![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() ' wij worden overdag gecontroleerd en s'nachts bestolen '
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() maar het is ook en vooral de media die dit weer es opklopt, in feite is deze gebeurtenis helemaal geen nieuws
en om de partijdigheid van bvb de VRT te schetsen: er waren al een docu over de CCC waarin de kopstukken uitgebreid hun versie van 't verhaal mochten doen, en in het praatprogramme "Nachtwacht" mocht opperterrorist Pierre Carette een half uur lang zijn ideeën uit de doeken doen. Kan iemand zich voorstellen dat over 10 jaar Hans Vanthemsche een half uur zendtijd krijgt om zijn ideeën en zijn gedrag van die fatale dag in Antwerpen te verdedigen??? Per slot heeft hij net als Carette & Co twee mensen vermoord.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 19 oktober 2008 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eender wie probeert onuitgenodigd beelden te maken op een privé-feest zonder dat de organisator op de hoogte is, is in fout. Privacy, ken je dat? Die camera-man werd trouwens NIET het ziekenhuis in geschopt, er is wat geduwd en getrokken geweest, waarna hij door security ontzet is en daarna rustig met zijn eigen wagen is weggereden met de raad om zo'n grapjes niet meer te proberen. Die Afrikaan en die rasta waren niet VOOR het café in een gevecht betrokken maar eind de straat, nadat beide voorgaande sujetten geprovoceerd hadden. Die Afrikaan is trouwens overleden aan andere oorzaken dan degene van het gevecht. Wat dat vuurgevecht betreft, was dat uitgelokt door 2 producten van de linkse drugscultuur. 1 er van heeft ondertussen al zijn verdiende loon gekregen toen hij na de veroordeling naar Thailand gevlucht was en daar in een toilet door een Thai in het hoofd werd gestoken. U bent blijkbaar ook al rechter? Voor zover ik weet is er in gans die BBET zaak (wat B&H noch C18 daar ook maar mee te zien hebben blijft mij een gigantisch raadsel) nog altijd geen uitspraak. En ik denk zelfs dat wanneer er een uitspraak in komt, jullie weer wat gaan kunnen huilen want schijnbaar berust gans de aanklacht op redelijk los zand. Best Yelloman, ik kan me best inbeelden dat je een linkse idealist bent en dat je geen moment onbenut wil laten om de tegenstander (je denkt toch dat het je tegenstander is) onderuit te schoppen. Maar misschien moet je al die energie eens steken in het bekampen van de ware vijand. En die zat niet gisterenavond in Diksmuide. Nee, die zit al jaren in de wetstraat, het euro-parlement, aan de top van het bankwezen etc etc. Ik hoop dat je dat op een goeie dag eindelijk eens gaat inzien, idem voor je klunzige collega's van het AFF/Blokbuster en godweet welke andere reactionaire flutgroepjes er nog bestaan aan de linkerzijde. Misschien dat je dan eens serieus gaat genomen worden. Ik mag voor jullie trouwens ten stelligste hopen dat die nieuwe wetsvoorstellen er niet door geraken. Besef goed dat die wet met het grootste gemak kan gebruikt worden tegen jullie (in wezen tegen iedereen die niet akkoord is met het systeem). Dat jullie zo dwaas zijn dat jullie dat echt niet inzien, gaat er bij mij echt wel niet in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() euhm, ben effe niet mee. Die ene had een mes bij, de andere een vuurwapen (waarmee het eigenlijk allemaal begonnen was toen hij zo lomp was dat dat ding uit zijn zak op de grond viel), toen hij er begon mee zwaaien was 't ambras, hebben die alle 2 flink wat mot gevangen. Die met het vuurwapen was toen gevlucht, toen er iemand achterna liep heeft die zich omgedraaid en die gast in de buik geschoten. Maanden coma en een mens die niet meer normaal functioneert (fysisch en mentaal) tot gevolg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Edit: achter iemand aan lopen die gewapend is met een pistool lijkt me wat gek trouwens. Laatst gewijzigd door HAMC : 19 oktober 2008 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mijn punt blijft overeind. Speciaal voor jouw herquot ik zonder knippen Citaat:
Verder nog wat minimaliseren en insinuëren. 2 Waar haal je het vandaan dat ik alles wil verbieden waar ik niet mee akkoord ga? We hebben in België de "de racisme- en negationismewetgeving" Waarom moet Blood & Honour zich daar niet aan houden? 3 Ik zou graag mijn eigen mening zelf weergeven. Dat hoef jij echt niet te doen. Dit wordt een pest op dit forum. Eerst insinueren dat iemand een bepaalde mening heeft. En in de volgende alinea is het al een vaststaand feit. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ah ok. Wel, die kerel had een beetje een "berserker" mentaliteit, hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://tinypic.com/player.php?v=2ia8oiq&s=4 http://www.deredactie.be/cm/de.redac...theek/1.297803 http://www.deredactie.be/cm/de.redac...theek/1.298062 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Ja, als hij niet meer leeft kan hij zich niet omdraaien he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begin beter eens die smeerlappen van de staat aan te vallen, neer te halen en te verbieden, die zijn HET gevaar voor onze samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je hun teksten beluisterd? En je ziet nog altijd geen probleem? In een privézaal mag je de wet overtreden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk daar maar eens over na best Arisjok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze draad gaat over "blood & honour in Diksmuide" Als je liever de machthebbers of zo "aanvalt" staat het je vrij om daarover een draad op te starten. Jij hebt geen last van "blood en honour", goed voor jou. Je mag proberen om hen wat te minimaliseren, maar dit doet niets af van wat er tijdens hun bijeenkomsten gebeurt. Het zijn racisten en neo-nazi's. Ze overtreden de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarvoor wil je een bron? Voor het feit dat de 'Heil Hitler's' en de 'Sieg Heil's' tot op straat te horen waren? Voor het feit dat de kreten 'Heil Hitler' of 'Sieg Heil' in overtreding zijn met de racisme- en negationismewetgeving? Voor het feit dat de federale politie, het parket en de burgemeester het vertikten om in te grijpen? Voor het feit dat je als jeugdbeweging of vereniging niet moet proberen om onaangekondigd en onder valse voorwendselen ergens in Vlaanderen een concert of bijeenkomst van die omvang te organiseren, zonder dat de politie de zaak zal stilleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grote muil die antifa's... ![]() |
|
![]() |
![]() |