![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6561 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lees vast ook eens de kritiek op hun laatste rapport: http://www.911blogger.com/node/17704 http://www.911blogger.com/node/17554 http://www.911blogger.com/node/17685 http://www.911blogger.com/node/17794 http://www.911blogger.com/node/17781 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6562 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
beiden zijn dus niet te vergelijken... hoe je dat draait of keert onafhankelijk de vraag of wat er in het nist-rapport staat klopt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk hiervoor het grondplan maar in de link die Akufen heeft gegeven... Deze met name... http://www.911blogger.com/node/17554 Verklaar hier het verschil maar eens,onze forumtrol wil het niet verklaren,dus mag U nu ,en verklaar dan maar eens de revelantie van een brand die een heel torengebouw verteerd maar dit desondanks de uitslaande brand nog sterk genoeg om te blijven rechtstaan tegenover een torengebouw met een beperkte brand dat later perfect op zijn voetprint ineenstort..... Laatst gewijzigd door Svennies : 22 september 2008 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6565 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je dat stukje van me nog eens zou nalezen maak ik geen enkel gewag of het nist-rapport al of niet deugt noch laat ik me uit over andere vermeende vreemde gebeurtenissen ( ik loop hier ook al een héél tijdje rond ... en heb zowat grofweg alle zaken gelezen ... veel concreets is er nooit uitgekomen en 90% van al die vermeende indirecte bewijslast is gedebunked ) Citaat:
ik wees je enkel op het feit dat beide niet te vergelijken zijn... vanwege de fractuur ( of was die er in Madrid ook ) en dan spreek ik nog niet eens dat ze 9 op 10 ook niet te vergelijken zullen zijn wegens opbouw en structuur ( of zijn die wonderbovenwonder precies hetzelfde ? ) als je je laaft aan zulke vergelijkingen teneinde wat te willen bewijzen dan moet ge zien dat ge appelen met applen vergelijkt Laatst gewijzigd door praha : 22 september 2008 om 00:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6566 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat hoor ik hier dikwijls, maar het debunken zelf blijft meestal achterwege. Veel lucht zit er in dat 'argument' en weinig inhoud. Kan je zo eens een voorbeeld geven van wat er debunked is, met zo'n percentage kan dat niet echt een probleem zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu mag je,je eens nader verklaren...
Welke fractuur,diegene die WTC3 ,WTC4 WTC5 én WTC6 deed blijven rechtstaan ,doch WTC7 die het verst gelegen was van de torens deed instorten... Aangezien deze andere WTC gebouwen die het kortstbijzijnde waren het hebben overleefd op dat moment,mag ik de vergelijking wél doortrekken Qua brand tussen WTC 7 en de tower in madrid... één vraag,waar brandde het hardst,in NY, of in madrid.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waren WTC 3,4,5 of 6 structureel beschadigd door de instorting van WTC 1 of 2? WTC 7 wél. Daarenboven moet je, als je de Windsor Tower en WTC7 wil vergelijken, eveneens in rekening brengen hoe die gebouwen nu juist in elkaar zaten. WTC 7 was NIET voldoende vuurbestendig. Daar komt het in feite op neer als je kijkt wat er gebeurd is oiv de thermische expansie van een aantal vloerstructuren. Trouwens, de Windsor Tower is ook gedeeltelijk ingestort, maar door zijn meer robuuste opbouw kon hij de brand veel beter weerstaan dan WTC7. Als je een smoking gun wil aanbrengen, doe dat dan met gepast bewijsmateriaal. Suggestieve brol hebben we hier al genoeg gelezen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6569 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Snel dan even : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6570 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Man toch, ik heb hier een tijdje geleden eens een artikel gezet van hoe robuust en sterk WTC7 wel was gebouwd, maar dat werd natuurlijk genegeerd, en nu komt men weer af met zo'n onzin als hierboven.
![]() |
![]() |
#6571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk in de onderstaande link eens naar figuur 3 alvorens verder te jammeren.... The FEMA report debris field map for the Twin Towers, below in Figure 3, shows that only a small percentage of the debris from WTC 1 made it the 350 feet to WTC 7’s location. The lighter areas on the map represent low debris density and the darker areas high debris density. http://www.911blogger.com/node/17554 Het gaat erom dat NIST stelt dat het staal na blootstelling aan vuur zijn sterkte verloor..... En nét daarom mag je vergelijken met windsor tower waar het staal na 23 uur lang in een laaiende vuurzee nog sterk genoeg was om niet volledig in te storten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6572 |
Parlementslid
|
![]() Er is een amerikaanse brand veiligheids expert geweest op de franse Tv24 die vorige week opperde dat de kerosine in de liftschachten van WTC 1 en 2 naar beneden zou zijn gevloeid en door de ondergrondse kannalen zijn gegeaan en zo de fundamenten van WTC7 zou hebben verbrand waardoor het zou zijn ingestort...
Een expert he echt waar... mirakels bestaan Hij wist waarschijnlijk niet dat de WTC gebouwen 3 verschillende afzonderlijke liftschachten naar boven gedecaleerd van elkaar had juist om bij brand te beletten dat het vuur door kon gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6573 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoek het misschien eens op want je trekt conclusies zonder de feiten te kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6574 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat je niets kan vergelijken indien je niet alle factoren meeneemt. ![]() Omdat je 2 torens hebt met 2 branden moet de uitkomst hetzelfde zijn? LOL. Noem je dat een discussie? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6575 | |
Staatssecretaris
|
![]() Jaja parcifal, van u wisten we al dat elk excuus goed genoeg is
![]() Citaat:
Of is dit weer één van uw semantische struikelingen waar je jezelf voor indekt door het fantastisch argument "zoek het zelf je weet er niks van"? Laatst gewijzigd door Akufen : 22 september 2008 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6576 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij vroeg om gedebunkte claims van 911-believers. Ik geef je een deeltje ervan en je slaat weer in denial modus. Bon, wedden dat je die debunkings niet eens gelezen hebt? ![]() Citaat:
Svennies beweerde : Citaat:
Da's blijkbaar een algemene ziekte bij believers : Conclusies trekken die niet gebaseerd zijn op reele feiten. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 22 september 2008 om 13:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6577 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De aanvallen op 9/11 truth en zijn aanwezigheid op internet vergroten. Youtube begint clips van 9/11 truth te deleten. Meer en meer wordt het establishment bang en gaan ze in de aanval, zodat de massa enkel hun zijde van het verhaal kan horen.
Citaat:
http://www.prisonplanet.com/internet...intensify.html
![]() |
![]() |
![]() |
#6578 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Thermal expansion van een aantal vloerspanten oiv de vuurhaarden zorgde voor een degradatie van structurele integriteit van WTC7. Dat is het resultaat van het onderzoek van NIST. Het verschil met wat hij beweerde moet zelfs voor Svennies toch wel duidelijk zijn,. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6580 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |