu, geen van die factoren heeft het laten afweten. De thermische expansie van de stalen onderdelen van de vloerspanten, zorgde voor VERVORMING van de vloerspanten en het loskomen van de connecties van de vloerspanten met een verlies aan structurele integriteit tot gevolg. Svennies bewering van hierboven is dus absoluut incorrect, dat wordt duidelijk als je gewoon geluisterd hebt naar de presentatie van Shyam Sunder van NIST in augustus. Maar luisteren is blijkbaar ook al erg lastig voor sommigen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten we aannemen omdat één vloer het begeeft een héél gebouw binnen de tien seconden instort.... Wéét U wel dat iedere vloer is opgehangen aan het stalen frame zélf..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6600 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door terzijde : 23 september 2008 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |